Hakutulokset

  1. M

    mamma ja pojat!!!!

    Mähän just hoksasin et taidetaan olla ystäviä vuosien takaa? :D
  2. M

    ahdistus ottaa vallan...

    Mä oon niin väsynyt tähän jo:ashamed: Taas se ahdistus tulee iltasella,rintaa puristaa ja oikein vyöryy päälle. Koko viimeviikon jo nähnyt painajaisia, joka yö jopa päiväunillakin. Ei ketään, ei ketään saatana joka tätä käsittäs. Ukolle en enää jaksa tätä yrittääkkään selittää...
  3. M

    Otetaanko hetki vakavasti?

    Gallupistin innoittamana mun on pakko kysyä... siis jos ihminen on luonteeltaan räiskyvä, puhelias, ja omaa viel älyttömän huumorintajun niin miksi ihmiset helposti tuomitsee vittumaiseksi?? Tai omahyväiseksi? Ihan siis oikeasti, ei hupiketju :D
  4. M

    Ihan pakko**Joka toinen aloitus alkaa sanalla LÄSKI**

    :laugh: :laugh: Pakkohan munki kokeilla
  5. M

    Ketään jolla leikattu jättisolutuumori?

    siinäpä se.Itsellä sellanen jalassa, huomenna leikkaukseen. kokemuksia ois kiva kuulla =)
  6. M

    Miksi en saa lähetettyä yv;tä?

    Siis täh? Mikä mättää miks mäen löydä mistään kohta mistä saisin yv: lähetettyä?
  7. M

    Lopetan lääkityksen(turhis)

    No niin...nyt loppuu cipralexin syönti....saas nähdä kauanko pälli kestää :/ Olokee hengessä mukana, tämä on nyt toinen päivä jo :ashamed:
  8. M

    h&m koodia?

    Onko jotakin alekoodia nyt?
  9. M

    Mulla on maailman ihanimmat lapset!

    Onko ihanempaa... tyttö oli vessassa istuessaan bongannut k kaupan mainoksesta et tulppaaneja saa 2 kimppua vitosella. Saatuaan viikkorahan tyty oli pyytänyt viel 2 euroo iskältä ja kyydin k-kauppaan. Riepu oli vienyt toisen kimpun mummille ja toi toisen äidille :heart: Ikää 7vuotta. On...
  10. M

    Toimiiko muilla OP??

    En pääse osuuspankin sivuille, miten on, toimiiko muilla :/

Yhteistyössä