Hakutulokset

  1. M

    Mitä lapsille hautajaisiin päälle?

    Mitähän vaatteita lapsille olisi asiallista laittaa hautajaisiin päälle? Meiltä ei mitään tummia vaatteita löydy, ainakaan tytöltä. Eikös pojalle ole ihan ok laittaa esim. tuollaiset ihan siistit housut ja kauluspaita. Mitään pukua en lähde ostamaan, koska se menee tasan tämän kerran ja on...
  2. M

    Lasten polkupyörän koko?

    Meillä poika 8v ja pituutta 128cm. Mun mielestä hällä on 20" pyörä ja iham sopiva. Meidän neidillä pian 5v on pituutta n.110cm ja pyörä on nyt 16".
  3. M

    Miksi oma äiti aina haukkuu yms..

    Musta tuntuu ihan samalta.. Äitini ei ole missään väleissä omien sisrustensa kanssa, ja jokin vuosi sitten ei ollut väleissä myöskään omien vanhempiensa kanssa. Mä päätin ja puhuin mieheni kanssa myös, että me pärjätään ilman äitiänikin. Harmittaa vain se,että isäpuoleni on loistava ihminen...
  4. M

    Miksi oma äiti aina haukkuu yms..

    huostaanotettu, eikä siis tämän sisaren, jolle äitini aina "avautuu", vaan vielä nuoremman.
  5. M

    Miksi oma äiti aina haukkuu yms..

    Mä olen vanhin viidestä lapsesta (nuorin 20v mua nuorempi). Nyt sitten ollaan riidoissa, tai äitini oli sisarelleni sanonut, että minä olen suuttunut. Äitini soittaa minulle aina vain silloin, kun tarvitsee minulta jotain. Koskaan ei juurikaan kysele, mitä lapsillemme kuuluu tms. Ja aina...
  6. M

    Itsensä irtisanominen..

    En kyllä ajatellutkaan kertoa ennekuin tiedän ihan varmaksi.. Meillä ei ole mitään sihteeriä, koska meillä on kauppiaat. Joten kannattaako mun häiritä lomaa, vai teenkö vain kirjallisen irtisanomisen ja annan kun palaavat lomalta? Koskaan aiemmin en ole itseäni irtisanonut mistään...
  7. M

    Itsensä irtisanominen..

    Huomenna pitäisi saada tietää, pääsinkö hakemaani työpaikkaan vai en.. Ja JOS pääsin, pitäisi sanoa itseni irti. Mutta, tän hetkinen pomo lähtee huomenna ulkomaille ensi viikoksi... Miten tuo irtisanominen olisi fiksuinta hoitaa???Kaksi viikkoa on kuitenkin irtisanomisaika ja uudessa työssä...
  8. M

    G: Mikä olisi nimesi

    Eeva tai Aatami =)
  9. M

    Työpaikka kuvottaa..

    Ei kuitenkaan ihan "tyhjän päälle" uskalla, ainakaan vielä jäädä. Joten siks yritän nyt ensin jotain muuta työtä. Mutta jos ei löydy, niin oman henkisen hyvinvoinnin kannalta on pakko..
  10. M

    Minkä kokoinen perhe ja paljonko neliöitä?

    2 aikuista, 2 lasta. Ja olisko tässä talossa kaikenkaikkiaan hieman alle 140neliöö.
  11. M

    Työpaikka kuvottaa..

    Mullekin tuli jo siitä hiukan parempi olo, että ajattelin hakevani muualle. Vaikka ei ehkä niin rahallisesti yhtä kannattavaan, mutta kyllä se henkinenkin hyvinvointi jotain merkkaa. Ei tollasta kukaan jaksa katella. Miehen kanssa oon yrittäny tästä puhua, mutta hän ei jotenkin tunnu ymmärtävän...
  12. M

    Työpaikka kuvottaa..

    Mulla on ihan vakkarityöpaikka, kaupan alalla. Mutta kauppiaiden vaihduttua kaikki on mennyt päin persettä... Kaikkia suurinpiirtein syytetään varkaiks, koko ajan kytätään ja vahditaa ja valitetaan ja komennetaan. Harvemmin MITÄÄN hyvää sanottavaa. Jatkuvasti tulee lappua lapun perään...
  13. M

    Alkaa jo ärsyttää tuo..

    :kieh: ahdistava... se siinä ehkä se tarkoitus onkin?!
  14. M

    Vinkkejä opettaa lapsi ajamaan ilman apupyöriä!

    Meillä poika oppi vuosi sitten kesällä, eli ennen kouluun menoa. On todella arka, eikä halunnutkaan kokeilla ennen viime kesää. Silloin kavereiden kannustus ratkaisi asia, minun kanssani tuli vain tappelu ja huuto. Kaverit kannustivat vieressä kovasti ja poika oppi, vaikka muutamia kertoja...
  15. M

    Onko täällä äitejä vm-78?

    Täälläpä yksi :wave:
  16. M

    Miten vois kotikonstein kiillottaa valkokultaista sormusta??

    Onko kellään mitään ideoita?
  17. M

    lasten vaatekoosta

    Meillä 2002 syntynyt poika ja vaatekoko on 122-130cm.
  18. M

    Siis miten toi Kaunotar ja Hirviö-dvd voi olla muka ton hintanen!!!

    No en mäkään! Eihän sitä uskaltais noille muksuille edes antaa katteltavaks..
  19. M

    Siis miten toi Kaunotar ja Hirviö-dvd voi olla muka ton hintanen!!!

    Ootko kattonu Home enterin sivuilta? Meille on ainakin ostettu kumpiki sieltä joskus..
  20. M

    Siis miten toi Kaunotar ja Hirviö-dvd voi olla muka ton hintanen!!!

    Etsiskelin huuto.netistä Kaunotar ja HIrviö-leffaa, kun haluisin sen muksuille.. Mutta kahdessa kohteessa lähtöhinta 99e!!!! Oonko mä oikeesti ihan pihalla näistä hinnoista, vai voiko se oikeesti olla ton hintanen???? Ei ainakaan noi muut Disneyn leffat ton hintasia ole olleet..

Yhteistyössä