Hakutulokset

  1. P

    Huomio kaikki

    mulle saa myös meilailla...siis muut äidit...olen 27v kolmen pienen äiti Hämeenlinnan kupeesta... pikkususki79@suomi24.fi
  2. P

    uusia kavereita

    täällä olisi eräs kolmen pienen äiti vailla uusia meilikamuja... laita viestiä osoitteeseen pikkususki79@suomi24.fi muutkin äidit saavat meilailla...mese ei ole toiminnassa :wave:
  3. P

    onko muilla..

    Kaikki joiden lapsilla on laaja-alainen kehitysviive, saavat laittaa meiliä...vertaistukea tarvitaan, eikä uusista ystävistäkään haittaa ole.. pikkususki79@suomi24.fi
  4. P

    mailikaverit hakuun

    Olen 27v kolmen pienen äiti Hämeenlinnan kupeesta...En siis asu kovin lähellä Lahtea..mutta meilithän kulkee maailman ääriin..Jos kiinnostaa tutustua niin laita meiliä... pikkususki79@suomi24.fi
  5. P

    Eikä ihmiset oikeesti tarvii ystäviä?

    kyllä ystäviä tarvii...meseilyyn ei oo aikaa, mutta meilailla tykkään..olen 27v kolmen pienen äiti Hämeenlinnan kupeesta...laita meiliä jos haluut saada uuden ystävän...terkuin suski ja meiliosoite on pikkususki79@suomi24.fi
  6. P

    uusia ystäviä Hämeenlinnan seudulta

    olen kohta 27v kolmen alle kouluikäisen äiti Hämeenlinnan vierestä. Olisi kiva joskus käydä shoppailemassa/kahvilla/ihan vaan jutustella muiden äitien kanssa. Laita meiliä jos kiinnostaa tutustua.. pikkususki79@suomi24.fi
  7. P

    Hämeenkyrön/Viljakkalan suunnan äitejä??

    no en enää asu sielläpäin...muuten olisin viihtyny mutta koulu teki elämästäni #&%?$!*. toivottavasti teiilä ei tuu käymään samoin
  8. P

    onko muilla..

    ..lapsia, joilla olisi todettu laaja-alainen kehityksen viivästymä? pojallani 6v on, ja arki on joskus aika haastavaa. saapi tulla nykäisemään hihasta.. pikkususki79@suomi24.fi olemme Hämeenlinnan seudulta, joten etenkin ko.alueelta toivon vastauksia. toki saa kauempaakin vastata.
  9. P

    Heipat kaikille!

    laitapa meiliä tulemaan..olen 26v kolmen alle kouluikäisen äiti Kanta-Hämeestä.. pikkususki79@suomi24.fi
  10. P

    Hämeenlinnan seutu huom!!

    eikä tohon mailiosoitteen loppuun noita pisteitä tule...suski taas sählää :laugh:
  11. P

    Hämeenlinnan seutu huom!!

    ja meiliosoitteeni on pikkususki79@suomi24.fi.....se unohtui äsken laittaa
  12. P

    Hämeenlinnan seutu huom!!

    Etsiskelen uusia kamuja Hämeenlinnan seudulta. Olen 26v kolmen lapsen äiti Hämeenlinnan kupeesta. Eli jos olet äiti ja vailla luotettavaa ystävää, niin nykäise hihasta! myös kauempana asuvat äidit saavat meilata. Ystäviä ei ole liikaa!

Yhteistyössä