Lokamassujen 2009 oma pino:)

kassu: Mulla kans toi nälkä tosiaan :D Miehelle valittelin oireettomuuttani, niin tokas että: Onhan sulla, kuka vetää pellillisen pizzaa tuosta vain?! :D

No nyt on ollut jotenkin hassu sellainen vetämätön olo ja vähän ehkä huimaa tai muuten heiluu päässä. Ja ´jos meidän koiran pentu tekee kakat sisään niin haisee mun nenään todella pahalle ja pitkään :x

Mulla ei ole oikeestaan ollut mitään kunnon alamasu tuntemuksia, silloin tällöin tuntuu että menkat olis tuloillaan ja menee nopeasti ohi kuitenkin. Esikoisen kanssa oli joskus rv 8 niin kovat kivut että kävin lääkärissäkin, kaikki oli kuitenkin ok. Paikat venyy vaan niin nopeasti kun pikkuinen kasvaa hurjaa vauhtia.
Jos nyt kuitenkin ihan sietämätöntä kipua olisi niin menisin kyllä näytille, ettei pikkuinen ole vaikka väärässä paikassa kasvamassa ja seuraukset voisi sitten olla kohtalokkaat :/

Tervetuloa mukaan vaan taas uusille minunkin jälkeen tulleille! :wave:
Ja minutkin saa kyllä lisätä listaan ensimmäiselle sivulle =)
 
Itselle tuo multitabs, jossa on rautaa on hyvä, sillä ruokavalioni ei ole normaali, eli siis en syö punaista lihaa tai muuta sellaista josta sitä luonnostaan saisi tosi hyvin, pinaatti(näin esimerkkinä ) kun ei oikein maistu jatkuvasti :D Joten itselle siitä on hyötyä, mutta jos muuten on täysin monipuolinen ruokavalio, niin syytä rauta lisään ei tule vasta sitten kuin neuvolassa toisin sanotaan hemoglobiinista =)

paapleo+poju+Tiuhti 6+3
 
Eipä selvinny vielä muuta ku että ainaki kohdun sisäinen raskaus. Ei nähny sykettä... Huomena verikokeisiin ja myös maanantaina ja viikon päästä uus ultra. Nyt taas vuotaa kunnolla, tais ultra provosoida sitä lisää. Mä vaan pelkään, että tää oli nyt sit kuitenki täsä. Kun ei sitä sykettäkään löytyny. Ei kyllä vielä todennu keskenmenoksikaan. Kuitenki alkava keskenmeno.. Sitäkö se mun oireettomuuski on tarkoittanu... :'( Särkeeki alamahaa..

Anteeksi mä en nyt jaksa keskittyä ku omaan napaani... :'(
 
orion tiedän tunteen kun vaan pitää malttaa odottaa...

tulimpas kurkkamaan mites täällä voidaan...mulla ei siis edelleenkään vuoto ole muuttunut vereksi vaan tuota ruskeaa paksuhkoa valkovuodontapaista vuotoa tulee...ei nyt hirveellä määrällä, mutta silti. Tämän raskauden suhteen olen siis jo toiveen heittänyt kaivoon ja ellei vuotoa ala ilmestymään ennen perjantaita niin käyn sitten ultrassa tarkistuttamassa tilanteen. En tiedä onko sieltä mitään ulos vielä tullut kun edelleen nippailee munasarjoja ja kohtua...
 
Etusivulla on oikealla puolella kun rullaat sivua alas päin osio KERHOT...klikkkaat sitä kohtaa ja sitten aukeaa uusi sivu, sieltä valkaat sitten lokamassut (voi olikos se niin :ashamed: ) Niin ja ensin pitää lähettää vaikkapa Talviccille yv, jotta saat salasanan...painat nimimerkin alapuolella olevaa pikkuista kirjekuorta.

Ja voi rähmä...jäin kiinni...äiti oli suorittanut epäilysten siivin salapoliisityötä toisella palstalla siskon kanssa :LOL:
Ei siinä mitään, arvasin kyllä, että niin voi käydä, jos alkaa epäilemään vähääkään :LOL:

orion:
toivotaan, että km:tä ei ole kyse kuitenkaan. Varmasti ahdistavaa vain joutua odottelemaan.
Oikein paljon jaksamista teille :hug:
 
Täällä olo kurissa...hiukan hiukoo kokoajan, mutta ei pahasti =)

anelie:
itsellä kävi myös niin että olin juuri jäänyt työttömäksi kun poika ilmoitti itsestään. No en ainakaan itse saanut mitään paikkaa, mutta oli siinä toisaalta sitten ne omat hyvät puolensa. Tosin joutilaana olo kyllä alkoi tympimään loppua kohden, mutta kärsin erittäin kovista liitoskivuista niin kotona olo olisi varmaan tullut muutenkin kuvioon silloin rv30 aikaan.

