Hakutulokset

  1. R

    Karmea tilanne tuplien 2,5kk kanssa!!!

    Hei, aika rankka vauva-arjen aloitus teillä on ollut. Hyvä, että saat apuja edes vähäksi aikaa - viikossakin saattaa asiat jo hyvinkin mennä parempaan suuntaan. Pääasia on, että saat apua, ja lisä-käsiparin arkeen edes vähäksi aikaa nyt. Tuo riittämättömyyden tunne ja ajan jakaminen kahden...
  2. R

    Tuleva tuplaäiti kyselisi vähän kokeneemmilta :)

    Heippa, lämpimät onnittelut, onnea odotukseen! Meillä lapsoset täyttävät kohta 1-vee, eli ihan pikkuvauva-aika jo ohitettu. Pari ekaa kuukautta on vaativinta, sit helpottaa kovasti! Tosin nyt ne "haasteet" on vähän erilaisia kun liikutaan enemmän, toinen menee itään, toinen länteen! :)...
  3. R

    Lentomatkat kaksosia odottaessa

    Mä lensin masunaperoideni kanssa viimeisen kerran rv 28, oli tosin vain tunnin lento. Pidempään en olisi kyllä voinut koneessa istuakaan - pidempään istuminen alkoi tehdä huonoa jo aika aikaisessa vaiheessa, ja harjoitussupistuksia tuli iltaisin enemmän, jos liikaa päivän aikana istui.
  4. R

    Rattaista?

    Meillä on Emmaljungan vaunut ja niissä ne saman merkin Quadrolift-kopat. Vaikka ensin pähkäilin ja vähän harmittelin koppien kalleutta, kun luulin et niiden käyttöikä on lyhyt, ovat ne osoittautuneet oikein hyviksi ja toimiviksi. Vauvat syntyivät syyskuussa, joten koppia käytettin tänne 7 kk...
  5. R

    Kaksosten odottajia v.2009

    Nopsaan vastaan Vilhelmiinille: meidän kaksoset syntyivät syyskuussa, A-vauva raivotarjonnasta, B-vauva perätilasta, syntyi jalat edellä. Vielä synnytyspäivän aamuna hän oli poikittaisessa raivotarjonnassa, mutta synnytyksen edetessä kääntyi sitten perätilaan. A-vauvan syntymän jälkeen lääkäri...
  6. R

    Harjoittelusupistuksia(ko)?

    Toki, millään lailla lainkaan vähättelemättä supistustuntemuksia, vaikka omassa neuvolassa kommentti olikin tuollainen. Kyl supistukset selkeesti merkki aina siitä on, et vauhtia pitää hiljentää ja ottaa rauhallisemmin. Nykyään kävely onkin melko hitaanlaista... mulla supistuksetkin menevät...
  7. R

    Harjoittelusupistuksia(ko)?

    Hei, mulla tuntui supistuksia suurin piirtein samoilla viikoilla ekan kerran. Itselläni on ensimmäinen raskaus, ja vähän säikähdinkin, kun noin aikaisin tuntuivat. Neuvolasta kuitenkin sanoivat, et niin pitkään kun ovat kivuttomia eivätkä tule jatkuvasti, ei ole vaaraa. Pitää vaan sit...
  8. R

    Kaksosten odottajia v.2009

    Eemelin äidille onnittelut ja tervetuloa maailmaan, pienet miehet! :heart: :heart: Rakenneultra takana! Kaikki siellä oikein hyvin, pienokaisilla oli painoeroa huimat 20 g, toinen oli hieman yli, toinen hieman alle 300 g. Isoja pieniä jo! :) Tutkimus oli tosi tarkka, pelkkä ultraus kesti...
  9. R

    Kaksosten odottajia v.2009

    Heippa kaikille, ja tuplaonnittelut :heart: :heart: ja tervetuloa uusille, täällä onkin jo kiva joukko kaksosten odottajia! Omia kuulumisia ei olekaan pitkään aikaan tullut kirjoiteltua, niin se vaan aika menee tosi nopsaan! Tupsuliini, täällä myös lokakuun odottaja! LA on 9.10. eli nyt...
  10. R

