Täällä ystävä!

  • Viestiketjun aloittaja seireenitar
  • Ensimmäinen viesti
seireenitar

Hei! Oletko sinäkin yksinäinen? Täällä huhuilee 32 -vuotias kahden pikkuisen lapsen äiti joka on niiin hemmetin yksinäinen välillä. Kotiäippäelämää, tiedättehän...vaikka rakastankin muksujani niin välillä kypsyttää ankarasti...

Kerron vähän itsestäni, jotta tiedät kenen kanssa olet tekemisissä.
Olen huumorintajuinen, tykkään nauraa, kuitenkin hieman surumielisyyteen taipuvainen (pahus!). Harrastuksia ei erityisemmin ole, pikkuruista pihaani ruopsuttelen ja telkkaria katselen tietty(kuulostaa tylsältä vai mitä?). Ilman musaa laidasta laitaan ei päivät sujuisi yhtään! Herkuttelusta tykkään valitettavasti myös :p . Luonteeltani olen empaattinen, pyrin kohtelemaan muita oikeudenmukaisesti. Oikeastaan olen aika tavallinen suomalainen nainen varmaankin?

Se harmittaa, kun tutustumisyritykset usein päättyy muutamaan viestiin :\| . Itsessä varmasti yhtä paljon syytä siihen kuin vastapuolessa. Tutustuminen on omalla tavallaan rankkaa, mutta varmasti myös kivaa! Asun itse rakkaassa pääkaupungissamme, mutta sinä voit asua muuallakin.

Ystävän kanssa voisi vaikka kahvitella ja parantaa maailmaa, tai vaikka vain vaihtaa ajatuksia meilitse :heart:


Toivottavasti saan sinulta pian postia!

seireenitar@hotmail.com
=)
 
Eluiina
:D Ihan ku ois ite kirjottanu!
Ikää tosin on "vasta" 29 (eli siis ihan teini :LOL: )
ja ipanat on 5 ja 1, poikia molemmat.. Asun Kokkolassa joten laitahan postia tulemaan..

Kaunista Kevättä kaikille!!

eluiina@hotmail.com
 
Tuo oli kuin minun elämästä, paitsi että poikia 4 ja yksi tyttö... Asun Kymenlaaksossa, piipahdamme silloin tällöin Helsingissäkin =) ...
Postia saa laittaa tulemaan...

misima@suomi24.fi

Hyvää kesän jatkoja kaikille :flower:
 
heh, nytkös mie siut löysin :LOL: itteni :LOL: ihan ku ois omasta kädestä lähteny :wave:

oon kohta 27v kahen lapsen äippä ja keravalla asustellaan. junalla sillon tällön helsinkiin matkataan. kotona oon mie kans ja arki kyllä ahdistaa aika useesti nykyään. vanhin poika menee nyt eskariin ja nuorimmainen tyttö on kohta 10kk. isompi taitaa tällä hetkellä tuottaa harmaita hiuksia...

mutta miulle saa kirjotella ninni80@gmail.com
 
kookoskerma
Vieläkö alkuperäisen ilmoittajan ilmoitus on voimassa?

Tuohan oli kuin sanasta sanaan minun tekstiäni! Melkein kaikki muu täsmäsi, paitsi en ole vielä kolmikymppisiäni juhlinut vaikkei niihin montaa vuotta enää ole, ja televisiota en katso, mutta vaihdetaan se lukemiseen, melkein sama asiahan se on! Kaksi on lapsia tälläkin kotiäidillä, ja pääkaupunki kirjoitetaan kirjekuoreen osoitteen perään. Meille pääsee metrolla.

Olisi ihanaa löytää itselleni Oikea Ystävä, jonka kanssa voisi puuhailla kaikkea kivaa, käydä kahvilla ja vaikka kuntosalilla.

Myös muut ystävää kaipaavat, kirjoitelkaa!

kookoskerma@gmail.com
 

Yhteistyössä