Hakutulokset

  1. R

    synnytyksen jälkeen kouristuskipuja mm.ssa wc-ssä

    Nii.. mulla annettiin laitoksella supistavaa lääkettä.. ja yks kalvon kappale sieltä tuliki vissiin.. On mulla ollu pissatulehdustakin joskus.. sillon kipu on ollu semmonen vihlova.. nyt taas kouraseva :/ ..no.. maanantaina tulee terkkari kotikäynnille.. pitänee siltä kysästä.. taaas...
  2. R

    synnytyksen jälkeen kouristuskipuja mm.ssa wc-ssä

    Eli synnytin vajaa 2viikkoa sitten ja olen nyt kärsinyt useamman päivän kouristuskivuista varsinkin wc-käynnin yhteydessä. Soitin neuvolaanki varalta kun täsä näitä joulunpyhiä on, ettei tarvi hermoilla. Meinasi hoitaja että ne olis tavallaan niitä jälkisupistuksia (käärsi niistäkin...
  3. R

    Cipralexin alotus ja vauvahaaveet...

    Hei mulla LA joulukuussa 16pv ja lääkäri tässävaiheessa mulle ehotti tuota cipralexiä. Luin siitä ja kun sielä luki ettei imettäessä suositella ym, ni päätin kieltäytyä. Ja uskon että vauva syntyy aikasemmin... Mulle myös 2004 samaa lääkettä tarjottiin kun töissä tökki!! Ois kiva tietää...
  4. R

    kohtalotovereita jatkuvasta ahdistuksesta tai peloista kärsiviä??

    HEIPS!! Mä oonki kirjotellu muihin ketjuihin tuola.. mutta juu, täällä kohtalotoveri. 2008 ekassa ultrassa selvis että sikiö kuollu mahhaan > 2* kaavinta joista toinen 3pv ennen häitä. kuukauven päästä tuttu nuori tyttö kuoli nukkuessaan.. keväällä alko rinta/lapaluu kipuilut.. henkeä...
  5. R

    Apua ummetukseen!!

    NO HEIPS!! Minä kärsin aikoinaan ummetuksesta, ja tuo viikko ei ollu vielä mitään, saatto mennä 2ki viikkoa :o Oon alkanu syömään gefilus jugurttia ..kapseleita ym... en siihen ummetukseen vaan muuten, mutta oon hoksannu että kakka tulee nykyään päivittäin tai jopa 2 kertaa.. mitään muuta...
  6. R

    Korva tukossa.. hengen ahdistus.. korkea pulssi

    DODIII... Siinä otsikossa 3 asiaa jotka vaivaa, onko teillä kenelläkään edes yhtä näistä? Olen raskausviikolla 24+ ensinnäki oon hyvinki jo kauan (en muista oliko ennen raskausta jo.. ) mutta mulla toinen korva menee välillä tukkoon vähäksiaikaa. Neuvola hoitaja katsoi, muttei voinut...
  7. R

    Synnytyksen jälkeiset henkiset "sairaudet"

    Moi! Mulla nyt ei synnytyksen jälkeisiä henkisiä sairauksia oo.. oon raskaana ja saas nähä miten asiat etenee sitte. Sain 2008 loppuvuona 1viikko ennen häitä tietää ekassa ultrassa, että vauva kuollu massuun.. kuukausi sen jälkeen tuttu tyttö kuoli nukkuessaan ihan ilman syytä... Meni...
  8. R

    Patti rinnassa

    MOI! Imetätkö vielä? tai lopetitko vasta? Minä löysin yhtenään patteja kun poika oli pieni ja maitoa tississä.. taisin käydä 2 kertaa mammografiassa. ..ja aikoinaan nuorempana löysin kans patin joka oli häipynyt ennen mammografiaan pääsyä, oli siis turvonnu rauhanen. Varmasti jännittää...
  9. R

