Hakutulokset

  1. H

    ketään kemiläisiä täällä?

    Mitä onko jattaki menny konkkaan. Kyl se viel viimeeks oli kun kävin kemissä. Mistä niitä hamppareita nyt saa jos ei jatalta? Mielestäni Kemin kaupunginranta on todella kaunis paikka. Itse kaupungin keskusta on hieman kuollut. Aika harmaa katukuva. Kesällä ihan kiva kaupunki asua!
  2. H

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Nostan :wave: Teidän masut on tosi suloisia, ihan hellyyttäviä. Näitä on niiiin ihana katsella. Itellä vasta pienen pienoinen kumpu kasvamassa. :heart: Henskuliini tahtoo nähdä lisää masuja! Nämä sivut on tullut selattua jo useita kertoja :p
  3. H

    Alkion pituus varhaisultrassa?

    Rv 6+4, pituutta 6,5mm. Ymmärtääkseni tuo mitta tulee suurinpiirtein isän pituudesta ja äidin painosta. Vai olikohan toisinpäin. Näistä luvuista tulee jokin käyrä mihin alkion pituutta verrataan. Eli jos isä pitkä luultavasti papukin on hieman pidempi. :)
  4. H

    Kokemuksia Pegorionin (ummetukseen) käytöstä raskausaikana

    Kiitos vinkistä PilkkuPantteri. Olen raskausviikolla 10. Joten taidan soittaa tuonne tietopalveluun.
  5. H

    Kokemuksia Pegorionin (ummetukseen) käytöstä raskausaikana

    Hei!! Eikö kukaan oo koskaan käyttäny tuota Pegorionia raskausaikana??? Tämä ois nyt tarpeellinen tieto!
  6. H

    Kokemuksia Pegorionin (ummetukseen) käytöstä raskausaikana

    Heips! Kyselisin teiltä kokeneimmilta, että oletteko käyttäneet raskausaikana ummetukseen Pegorion nimistä valmistetta, saa apteekista ilman reseptiä? Kysyin apteekista mitä voisin käyttää ja sanoivat, että tätä tuotetta. Tuoteselosteessa kuitenkin sanotaan, että Pegorionia tulisi käyttää...
  7. H

    GALLUP-UUSINTA: Mikä kp ja dpo kun plussasit?

    kp 27/27 ja dpo 14 testasin ekan kerran tästä kierrosta ja plussa tuli, jokseenkin aika haalea mutta havaittavisssa :)
  8. H

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    DsariaL : joo minä veikkaan tyttöä. Sori aikaisempi epäselvä viesti. Tervetuloa Ven ja Missah Hyvää yötä kaikille, väsy painaa |O
  9. H

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Joku kyseli veikkausta sukupuolesta . Meillä mies toivoo poikaa kun on esikoinen kyseessä. Mies sanoi, että se poika sit suojelis näitä tulevia sisaruksia ja etenkin siskoja. :heart: On se niin ajattelevainen hupsu! Joten meillä toivotaan poikaa mut itse olen varma että tyttö tulee . Olen...
  10. H

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Kiitos paljon paapelo ja talvicci .
  11. H

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Auttakaa tietämätöntä! Miten siihen kerhoon pääsee mukaan?
  12. H

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    sipuli123: Mäkin syön tuota multivitaa. Varasin tänään neuvolaan ajan ja siellä täti sanoin, että Multivita on hyvä tässä vaiheessa. Henskuliini & 4+4
  13. H

    kuinka nopesasti tärpännyt?

    Meillä tärppäsi yk4 ja tosiaan pillereitä olin syönyt noin 7 vuotta. Heti kun otin greippimehun käyttöön tärppäsi. Suosittelen kaikille. Omien tietojen mukaan mehu lisää valkovuotoa ja näin helpottaa simppaa löytämään oikeeseen osoitteeseen. Korjatkaa jos olen väärässä.
  14. H

    Ekat raskaus oireet??

    Jee! Saan vihdoinkin kirjoittaa tänne omat oireeni. Plussasin 5.2 kp 27/27. Mulla oireina: - tissit kipeytyi tavallista myöhemmin (yleensä muutama päivä oviksesta) - selän kauhee kutina testipäivänä - pissatti hieman tavallista enemmän - ilmavaivat alkoi noin 3 päivää ennen plussaa...
  15. H

    Milloin näkynyt plussat?

    oman plussani sain kp 27/27. Aika selkee plussa mutta reilusti kuitenkin haaleempi kuin kontrolliviiva.
  16. H

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Anteeksi heti omaa napaa: Niin sen verran piti vielä kysyä, että onko teillä ollut kohtu kauhean kipeä? Mulla tuntuu melkeimpä jopa ihan "tulehtuneen" kipeältä. En voi kunnolla vatsalihaksia jännittää ku sattuu kohtuun. Housujen jalkaan pukeminenkin tuntuu melkein mahdottomalta kun pitää...
  17. H

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Hei kaikille lokamassuille! Täällä olisi yksi innokas esikoisen odottaja joka haluaisi liittyä joukkoonne. Mulla on ikää 22-vuotta ja la ois 16.10 omien laskujen mukaan. Synnytyssairaala on K-PKS. Jännittää ihan huimasti tämä raskaana olo. Varasin varhaisultran joka on 25.2 niin saa tietää...

Yhteistyössä