Testi näyttää negaa, silti raskaana?!

En nyt tiedä mistä muualtakaan tätä kysyisin, mutta onko kellään käynyt niin että testi näyttää negaa mutta silti on raskaana?
Mulla on menkat nyt viikon myöhässä ja jo useamman päivän on ollu samanlaista pahoinvointia kuin esikoista odottaessa alkuraskaudessa. Eli siis olo on ok niin kauan kun syö jotain, mutta hetken päästä alkaa kova yökötys. Tänä aamuna tein testin ja se näytti negaa (oli joku halpis testi).
Meillä esikoinen sai alkunsa hoidoilla (ivf) 3 vuoden yrityksen jälkeen ja hänellä on nyt ikää 1v3kk. Syksyllä sain lääkäriltä "puhtaat paperit" (lapsettomuus johtui pco:sta ja nyt munasarjat oli normaalit) ja kehoituksen yrittää lasta luomusti ekat 6kk sitten kun toinen lapsi on toiveissa. Tämä on nyt sitten ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä. Tosin lääkärin puheista huolimatta olen koko ajan ollut varma ettei meille lasta luomusti tule ja olenkin suunnannut ajatukset jo toukokuuhun, jolloin aiomme suunnata väestöliittoon hoidon suunnitteluun. Tämän pitkän sepustuksen kautta pääsemmekin siihen että kannattaakohan mun soittaa lääkärille ja valittaa taas pois jäävistä menkoista (syön keltarauhashormonia että kierto olis säännöllinen).. vai odottaa muutama päivä ja tehdä uusi (laadukkaampi) testi? Esikoisesta testi näytti positiivista jo muutama päivä ennen virallista testipäivää.
Kiitos jos joku jaksaa vastata!
 
Mulla on kaupan (aoteekin) testi näyttänyt 2 kertaa negaa, vaikka olin raskaana. Eivät ole kovin herkkiä. Tuttu oli "heikosti positiivinen" vielä keskiraskaudessakin! Hae vaikka törppö neuvolasta ja vie aamupissaa kunnan labraan, niin saat varmemman tiedon.
 
Mun kaverilla näytti testi negaa ja oli raskaana. Se testi oli tilattu tuolta www.mammaksi.fi-sivulta. Hän sitten odotteli pari päivää ja haki apteekista uuden testin, joka näytti postiivisen tuloksen.

Hae ihmeessä uusi testi! Toivotaan parasta. :heart:
 
Täytyy siis hakee uus testi apteekista. Ainakaan viime raskaudessa ei meidän kunnassa päässy labratestiin.. Piti pyytää hoitavalta lääkäriltä lähete laboratoriokeskukseen. Nyt mulla ei oo ketään hoitavaa lääkäriä, niin taidan aluks koittaa kotitestillä uudestaan.
 
Heippa!Kun mä odoti esikoistani,niin testi näytti negatiivista kaks kertaa...kerran kotitesti ja kerran terveysasemalla otettu....silti olin raskaana...toinen raskaus näyttikin sitten heti plussaa!Nyt menkat myöhässä 6 pvää,rintoja aristaa,on kuvottava olo mutta raskaustesti näytti negatiivista!! :( Voinko silti olla raskaana??
 
Toivottavasti olet raskaana jos sitä toivot! Mulla näytti apteekin testikin negaa lauantai aamuna ja samana iltana alkoikin sitten menkat kp40.. Eli ihan oikein näytti se halpis testikin. En tiedä mistä pahoinvointi johtui, mutta se väheni selvästi jo torstaina ja perjantaina ei ollut ollenkaan, eli ehkä jotenkin alitajuisesti sen itse kehitin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttu1:
Mulla näytti apteekin testikin negaa lauantai aamuna ja samana iltana alkoikin sitten menkat kp40.. Eli ihan oikein näytti se halpis testikin. En tiedä mistä pahoinvointi johtui, mutta se väheni selvästi jo torstaina ja perjantaina ei ollut ollenkaan, eli ehkä jotenkin alitajuisesti sen itse kehitin.
Mullakin oli pahoinvointia aina välillä kierron loppu puolella ennen menkkoja tuolla viime vuoden alkupuolella ku yritettiin. PMS oireisiin saattaa kuulua myös pahoinvointia. Joissakin kierroissa tulee voimakkaampana, toisissa taas ei ollenkaan.
Eli oikeat raskausoireet ovat siis todella lähellä menkkaoireita.

Tsemppiä uuteen kiertoon!! =)
 

Yhteistyössä