Hakutulokset

  1. M

    Onko muita äitejä vm -69?

    Täällä yks äiti vm-69 kans :wave: Mullaon lapset syntyneet 2001 ja 2003
  2. M

    kolmatta yrittävät?

    Hei!Täällä kans jännätään parhaimmillaan....Menkat myöhässä,raskausoireita on,mutta eka testi näytti negatiivista.... :( Viikon päästä tarkoitus tehdä uusi testi...Mulla on 8 -ja 5 vuotiiat tyttäret.Nyt uudessa suhteessa ja toivomme yhteistä lasta....
  3. M

    Virtsis

    Tervehdys!Mulla on parhaimillaan kuukautiset myöhässä 6 päivää...Oireena mulla on alavatsakipuja,huono olo ja pientä rintojen aristusta.Raskaustesti näytti negatiivista...Uutta en ole vielä tehnyt... Minulla todettiin lapsena krooninen virtsatietulehdus ja mulla on parhaillaan estolääkitys...
  4. M

    Onko vielä muita jolla LA Lokakuulla?

    moi kassu!En tiedä vielä varmuudella,et kuulunko tänne,mutta eiköhän tuo viikon sisällä selviä...Oireita on,mutta eka testi näytti negaa :'( Laskurin mukaan mulla olis laskettu aika 5.10,jos nyt olis plussaa.Kovasti toivotaan täällä sitä,sekä äiti,tyttäret ja perheen uusi iskä! :)
  5. M

    Testi näyttää negaa, silti raskaana?!

    Heippa!Kun mä odoti esikoistani,niin testi näytti negatiivista kaks kertaa...kerran kotitesti ja kerran terveysasemalla otettu....silti olin raskaana...toinen raskaus näyttikin sitten heti plussaa!Nyt menkat myöhässä 6 pvää,rintoja aristaa,on kuvottava olo mutta raskaustesti näytti...
  6. M

    Äitejä "ison ikäeron" parisuhteessa

    Heip!Meillä on uusioperhe,jossa on lapset mun edellisestä liitosta ja olen onnellisesti kihloissa mua 12 vuotta nuoremman miehen kanssa =)
  7. M

    -03 synnyttäneet!?

    Meillä syntyi tyttö 10.08-03 ja minulle voi kirjoittaa osoitteeseen:marita33@jippii.fi

Yhteistyössä