Nyt toivon ettei tällä kertaa äidy niin pahaksi :eek:
 
Joku kyseli veikkausta sukupuolesta .
Meillä mies toivoo poikaa kun on esikoinen kyseessä. Mies sanoi, että se poika sit suojelis näitä tulevia sisaruksia ja etenkin siskoja. :heart: On se niin ajattelevainen hupsu!
Joten meillä toivotaan poikaa mut itse olen varma että tyttö tulee . Olen sanonut tämän myös miehelle ettei pettyis sit niin pahasti. Mut sit se kyl sano et ei se haittaa vaik tulee tyttö, että sit se on hänen oma pikku prinsessa :)
 
Heip! Pyydän taas uusia tarkastamaan, että oon kaikki laittanut listalle oikein (ja ylipäänsä oon laittanu listalle...). Tämä älytön väsymys vetää kyllä kaiken keskittymiskyvyn mennessään, ja tulee sitten luettua noita viestejä vähän miten sattuu :ashamed: äsken tuli nukuttua monta tuntia päikkäreitä...

Henskuliini: Laitetaanko listalle ylös siulle tyttö veikkaus?

anelie: tiedän ongelman. Mie oon opiskelija päätoimisesti, mutta kesäksi olisi kyllä yritettävä saada jotain töitä, muttamutta, kukapa nyt kesäksi raskaana olevaa ottaa. Varsinkin kun sitten ollaan puolen välin yli tässä raskaudessa, niin todennäköistä on, että vaivaa jos toista alkaa ilmestymään, tai näin ainakin ajattelee työnantajat, enkä nyt heitä voi syyttää... Miulla vain lisäongelma, että jos en töitä saa, kun sitten en saa mistään mitään rahaa, kun en voi kesällä opiskellakaan, kun on alan vaihto edessä, niin en kehtaisi enää lisää "turhia" kursseja lukea... Hankalaa...

Ostin tänään ensimmäisiä vauvanvaatteita. En voinu vastustaa niitä siellä kaupassa, niin tarttui mukaan sitten kaksi bodya ja yksi yöpuku. :) Onhan noita mieskin vähän väliä hiplaillu ja ihaillu, kun tuossa keittiönpöydällä esillä ovat...

DsariaL ja Kirppu 4+6
 
Heippa! Ilmoittaudun mukaan.. =) Tänään tuli plussa vihdoin ja viimein. Yli puolivuotta yritystä takana ja nyt tärppäsi. Tosin niin kovin alussa, että pelottaa hurjasti, jos se pienen pieni alku tuleekin pois.

Ensimmäistä lasta tässä "tehdään", mulla ikää on 24. Laskettuaika varmaan olisi siinä 18.10

Tätä tunnetta ei voi kuvailla kyllä mitenkään... :heart:
 
Yeb
Tervetuloa uudet :flower:

Voi Orion :hug: Tämä on kyllä kurjaa näissä pinoissa.. Aika monta viikkoa vielä tätä riskialtteinta aikaa jäljellä.

Mitäs te kaikki muuten teette päivisin? Mä hoitelen pääsääntöisesti tota esikoista 1v7kk kotona ja sillon tällön teen ilta- tai viikonloppuvuoroja entisessä vakkarityöpaikassani kaupassa. Mies opiskelee joten pakko yrittää vähän jostain saada lisätienestiä. Kotona aattelin olla sitten siihenkin asti kun tää kakkonen syntyy :)

Yeb ja Piskuinen 4+6
 
Orion:
Voi ei...tunne on varmasti musertava ja kohtuuton, paljon jaksamista teille ja toivon sydämeni pohjasta, että pian teillä uudestaan onnistaisi ja tuo pienoinen jaksaisi mukana syliin saakka :hug:

Mahdoinkohan selvästi edes mainita kumpaa veikataan??? Taisi tulla sekava viesti, kun äiti siinä viestitteli niitä Jäit kiinni, tiedän kaiken olet raskaana *hymiö* viestejään...eli voitaisin povata tyttöä, kun kiinalainen kalenteri niin väittää ja monilla mennyt niin oikein, jopa meidän esikostakin...eli tyttö arvaus. :D

