Tytölle nimi... ?

Nyt pitäisi löytyä tytöllemme nimi, joka sopii sisarrusten nimiin, jotka ovat Emma ja Emil. Meillä on ruotsalainen sukunimi ja mies on ruotsalainen eli nimen pitäisi sopia sekä suomeksi että ruotsiksi =)
Nykyisiä ehdotuksiamme on Ellen, Amanda, Ella, Elvira, Elsa... Mitä tykkäätte? Muita ehdotuksia?

+
Emma, Emil ja Ellen kuulostaa mun korvaan hyvälle.
Tietty joku Em alkunen olis loistava kans, mut mulle ei tuu mieleen kun Emmi, joka liian lähellä Emmaa ja Emilia,joka taas ns. jatkettu Emil.

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
nuista valitsisin Ellenin. Muita ehotuksia oli Ida tai Fanny
Mietin just vaan että jos on Ellen niin yhdistääkö kaikki julkkikseen? Sitä ei haluttais... Muuten oon aina tykännyt siitä nimestä ja oli suosikkieni joukossa jo vanhemman tyttäremme syntyessä reilu kuusi vuotta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Emma, Emil ja Ellen kuulostaa mun korvaan hyvälle.
Tietty joku Em alkunen olis loistava kans, mut mulle ei tuu mieleen kun Emmi, joka liian lähellä Emmaa ja Emilia,joka taas ns. jatkettu Emil.
Niinpä, Emilia ei käy kun on liian samanlainen Emilin kanssa. Ja ehkä Ella on liian samanlainen Emman kanssa vai mitä tykkäätte? Tytöillä tosin on ikäeroa melkein 7 vuotta eli sen puoleen vois ollakkin samantapaiset nimet...

+
Alkuperäinen kirjoittaja kolmenäiti75:
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
nuista valitsisin Ellenin. Muita ehotuksia oli Ida tai Fanny
Mietin just vaan että jos on Ellen niin yhdistääkö kaikki julkkikseen? Sitä ei haluttais... Muuten oon aina tykännyt siitä nimestä ja oli suosikkieni joukossa jo vanhemman tyttäremme syntyessä reilu kuusi vuotta sitten.
No voihan Emmankin yhdistää Spice Girlsien Emmaan tai Emil on vaahteramäen eemeli...
Mikä tahansa nimi voidaan yhdistää mihin tahansa saman nimiseen julkkikseen, että ei mun mielestä kyllä niin pidä ajatella. Laittakaa ihmeessä nimeksi Ellen ja sitä suuremmalla syyllä, että oot tykänny nimestä jo niin kauan.

Oon ymmärtänyt että se on Suomessa tosi yleinen pienillä tytöillä vai oonko väärässä? Ruotsissa nimi on ainakin vielä aika harvinainen. Mutta voiko siskoksilla olla niin samanlaiset nimet kuin Emma ja Ella? Molemmat sopis Emiliin.

Yhteistyössä