    Henkisesti kipeä

    Oikeesti, sun täytys nyt jutella neuvolassaki asiasta,ennenku vaivut niin kovaan masennukseen, ettet jaksa omaa lastasi rakastaa. Puhumisesta ei ikinä oo haittaa..ei ikinä! Jos haluat lisää niitä ystäviä kenelle jutella.. laita vaikka yv.nä meili osotetta tai jos oot facebookissa ni tietoa...
  10. R

    Hengen ahdistus

    juu.. minä kans käynyt jatkuvasti lääkärillä eri oireiden takia.. rinta/selkäkipu..hengen ahdistus.. on paniikkia nukkumaan mentäessä ollut ja olen herännyt yöllä siihen kuin keho sisäisesti värisis... paaaljon oireita. Sydänvilmi on otettu (ja on otettu niiin monesti ennenkin) ja verikoe.. sen...
  11. R

    Psykologilla käynti.

    Hei.. Juu, tosiaan kun neuvolaan kerrot että nyt on voimat lopussa ja masennusta, niin heti kyllä auttavat (Luulisin... ) Ainaki täällä meilläpäin kun esikoinen ei oikeen nukkunut öitä kunnolla vasta kuin 2v eteenpäin, niin kovasti kyselivät miten jaksan ja jaksanko. Haluanko käyvä jutteleen...
  12. R

    Henkisesti kipeä

    Miten siellä jaksellaan? En ihmettele jos olet henkisesti loppu. Uskoisin että voisit paljon paremmin kun jättäisit tämän miehen. Henkinen väkivalta voi olla yhtäpahaa tai pahempaakin kuin fyysinen. Varmasti ensimmäiset viikot tulee olemaan vaikeita... todella vaikeita, mutta uskosin että...
  13. R

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    ..no mitäs nyt sitte on tapahtunut.. Kävin sielä psykologilla tänään ekakerran ja tää käynti meni ihan kysymyksiin vastailuun.. ei mitään erikoista. MUTTA, mitä tulin tänne kommentoimaan oli että, Onko teillä ollu semmosta, että heräätte yöllä siihen niinkuin "keho värisee"? :/ Mulla on...
  14. R

    Korkea syke, onko muita?

    =) Mulla ei oo antaa sulle mitään vastausta... mutta en voinu olla moikkaamatta kun nimes on sama kuin mulla ja vielä syntymävuosiki :wave: ..itellä ei oo nuin kova syke.. mutta kylläkin olen monesti verenpainetta mitatessa kuullut lääkärin sanovan .."aika korkea syke.." Kärsin noin...
  15. R

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kävin taas maanantaina lääkärillä ja nyt sain ohjeet kokeilla ruokatorventulehdukseen lääkettä |O (haukotus) ..siihen kuristavaan tunteeseen nääs. Tympäsee vaan että pitäs nyt ehkäsyä käyttää varmuuden vuoksi,(kun siis olen yrittänyt raskautua uudelleen) ...sitten sain psykologille numeron...
  16. R

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    MOI Lohduttavaa kuulla etten oo ainut näitten pelkojen kanssa. Mulle tuli viikko sitten yhtäkkii niskaki niiin kippeeksi..vihlo ihan hulluna!!! useemman päivän.. söin 3 lääkettä päivässä + kaiken maailman liisterit vedin myös. Kävin tk.n fysioterapeutin luona juttelemassa (kun se oli...
  17. R

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heips! Niin määhän kerran kävin lääkärisä tuon "palan tunne kurkussa" jutskan takia.. sano lääkäri sillon, että voi olla useempiki syy. Otettiin kilpirauhaskoe (tutulla on kilpirauhasen vajaa tai liikatoiminta ja oli ollu tuota tunnetta) ..sitte multa se kaula ultrattiin ja ei löytyny mitään...
  18. R

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heips.. Täällä 1 lapsen äippä.. Ennen lapsen tuloa kärsin rytmihäiriöistä, ja kävin lääkärillä ja sydänfilmeissä. Tulivat siihen tulokseen että johtu ressistä.. sain masennuslääkkeet joita en pystynyt syömään kun tuli pahaolo ja kärsin mm.ssa oksennus-kammosta :/ kun aloin odottamaan...

Yhteistyössä