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Pumpuli, tuplaonnittelut!! :heart: :heart: Aivan mahtavaa! Ihanaa kun on toinenkin kaksosten odottaja pinossa! :) Hyvä ultrakuulumisia muillakin! Se on niin sykähdyttävä kokemus, mä olen joka ikinen kerta ultrassa tai neuvolan sydänääniä kuunnellessa ollut aivan liikuttunut.. ne on...
  11. R

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    nuuskis, noi sun oireet on just samoja kun mitä mulla oli noilla viikoilla :) ...turvotus (joka sitten sujuvasti siirtyi selkeäksi vauvamahaksi), alavatsan nipistelyt ja kipuilut ja se väsymys... joka jatkuu edelleen! zzzzZZZZZzzZzzZZ... Väsymys on mulla tosiaan ollu mukana ihan alkuviikoista...
  12. R

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Helinä, olen todella pahoillani! :hug: Voimia ja jaksamista!
  13. R

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Onnea uusille plussajille! :flower: Mulla on ollut käytössä jo yli 3 viikkoa se "jatkovyö", Carefix Expander Belt (kuva esim täällä: http://www.babyidea.fi/aidille/carefixexpander.html) Mulla toimii aivan loistavasti, ajattelin, et jos näin mennään kesään asti, niin mun ei tartte...
  14. R

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Heippa! kivaa, uusi pino! Samaa mieltä kuin suurin osa teistä - alkoi olla jo hankaluuksia seurata ja kommentoida kaikkia. Mutta ainahan on ihanaa, että lapsettomuushoidoista plussaillaan, joten tervetuloa vaan uudet odottajat!! Etenkin velho, mahtavaa kun on toinenkin tuplien odottaja...
  15. R

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Tervetuloa, ja lämpimät onnittelut plussista, t0iv0, Dragon-lady ja pumpuli-72! Bartsu, hyviä neuvolauutisia, mahtavaa! Sydänäänien kuuleminen on maailman ihanin ääni! Paino on mulla noussut ekasta neuvolakäynnistä vaan puoli kiloa, eli mä olen päinvastoin varmaan itse laihtunut, painaahan...
  16. R

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    heippa, noista ultrauksista: todellakin, ei katso titteliä välttämättä kuka ultraa, ja vaatii sopivan tilanteen ja tilaisuuden, jotta oikeasti saadaan edes lähelle todenmukainen kuva tilanteesta. Meillä on hyvinkin siitä kokemusta...! :D Ollaan tässä matkan varrella kuultu, että tää lääkäri...
  17. R

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Heippa kaikki, kiitos kivoista viesteistä, on tosi ihanaa, kun pystyme näin elämään mukana toistemme odotusajoissa! Pantsu, joo, vihreessä teessä on vähemmän kofeiinia. Suosittelen maistamaan Keisarin Malja-nimistä vihreetä teetä (haudutettavaa, ei siis pussitee, saa esim. Prismoista)...
  18. R

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    heippa, kivaa kun täällä on vilkasta! aurorae, tervetuloa! Kerrohan sit ultrakuulumisia, eiköhän siellä yllätys-kyytiläinen kuitenkin ole mukana! haltiako se kyseli jo aiemmin niistä repäisykivuista: mulla ne tosiaan nimensä mukaisesti tuntuu siltä, et ihan ko lihasta tai kudosta revittäis...
  19. R

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    heippa, noista oireista ja oireettomuudesta: todellakin, kyllä se raskaus etenee hyvin ilman oireitakin,olkaa vaan tyytyväisiä! Muakin se alun oireettomuus vähän kyllä vaivasi, mutta ihan hyvin ollaan menty ilman voimakkaita oireiluakin. Tää on niin yksilöllistä,eikä se pahoinvointi...
  20. R

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    heippa, toivottavasti kaikilla takana mukavat ja rentouttavat pääsiäispyhät! Tervetuloa kaikki uudet, teitä onkin monta! Mukavaa! Ja lämpimät onnittelut plussista! Raudasta ja hb:stä: onko tietoa kellään, miten nopeasti hb-arvo voi laskea? Mulla oli lähtötilanne ihan normaali 126...

Yhteistyössä