Psykologilla käynti.

Kuinka moni teistä on käyny psykologilla ja minkä takia? Paljon se maksaa ja mitä kautta sinne voi edes yrittää päästä juttusille?
Oon harkinnut jo ammattiavun hakemista pidemmän aikaa ja nyt alkaa jo olla pakottava tarve päästä juttelemaan jollekin. Ekat kuukaudet pojan kanssa meni hyvin, nyt poika vajaa 11 kk ja oon todella masentunut, ärsyyntynyt, stressaantunut, katkera yms. suurimman osan ajasta. Elämästä nauttiminen on mulle kohta vierasta.
Kertokaas siis te muut että minne kannattais mennä hakemaan apua ja mistä te olette sitä saaneet.
 
Hei..

Juu, tosiaan kun neuvolaan kerrot että nyt on voimat lopussa ja masennusta, niin heti kyllä auttavat (Luulisin... ) Ainaki täällä meilläpäin kun esikoinen ei oikeen nukkunut öitä kunnolla vasta kuin 2v eteenpäin, niin kovasti kyselivät miten jaksan ja jaksanko. Haluanko käyvä jutteleen ym..

Nyt olen alkanut kärsiin paniikkioireista ja lääkärin mukaan ahdistuksesta kun kokoajan olen rampannut terveyskeskuksessa, ties minkä oireen takia... niin tuumasivat että olisin ahdistunut :/ en tiedä.. en tunne olevani, mutta kun on tapahtunu ikäviä asioita 1/2v sitte, niin ehkä ne jossain tuolla syvällä vaivaa. Lääkäri kysyi haluanko käydä siellä tk.n psykologilla ja siellä olen nyt 3 kertaa käynyt.. sehän on ihan perus juttelua, ei kummempaa, mut ihan kiva porista.
..
 

Yhteistyössä