ariete disney kodinkoneet

Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:
Savanna: Missä päin suomea sinä asut? Minä asun satakunnassa ja meidän sokoksella oli vain mustana noita. Ainoastaan ulkomaisil nettisivuil olen punasena nähnyt. Maksoko tuo punainen teillä kuinka paljon?
Mä asun Turussa ja muistakseni se oli 59 euroa,mutta hei jos haluat mä voin ostaa ja lähettä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Ihan just tollasta ei saa suomesta. Se on sellainen musta tai metallinen värinen ja siihen ei tule kun mikki hiiren kuva. Tuohonhan tuli joko mikki hiiri tai aku ankka.
mä näin ihan samalainen ,paitsi en muista kuva ollenkaan,minulla on myös ihan tavallinen metalli värinen ja haluan joskus ostaa punainen myös
 
Meillä on vähän samn tyylinen, saatiin häälahjaks. Leipään tulee mikin kuva ja paahdin soittaa musiikkia kun leivät on valmiit. Ihana, me ainakin tykätään. Ainoa huono puoli on se et poika kuulee aina kun syödään ja tulee osingoille :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:
savanna: Onko se juuri tuollainen punainen missä on akun ja mikin kuvia?
Kun tuossa ylempänä memmu sano että niit ei saa suomesta.
mä voin vielä käydä katsomassa,jos haluat,mä meen kuitenkin keskustaan huomenna tai maanantaina =) kun en kuvasta muista ,en ole vaan kinnitänyt huomiotta :/
 

Yhteistyössä