Hakutulokset

  1. W

    Tosi raskasta just nyt...

    Oon jaksanut pitää lippua korkeella pitkän aikaa, mutta nyt lähipiirissä kaksi vauva uutista ja tyyliin heittämällä ja suunnittelematta sen kummemmin raskaaksi. Mun sisko ja sitten miehen veljen vaimo... Mä en jaksa. Koska meillä käy tuuri? Hoidotkin etenee niin hitaasti, kun noille...
  2. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Onnea plussanneille! Mut voi laittaa taustalle. Oon ihan kyllästyny tähän touhuun, kun mitään ei tapahdu....
  3. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Onnea kipinä!!! Hienoa! Mitkäs on oireet? Ps. mulla vasta tänään torstaina kp 38.
  4. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Mulla yk 16 ja kp 7 meneillään... kun ei tää homma oikeen etene niin en oo jaksanut olla kauheen aktiivinen enää keskusteluissakaan... Onnea plussanneille!
  5. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Tänne on tullut plussia ja uusia kuumeilijoita, joten onnea ja tervetuloa!!! Tänään kävin gynellä ja se määräs mulle kilpparikokeet, prolaktiinin ja miehelle toin purkin tuliaisiksi. Jospa tää tästä nyt etenis... Mun mies ottaa tän jutun yllättävän rennosti, jopa ton purkittamisen. Mites...
  6. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Viimenen tero otettu tänään ja huomenna gyne.
  7. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Onnea Aavee, ettei tarvinu kauaa tässä pinossa märehtiä! Hienoa!!!!! Mulla menee kyllä hukkaan tää kierto. Luulenpa, että terot söi mun oviksen. Ens viikolla gyne. Ootteko muuten saanu clomeja ilman simppatestiä? Ois kiva saada ne jo ens kiertoon, mutta jos pitää niit tuloksii oottaa ni...
  8. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Silent onneksi kaikki oli hyvin!! Taas tuttava piirissä yksi sellanen hups tulin raskaaksi tapaus.. voi, että voi olla kateellinen vaikka muuten en pidä itseäni kateellisena ihmisenä, mutta 1,5 vuoden yrityksen jälkeen kyllä ottaa päähän. Tervetuloa muuten kaikki uudet! Ps. mulla...
  9. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Vaahtis super paljon onnea!!!!! Ella miten ultra meni? Silent älä meitä kokonaan hylkää jookos? nauti raskaudestasi nyt oikein toden teolla, olet sen ansainnut! =)
  10. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    No nyt on sitte varattu aika gynelle, mutta jotenkin se vaan mua ahdistaa. Ei millään haluais pyytää apua tälläseen ongelmaan vaan toivois sen tapahtuvan itsestään... ja edelleen mietin, että voisko vielä ite tehdä jotain paremmin tän asian suhteen ennen lääkkeitä tai hoitotoimenpiteitä...
  11. W

    Luomen poisto jälkitarkistuksessa?

    Luomen poistoon ei todellakaan tarvita kirurgia...
  12. W

    Luomen poisto jälkitarkistuksessa?

    Ei oo aikaa sellaseen.
  13. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Kiitos teille ystävät =) Onhan tää aika toivotonta hommaa... kai se nyt vaan sinne gynelle on mentävä vakkei mua huvittais yhtään. Mä haen kans ne clomit ja ukko käy simppatestissä... ku mä vaan saisin aikaseks hankkia sen ajan. Mä en tiiä miks mä jarruttelen sinne menoa, kai se sit vaan...
  14. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Se siitä sitten... menkat alkoi eli kp 1 tänään.
  15. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    No niin laitappas silent meille sitten lista oireista..??? =)
  16. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Hyvä silent !!!!!! ONNEA! Mä voi vaan kuvitella miten mahtava fiilis toi on, kun näkee plussan omassa testissään. Mulla ollu nyt vähän menkkarituntemuksia niin täytyy täs vielä katella tota testaamista. Toivottavasti ovat vaan alkuraskauden kipuiluja. Tissit ainakin turvoksissa ja arat...
  17. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Vitsi silent ku emmä taida uskaltaa... kävi jo kyl mielessä tänään, kun jos illalla ulos lähtis ni ois varmistanut, mutta... Äsken kyllä sain miehellekin itkuraivarit, et pitäsköhän sekin ottaa positiivisesti raskausoireen kannalta vaikka nyt ei kyl naurata yhtään=)
  18. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Eilen oli mekkamaisia kipuja, mutta ne ei äitynyt kunnon kivuiks missään vaiheessa ja nyt ei tunnu mitään. Tissit edelleen arat niin kuin jo kaks viikkoo. Mulla on ollu kierrot jo puolisen vuotta 32-33 päivää et sen vois oikeestaan korjata tonne listallekin :) Aavee toivottavasti...
  19. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Menkkojen pitäis alkaa tänään... yleensä alkaa aamulla ja nyt ei vielä näy. Tosin enhän mä tikuttanut tässä kuussa, et ihan varma en voi oviksesta olla. Varmaan typerä sanoo näin, kun menkat alkaa heti sen jälkeen, mut ois vähän raskaus olo... Tissit on ollu tasasen hellänä jo kaks viikkoo ja...
  20. W

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    silent hyvä pointti, piti oikein käydä kattoo et mitäs mä kirjotinkaan... ;) Testailuja en oo ees miettinyt, kun en halua niitä negoja katella, että aika reippaasti sais yli mennä, että testaan... Onnea myös sulle tähän kiertoon :) Toive pidän sulle peukkuja!!!

Yhteistyössä