Hakutulokset

  1. A

    alkuraskuden oireettomuus huolena

    Yli vuosi yritystä takana ja vihdoinkin raskaustestiin tuli plussa yli viikko sitten.:O Nyt sitten kaikki pelot pyörii päässä ja varsinkin oireettomuus aiheuttaa huolta.: / Väsymystä kyllä on, mutta muita oireita ei mitään. Viikkoja ei kylläkään ole kasassa kuin 6+1, mutta esikoisen aikoina...
  2. A

    Äiti huvituttina

    Otsikko se jo kertoo meidän perheen tämän hetkisen "ongelman" eli olen 5,5kk ikäiselle prinsessalle huvituttina öisin. Yöllä tyttö haluaisi nukkua niin, että tissi olisi koko ajan suussa. Eihän se muuten haittaisi, mutta itsellä on hieman vaikeaa nukkua. Kun otan tissin suusta pois, ei menen...
  3. A

    synnytys lähellä ja kaikki ajatukset pyörivät

    On se ihmeellinen tämä naisen mieli tai ainakin raskaana ollessa. Laskettuaika sen kun lähenee, tällä hetkellä rv 38+5. Itseäni ei niinkään pelotä synnytys tai siihen liittyvät jutut. Olen viimeisen viikon ajan ollut melkein hysteerinen seuratessani vauvan liikeitä ja potkuja. Joita kyllä tulee...
  4. A

    massun muodon muuttuminen

    Olenkohan liian hysteerinen tämän oman raskauteni kanssa. Seuraan ja tutkailen kehon muutoksia koko ajan. Ja nyt sitten huolestuttaa se, että massun muoto on muuttunut. Alussa maha oli kauttaaltaan pyöreä.. sivuilta lähtien. Saattoi kyllä johtua turvotuksesta. Nyt viikkoja on 15+5 ja massu on...
  5. A

    Ummetusta ja vinkkejä sen helpottamiseen??

    Minulla on aina ollut hidas suoli, mutta nyt raskauden aikana on aivan tuskaa, kun ummetus vaivaa koko ajan. :snotty: Olen yrittänyt kotikonsteja, kaikkia mitä tiedän. Ja hyvin vaihtelevalla menestyksellä. :p Juon vettä useamman litran päivässä, syön kuituja (ruisleipää, puuroja, täysjyvä...
  6. A

    raskaus ja faktori viisi hyytymisen tekijä häiriö

    Odotan ensimmäistä lastani ja raskaus viikkoja on nyt takana 9+6. Meillä on suvussa faktori viisi hyytymisen tekijä häiriö- "geeni muutosta", joka aiheuttaa veritulppia ja siten myös keskenmeno riski on suurempi. Nyt odottelenkin jännityksellä verikokeiden tuloksia, jotka valmistuvat vasta...
  7. A

    Neljä raskaustestiä

    Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta kohta kaksi vuotta. :( Suunnittelimme juuri lähtevämme hoitoihin. Tein kuitenkin raskaustestin viime viikolla, koska minulla oli koko ajan kuvottava olo, hajut tekivät pahaa ja väsymys oli aivan kamalaa ja rinnat olivat kivikovat ja kasvaneet. No...

Yhteistyössä