kolmatta yrittävät?

Täällä jännätään, joko se kolmas on tuloillaan. Tänään kp 40/28, reilu viikko sitten tein vielä nega testin. Esikoinen kohta 5v ja kuopus kohta 3v. Nuo osaa kyllä jo keskenään leikkiä aika hyvin, vaikka sitä veljesrakkautta on ilmassa joka ikinen päivä. =)

Mä olen 26v ja mies 32v. Miehellehän tuo vauvakuume iski, itse varmasti ikuinen kuumeilija. Ainakin nyt 3 riittäisi alkuun, voi olla, että se neljäskin olisi vielä tervetullut. Ei tässä ihan ikäloppuja vielä olla. ;)
 
Meillekin kolmatta lasta toivotaan. Ehkäisy on tässä kuussa jääny pikkuhiljaa pois..pari kertaa mentii keskeytystä "ehkäisynä" käyttäen ja nyt lähempänä kuukautisten alkua ei olla mitenkää "ehkäisty". Kuvittelenki jo, että meillä olis tärpänny... :whistle:
Meillä on lapset 3v4kk ja 11kk, mulla on ikää 27-v ja miehellä vuosi vähemmän.
Tuolla on oma pino kolmatta lasta kuumeileville, missä itsekin palstailen, sinne mahtuu kyllä mukaan. =)
 
Hei!Täällä kans jännätään parhaimmillaan....Menkat myöhässä,raskausoireita on,mutta eka testi näytti negatiivista.... :( Viikon päästä tarkoitus tehdä uusi testi...Mulla on 8 -ja 5 vuotiiat tyttäret.Nyt uudessa suhteessa ja toivomme yhteistä lasta....
 

Yhteistyössä