Hakutulokset

  1. T

    Kuvien lataus

    Piti kohteita laittaa huutonettiin mutta aijaa ei toimi. Olisiko toista lataus ohjelmaa?
  2. T

    Naimisiin menossa

    Olisiko jotain hyviä nettisivuja joista voisi hakea vinkkejä tuleviin häihin?
  3. T

    Kouvolan äidit

    Olemme näillänäkymin muuttamassa sinne kesällä. Jos mies pääsee sinne kouluun. Paikka on minulle täysin vieras. Olisi kiva tutustua toisiin lapsiperheisiin. Meillä on kaksi poikaa 5v 3kk ja 4v
  4. T

    lapselle vakuutus

    En osaa oikein verrata kumpi olisi parempi vakuutuksen otto paikka pohjola vai if? Tapiolassa on kotivaakuutus
  5. T

    Emmaljungat vai briot

    Onko niiden koppaosissa paljon mitta eroja? Olen ajatellut semmosia missä on koppa ja istuin osa erikseen. Kuulen myös muuten plussia ja miinuksia merkeistä
  6. T

    hemmetti meni salkkarit ohi

    Mistä sen pystyikään lataamaan?
  7. T

    Millanen istuin 4v

    Huomasin että meidän vyöistuin jää pieneksi. Vyöt eivät riitä kohta. Nyt mietin että millanen istuin olisi hyvä ostaa vai riittääkö pelkkä koroke jo?
  8. T

    raskaustestit netistä?

    Oletteko tilanneet mistä netti sivuilta testejä? Itse tilasin joskus jonkun apteekin tai sen tapaisen sivuilta ja nyt en sitä muista.
  9. T

    ticket to heaven vaatteet

    Myykö porissa joku liike niitä? Netistä löysin yhden nettiliikkeen mutta siellä ei ollut sopivan kokoisia
  10. T

    taksin hinnoista

    tietääkö joku paljon suurinpiirtein maksaa taksi turun linja-autoasemalta tyksiin?
  11. T

    onko jotain hyviä nettikauppoja lemmikkieläin tarvikkelle?

    Siinä se kysymys tulikin.
  12. T

    lastentietokoneista

    mikä niistä olisi paras 5vuotiaalle? Olen ainakin muumi ja rölli koneen nähnyt onko muita?
  13. T

    imageshack tuo ohjelma ei toimi onko muita?

    aijaan kautta kuva liian iso. Tuota imageshack kautta olen kuvan ladannut pari kertaa mutta nyt sivusto ei toimi
  14. T

    miten sormuksen koko mitataan?

    siinä se kysymys tulikin
  15. T

    tuulimuna

    Minulla todettiin viime kuussa tuulimunaraskaus kun aloin vuotamaan. Kuinka pian teille on tullut ensimmäiset kuukautiset? minulla on nyt kp 29 jos aloitetaan siittä päivästä laskeen kun vuotoalkoi.
  16. T

    ariete disney kodinkoneet

    Löysin todella ihanan paahtimen netistä. Tietääkö kukaan saako tätä suomesta jostain? http://www.ariete.net/catalogo_06/catalogo3_en.asp?prod_id=277
  17. T

    joulutonttujen odottajat

    Pääsettekö te lukemaan sivun 23 juttuja? Minä en
  18. T

    s-kortin nettisivuista

    Mistä sieltä näkee paljon on kortille on kertynyt rahaa? Sain kortin maksettua viimekuussa ja jäin vähän plussalle. Mutta nyt en näe sitä summaa mistään.
  19. T

    Ostin rattaat ja takuulappu hukassa

    Jos menisin käymää liikkeessä saisinko uuden lapun? Ostin rattaat viime kuun lopussa
  20. T

    Löytykö se kissa mikä oli kadoksissa?

    Eikä löytynyt mistään kotoa ja sit teki siittä sen ilmoituksen?

Yhteistyössä