ahdistus ottaa vallan...

Mä oon niin väsynyt tähän jo:ashamed:

Taas se ahdistus tulee iltasella,rintaa puristaa ja oikein vyöryy päälle.
Koko viimeviikon jo nähnyt painajaisia, joka yö jopa päiväunillakin.

Ei ketään, ei ketään saatana joka tätä käsittäs. Ukolle en enää jaksa tätä yrittääkkään selittää.

*marttyyri* :/
 
Vesilisko
Onko ahdistukseen jokin tietty syy? Etkö pysty puhumaan kenenkään ystäväsi kanssa? Lääkäriltä saa Opamoxia: rauhallinen muttei mikään "pöpi" olo sen jälkeen.
 
pösilö
Uusimmas Hyvä terveys -lehdessä oli monen sivun juttu masennuksesta. Oli aika hyvä, ja pisti miettimään. Masennusta voi olla vaikea tunnistaa. Se voi tulla niin vähitellen, ja ihminen oppii sopeutumaan mahdottomiinkin tilanteisiin. Niin ei vaan saisi olla :hug:
 
kaikki. Koko elämä.

lääkityksestä yrittänyt päästä eroon sivuvaikutusten takia. Nyt toinen viikko ilman.Mul ei oo reseptissä enää jäljellä, ja oon käynyt yksityisellä, joten mullahan ei tietoja oo julkisella näistä. Eikä enää varaa laittaa 70?/käynti yksityisellekkään...

pelottaa mennä nukkumaankin..viime yönä näin unta et lapset vietiin multa liiallisen alkoholin käytön takia.

oikeessa elämässä otan hyvä jos kerran 3 kuukauteen...en edes käsitä mistä nää unet tulee!
 
joo nostelenpa tätä tässä samalla.

eli tuon "romahduksen"jälkeen (noin 5 min)alotin sitte lääkityksen uuelleen. Nyt hyvä olo taas =)


Kaapista löysin viel viikon lääkkeet. resptit pitää viel uusituttaa jossakin?
:xmas:
 

Yhteistyössä