PCO, mitä edessä?

  • Viestiketjun aloittaja alkumetreillä
  • Ensimmäinen viesti
alkumetreillä
Lääkäri totesi viime käynnillä että mulla saattaisi olla pco mutta ei puhunut jatkoista mitään. Nyt polilta tuli sinne aika vasta syksyksi.
Mulla on säännölliset menkat (aina ollut) ja ovulaatiotakin tapahtuu (progesteroni otettu ja sen mukaan ovuloin) Lh ja fsh otettu ja arvot oli normaalit.
4 keskenmenoa takana joten tulen raskaaksi muttei se kestä.
Nyt tuli mieleen että aiheuttaako mahdollinen pco sikiölle mitään vai pitääkö raskaustoiveet haudata???
Ja toinen kysymys että mitä minulle on tehtävissä jos melkein kaikki on ok???
 
pco ei aiheuta sikiölle mitään. on vaan 'juttu' joka vaikeuttaa sun raskaaksituloa.

jos haluat mennä tutkimuksiin niin saat ainakin tietoa tarkemmin et missä vika, ja tietoa mahdollisuuksista auttaa raskautta jatkumaan esim lääkkeillä.

meillä pco-luomu lapsi jota tehtiin 19kk ja toista on tehty nyt 28kk.... kierrot tasaiset mut munarakkuloista ei ole kehittyjiksi.... tutkimuksissa en sen tarkemmin ole käynyt, tämä selvitetty ultralla.

meillä ollut siis odottelua, toivetta ja pettymystä kuukausi toisensa perään... mutta nyt ei jaksa enää murehtia ja stressata. pitää olal onnellinen tuosta esikosta, vaikka neiti jäisikin ainoaksi lapseksi :)
 

Yhteistyössä