Mitä teen päivisin:
Olen kotimamma, pojan pian 1v kanssa kotona rällästän menemään ja kun tulee sopiva hetki, väkerrän eräälle tutulle kuvitusta kirjaan...dedlainia ei onneksi ole, joten siksi helppo asennoitua ja kuvistakin tulee paljon parempia, kun ei tarvitse hikiotassa pakertaa :D

paapelo+poju+Tiuhti 6+3
 
DsariaL Mulle voisi listaan korjata lasketuksi ajaksi 14.10...näin täti neuvolassa laskeskeli =)...netin laskureilla sain 15.10, mutta uskotaan nyt ainakin vielä neuvolaa :)

Orion Mulle tuli ihan itku sun puolesta :'( ...voimia ja iso :hug: !

Yeb kyseli mitä päivisin...teen lastensuojelutyötä, mutta pitkissä vuoroissa- vuorokausi töitä ja pitkä vapaa rytmillä.

Ven ja Missah Lämpimästi tervetuloa :heart: :heart: :heart: !

Meille kiinalainen ennustus povasi poikaa :), kumpi tahansa tuleekin niin ilolla otamme vastaan :heart:. Ja vaikka miehellä tyttö onkin haaveissa, niin myös hänelle terveys kaiken a ja o ja nyt tietysti molemmat toivomme koko sydämestämme, että kaikki sujuu hyvin :|

Mulle on tullut jo nyt kamalia ahdistus ja pelkotiloja siitä, ettei kaikki menekkään hyvin ja km pelottaa ihan hurjan paljon :'( ...ei olisi koskaan pitänyt lukea mitään juttuja netistä kuumeillessani: nyt kaduttaa...onneksi varhaisultra on "jo" reilun kahden viikon kuluttua, että saa tiedon tilanteesta. Soittivat tänään yksityiseltä ja kysyivät josko haluaisin kuitenkin vaihtaa ajan viikkoa aiemmalle, kun lääkärille tullut jokin este a.p ajalle. Tuolloin sitten rv7+3 eli pitäisi jo näkyä tärkeimmät jutut...että kiinnittynyt oikeaan paikkaan, sykkeen pitäisi jo kuulua yms...jännittää ihan kamalan paljon. En meinaa vieläkään uskoa tätä todeksi ja tekisi mieli tehdä uusia testejä, jotta varmasti oikeasti tulisi varmuus että raskaana ollaan...yritän nyt kuitenkin hieman rauhoittua. Vaikkakin ei kyllä muut asiat juuri päässä pyöri kuin vauva sitä, vauva tätä jne :LOL:!

Neuvolankin tilasin tänään...10.3 mennään ensikäynnille jos kaikki on hyvin varhaisultrassa :) . Ja tosiaan laskivat meille l.a:ksi 14.10.

Ja noista vitamiineista...itse oon syönyt multitabsin raskausmonivitamiinia yhden päivässä (jo yrityksen aikoihin), möllerin 'sydämelle' omega 3:sta sekä d-vitamiinia.

Ja kysyikö joku milloin tärppäsi? Eli meillä yk.3 tuotti tuloksen =). Söin 12 vuotta pillereitä putkeen, joten melko nopeasti sen jälkeen kierto palasi normaaliksi...kaikilla ei ole kuulemma ihan niin nopeasti palautunut :(

Hugis ja papu 4+6
 
hugis:
tiedän tuon tunteen...esikkoa odottaessa, en kajonnut mihinkään netistä löytyvään tietouteen tai liittynyt keskusteluihin, sillä tiesin, että sieltä voi löytyä jotain mistä en pitäisi. Mutta ei sekään oikein auttanut pitämään huolia poissa :( Toivottavasti mieli kohentuu ja jaksat ottaa mahdollisimman rennosti :heart:

Niin ja tervetuloa ja onnittelut plussista uusille massun kasvattajille :flower: :wave:

Katsooko joku Rakkauden anatomiaa ja Greyn anatomiaa?
Luoja olen niin pahasti koukussa niihin sarjoihin, että viime keväänä pillahdin itkuun kun Grey jäi tauolle...tosin olin juuri synnyttänyt muistaakseni kuukausi takaperin, että voisi laittaa sen piikkiin :LOL:
 

Yhteistyössä