Hakutulokset

  1. P

    Täällä ystävä!

    olen 28v kolmen lapsen kotiäiti ja usein vailla juttukavereita kun mies päivisin töissä..lapset 11/99, 3/01 ja 1/05..asustelemme kanta-hämeessä..laita viestiä tulemaan pikkususki79@suomi24.fi
  2. P

    postilaatikosta tulee vain laskuja..

    täällä kohta 28v kolmen lapsen äiti 03a kaipaisi uusia kv-kamuja muista äideistä.olen rauhallinen ja huumorintajuinen. Laittakaa osoitteita yy:nä niin vastaan mahdollisimman monelle
  3. P

    huhuu hämeenlinna

    Täällä olis yks äiti melkein hämeenlinnasta...kaupungissa tulee käytyä viikoittain...
  4. P

    meili- ja mesekamuja hakusessa

    täällä kohta 28v kolmen lapsen äiti tahtoisi uusia meili- ja mesekamuja muista äideistä.. asustelemme Kanta-Hämeessä, Perheeseen kuuluu myös isi. Laittakaa osoitteita y-viestinä, niin tutustutaan. =) =) =) =) ..toki voi niitä osoitteita tännekin laittaa jollei y-viestit jostakin syystä...
  5. P

    Hämeenlinnan seutu

    kohta 28v kolmen lapsen äiti olisi vailla kahvittelu-ja shoppailuseuraa...asumme lähellä Hämeenlinnaa ja siel tulee käytyä viikottain..ois mukavaa tutustua muihin äiteihin. mese löytyy..laittakaa Y-viestiä niin palailemme asiaan..
  6. P

    turenki/janakkala

    täällä olisi eräs äiti turengista vailla kavereita.. laita meiliä pikkususki79@suomi24.fi mulla on 2v, 6v ja 7v lapset
  7. P

    uusia mesekamuja???

    :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: kolmen lapsen äiti olisi vailla uusia mesekamuja...ei ole väliä iällä eikä lapsiluvulla..voit olla myös lapseton..lisää meseen susanna-peltonen@hotmail.com
  8. P

    uusperhe-äitejä

    27v uusperheen mami, yhteensä neljä lasta...asutaan Hämeenlinnan kupeessa... lisää listaasi susanna-peltonen@hotmail.com
  9. P

    löytyykö mesekavereita suurperheen äitille

    olen kolmen lapsen äiti, ikää 27v...asutaan Hämeenlinnan seudulla...perheeseen kuuluu myös isi...joten meilaa ensin osoitteeseen pikkususki79@suomi24.fi niin annan sitten meseosoitteeni...syystä että en heti halua paljastaa täällä koko nimeäni...
  10. P

    Mesekamuja

    lisääppä listalle...samoin muut äidit...olen 27v ja kolmen lapsen äiti...perheeseen kuuluu myös isi..asumme 03a.. susanna-peltonen@hotmail.com
  11. P

    HML

    täällä olis yks äiti siitä Hml:n vierestä..ikää on 27 ja tenavia kolme..isikin talosta löytyy..emme niinkään myöskään välitä puistokokoontumisista mutta kahvittelu- ja shoppailuseuraa meistä saa...kaverit jäivät suurimmaksi osaksi entiseen kotikaupunkiin 1,5v sitten meiliosoite on...
  12. P

    tahtoo oppia uudelleen kirjoittamaan kirjeitä

    vuosien varrella ja sähköisen viestinnän yleistyessä olisi mukavaa elvyttää henkiin vanha rakas harrastus: kirjeenvaihto.. olen 27v kolmen lapsen äiti Hämeestä..mieskin löytyy.. ei ole suuremmin väliä iällä tai onko lapsia vai ei...ja kaikista viimeseks asuinpaikalla, postihan kulkee minne...
  13. P

    06-alueelta ja muualtakin:)

    lisää mut meseen tai laita meiliä...oon kolmen pienen kotiäiti hämeenlinnan seudulta...ikää on 27v.. mese susanna-peltonen@hotmail.com ja meili susanna.peltonen@armas.fi
  14. P

    uusia ystäviä meseen:))

    minutkin voi lisätä...myös kaikki muut äidit, jotka kaipaavat uusia ystäviä.. susanna-peltonen@hotmail.com
  15. P

    mese- ja meilikamuja 03a?

    täällä olisi 27v kolmen pienen äiti vailla uusia tuttavuuksia muista äideistä..saa toki vastata mistäpäin vain, ja jos asut hämeenlinnan seudulla, niin ehkä voisimme tavata...lapseni ovat 6,5 ja 1v...eli samanikäinen leikkiseurakin kävisi... mese susanna-peltonen@hotmail.com ja meili...
  16. P

    Ero on tosiasia

    olen kertaalleen eronnut ja oikeudessa tapellut...jos kiinnostaa tutustua niin lisää meseen tai laita meiliä susanna-peltonen@hotmail.com
  17. P

    mese- ja meilikamuja

    ja meili löytyy osoitteesta pikkususki79@suomi24.fi
  18. P

    mese- ja meilikamuja

    tahtoisin vaihtaa ajatuksia maan ja taivaan välillä muiden äitien kanssa..ei oo väliä iällä tai asuinpaikalla..olen 27v kolmen alle kouluikäisen kotiäiti janakkalasta. mese löytyy osoitteesta susanna-peltonen@hotmail.com
  19. P

    heipä hei

    täällä olisi 27v kolmen alle kouluikäisen äiti hämeenlinnan suunnalta.. ois kiva vaihtaa ajatuksia kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä.. laita meiliä jos kiinnostaa tutustua susanna.peltonen@armas.fi
  20. P

    uusia tuttavuuksia

    täällä olisi eräs kolmen lapsen äiti 27v...uusia tuttavuuksia kaipaan minäkin..saapi laittaa meiliä os. pikkususki79@suomi24.fi ps. asustellaan hämeenlinnan kupeessa

Yhteistyössä