Hakutulokset

  1. F

    3v. mittoja

    100cm ja 16kg nirso on tyttö ollut meilläkin syömisten kanssa. oli kausi kun ei kelvannut/maistunut tai ei ainakaan syönyt itse. nytkin syö (musta) liian vähän, enemmänkin sais mennä. mutta nyt ainakin syö itse ja useimmiten ihan ok määrätkin vielä.
  2. F

    miten teidän 2-3 vuotiaat nukkuvat päivällä ja yöllä?

    päikkäreitä 12.30-14.30 päivittäin ja yöunille 20.30 ja ylös aamu kasilta
  3. F

    Monta hammasta..

    neidillä oli silloin kaikki muut paitsi takimaiset poskihampaat. eli ne neljä puuttui... kun oli 4,5kk vanha oli suussa jo 4 hammasta... ne tulee niin eri aikaan... :)
  4. F

    Raskaaksi ilman hoitoja vaikka PCO?

    meillä 2v5kk neiti on pco-luomuvauva :) tehtiin 19kk... toista tehty kohta 28kk eikä kuulu. hoitoihin ei ruveta. tjot..... eli odotellaan...
  5. F

    PCO, mitä edessä?

    pco ei aiheuta sikiölle mitään. on vaan 'juttu' joka vaikeuttaa sun raskaaksituloa. jos haluat mennä tutkimuksiin niin saat ainakin tietoa tarkemmin et missä vika, ja tietoa mahdollisuuksista auttaa raskautta jatkumaan esim lääkkeillä. meillä pco-luomu lapsi jota tehtiin 19kk ja toista on...
  6. F

    mITÄS SANOTTE TÄSTÄ

    eipä siihen paljoo voi sanoa... nykyisin tosin potilaatkin vaati enemmän ja tietää oikeutensa joten valituksiakin tulee 'helpommin' kuin vaikka 10v sitten. silloin kun manattiin huonoa tuuria tai ei 'kehdattu' valittaa.... ja loppujen lopuksi... lääkäritkin on vaan ihmisiä...
  7. F

    Raskausdiabetes ja laskettuaika?

    mul oli ruokavaliohoitoinen R DB ja 40+3 kypsyteltiin jotta saatais syntymään. 40+4 syntyi. käynnistyksen syynä kuulemma raskausmyrkytys....
  8. F

    millä rv esikoinen syntyi?

    40+4
  9. F

    Missä meni lapsivedet?

    sairaalassa osastolla :)
  10. F

    Tutti pois alle 1,5-vuotiaana

    meil vietiin tutti kun neiti oli 8kk. ekan yön kaipasi mut ei sen jälkeen. musta orava-juttukin voi toimia. toinen on et keräätte kaikki tutit ja viette jollekin tutulle vauvalle koska ''vauvat tarttee tutteja, ei isot lapset''- tyyliin. ja kannustaa lasta siihen et on hyvä asia et nyt vauva on...
  11. F

    Kiipeilijä-taaperoita?

    apina löytyy meiltäkin. 10kk kiipeili keittiön tuoleille ja siitä ruokapöydälle. 1veenä olkkarin kirjahyllyyn... nykyisin ei onneks ole muuta enää kun sohvan selkänojat joista pitää komentaa alas jo ihan käytöstapojen vuoksi. leikkipuistossa kiipeilyteline on kova sana :) rauhassa on saanut...
  12. F

    Koska itsekseen pois pihalta?

    jos itse olet kans ulkona ja tarkkailet tilannetta niin ikää vois lapsella olla vähemmänkin... mut jos ei vahtia niin 6-7v olis se ikä kun meillä heltiää lupa fillarointiin ominpäin :)
  13. F

    täällä ilmoittautuu äitee,

    mietin et onko tää provo.... mut sanompa joka tapauksessa et eipä kuullosta lainkaan pahalta tuo asetelma. onnea duuniin :)
  14. F

    Kauanko esikoisen kanssa synnärillä?

    3pv olin. tosin kotiin olisin halunnut heti synnytyksen jälkeen....
  15. F

    reimatec 2v:lle

    meillä isojen malli. neiti täytti just 2v (viime la) ja kokoa 98 on haalari...
  16. F

    Yölliset raivokohtaukset

    luulisin et laps nukkuu. ota sängystä ja istu itse alas. pidä sylissä kunnes rauhoittuu. voi mennä tovi... ei saa herättää katso toi kauhukohtaukset. sieltä apua :) toivottavasti helppaa pian
  17. F

    2v

    meillä neiti täytti 26.11 2v :) nla 92cm ja 13,2kg tykkää leikkiä legoilla ja 'lukea' kirjoja. kova menijä. paljon juttelee.
  18. F

    millä rv synnytit?

    RV 40+4
  19. F

    KAARINALAISTEN LASTEN VANHEMMAT

    käy lukemassa vauvalehden sivuilta juttu palstalta: aihe vapaa!!! ''KAARINALAISTEN PUISTOLAISTEN VANHEMMAT!!'' jos ajankohtaista teille niin nimiä listaan!!
  20. F

    kAARINALAISET VANHEMMAT!

    käy lukemassa vauvalehden sivuilta juttu palstalta: aihe vapaa!!! ''KAARINALAISTEN PUISTOLAISTEN VANHEMMAT!!'' jos ajankohtaista teille niin nimiä listaan!

Yhteistyössä