Hakutulokset

1. K

Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

schnuller joo mä rasvailen aina näin sisällä ollessa.. pari päivää viime viikolla oli jo täysin läikät poissa mutta sitten menin syömään sitä kananmunaa :headwall: rasvailu jatkuu.... :D paapelo, samaaa mulle sanoivat, että 6v mennessä ne yleensä häviävät. ja tuo on siis nyt jo aika iso...
  2. K

Miten mun pienestä kirpusta on kasvanut jo noin suuri.. :'( paitsi että lapsen kehitystä on kyl ihana seurata :heart: mekin ollaan koko eilinen vietetty sisällä, ei viitsinyt lähteä pakkaseen ja tuuleen. kotipäivä oli kiva päivä..(tän päivän jälkeen en varmasti enää sano niin, jos...
  3. K

hohhoijaa.... :attn: |O :kieh:
  4. K

hampaista; pojalle puhkesi 4,5kk iässä vasen yläetuhammas. hitaasti se sieltä näyttää tulevan ja edelleen vaan "piikki" näkyy (ja tuntuu!). alhaalla kans näyttäis vasen etuhammas olevan ihan pinnassa mutta ei vielä läpi. te joilla on semmoinen unipussi, kertokaahan, estääkö se vauvan mahalle...
  5. K

mäkin LUULIN että meillä on hyvä henki täällä..
  6. K

Mäkään en ole nukuttanut vatsalleen poikaa kertaakaan mutta (kuten Roonakin kirjoitti) kun hän sen itse tekee/ kääntyy itse mahalleen, saa hän siinä nukkua kunnes alkaa kuulumaan "äiki-äiki-äiki" ja pitää kääntää toisinpäin.. ;) Meillä oli eilen juhlapäivä ja illallakin juhla vielä jatkui...
  7. K

Kuten Helinäkin kirjoitti, mekin käytetään posliinilautasia. Jätkä on 4,5kk vasta mutta omistaa niitä jo todella monta. Mutta hyvä kun Roona kirjoitit tuosta, en ois tiennytkään..mutta onneks ei taida yhtäkään melamiinista olla kaapissa. Vitsi mä ainakin oisin säikähtänyt jos ois alkanut tekeen...
  8. K

schnuller taisit siis ymmärtää mun sekavasta tekstistä sen mitä tarkotin ;) voi itku.. teillä kuulostais olevan paljon pahempi reaktio jostain, voi pientä :( mutta siis meillä on auttanut kun itse olen ollut syömättä kananmunaa ja rasvaillut. kerran viime viikolla aattelin kokeilla, josko...
  9. K

Pakko laittaa tähänkin..meillä on pojalla myös kuivia, punasia länttejä naamassa poskien alaosassa. Vaikee kuvailla. Välillä ovat oikein tulipunasia, välillä vaaleampia. Oon kovati rasvaillut niitä aina kotona ollessa ja alotin kananmunattoman ruokavalion pari viikkoa sitten, tosin en nyt tiedä...
  10. K

Kuka ihme sulla siellä neuvolassa sanoo että perunalle ei vois olla allerginen.. No valitettavasti todellakin voi, kuten itsekin kirjoitit. Mä epäilin Villellä kans peruna-allergiaa mutta ei se onneks ole.. Porkkana on allergisoivaa (meillä tuli masu tosi kipeeks ja päätin olla jatkamatta sitä...
  11. K

**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

HYVÄ VILI!!!!! Ja niinhän se on että kaikki vauvat/lapset ei todellakaan käy läpi kaikkia vaiheita..toiset "hyppää" joidenkin juttujen yli. Esimerkiks mun veljellä ei ikinä ollut sitä "istumaan pungerrusta" pienestäkin kohoasennosta mutta Ville puolestaan tekee sitä nyt-kokoajan-yhtenään...
  12. K

**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

merkkaan ja palaan kun murukkainen nukkuu..
  13. K

**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

meikä törmäs vapaavalinnassa kyseiseen palloon.. oiskohan myös ollut sokoksella mutta varmaksi en mee sanoon.
  14. K

maidonnoususta nopsaan.. ihan jäätävä tunne :o mulla siis myös. ja liivinsuojat ihan märkinä yhden imetyskerran jälkeen, jos imetän vaan toisesta. en siis suinkaan ole ainoa :whistle:
  15. K

samoja hommia meillä.. =)
  16. K

kotona ollaan ja nopsaan kävin läpi mitä on kirjoiteltu.. toi feikkipalstailijahomma on kyl niin naurettava. onneks ootte sen jo käyneet läpi. ville on nyt ollut ekaa kertaa lentokoneissa, junissa ja metroissa..ja voin sanoo että hienosti meni ja vaik nousujen/laskujen aikana ei syönyt...
  17. K

Hei, apua, paljon tekstia ja meikalainen koneella jossa ei ole edes a:n pisteita..ihan nopsat kommentoinnit; Nuppu herraisa..suuren suuri halaus!!! :hug: kauhea tilanne enka pysty edes kuvittelemaan milta tuntuu kayda lapi tuollaista.. miimumaija kysypaas/ kurkkaahan MLL:n sivuilta -...
  18. K

kuulostaa kyl mahtavalta vekottimelta! Sanni81 öö..mut annoit kuitenkin jotain perunan kanssa? taidan nyt vähän viilata pilkkua mutta pisti silmään.. ;) huhhuh, alan pakkaileen pikkuhiljaa meidän tavaroita..jäätävä määrä lähtee kyl messiin! mutta poika on pieni ja vaatetta pitää olla.. =)
  19. K

termos! meilläkin on ollut mukava päivä :p ja jatkuu edelleen, tuntuu että pojalla riittää vaan juttua näin iltaa kohden enemmän ja enemmän..ihanaa kuunneltavaa :heart: yonnazzz teillä kävi hyvä tuuri! toivotaan että me tamperelaisetkin päästään mihin kukakin on hakenut.. toi uinti tosin...

Yhteistyössä