Ero on tosiasia

  • Viestiketjun aloittaja Itkuinen
  • Ensimmäinen viesti
Itkuinen
Löytyisikö vertaistukea eroavista/eronneista äideistä tai isistä 27- vuotiaalle opiskelijaäidille? Esikoinen on vuoden ja kolme kuukautta, kuopus syntymäisillään -laskettuun aikaan kaksi viikkoa...

Uskon, että asiat järjestyvät -juuri nyt vain haluaisin seuraa ihmisistä, jotka ovat tai ovat olleet samassa tilanteessa...
 
napottaja
Täällä 27-vuotias yh-äiti. Tulin raskaaksi juuri ennen eroa ja nyt yksin 4 muksun kanssa.
Jos kiinnostaa niin meili on: napottaja@luukku.com (toimii myös mesessä)
 
Heippa
Mä olen puolestani lähetnyt kotoa turvakotiin kun tyttäremme oli 2kk vanha.
Já nyt asumme kahdestaan ja käyn läpi raskasta avioeroa..
Tässä on sähköpostini jos tahdot jutella suvih84@hotmail.com
 
Itkuinen
Hei kaikki!

Pahoittelen etten ole kirjoitellut... yksinkertaisesti voimat eivät ole riittäneet. Vauveli ei ole vielä syntynyt ja olo alkaa olla kovin tuskainen yhden ikiliikkujan perässä juostessa. Muuten en sitten enää niin kovin itkuinen olekaan, joten päivä paistaa risukasaankin...

Muuten ajatuksia olisi kiva vaihtaa, taisin vain omassa hädässäni valita ajankohdan väärin.

Palaillaanko asiaan...
 
Moi !

Täällä kolme kymppinen äiti jolla n. 2 kk vanha tytär, ero tuli viereille huhtikuussa 2006, jolloin olin vielä raskaana, yön selkään lähdin miehen väkivaltaista käytöstä pakoon. Elämä meni hetkessä uusiksi,tulossa on oikeuden käynti pahoinpitelystä yms. lapsen huoltajuus yms. vielä " vahvistamatta" yms. joten ihan toiminnan täyteinen tämä äitiysloman alku ollut. Kaikessa kurjuudessa on jotain iloakin, terve ja sosiaalinen ja hymyilevä tyttäreni joka tuo kummasti voimaa ja iloa elämään joka päivä. Kirjoitella voi mikäli ajatusten vaihto kiinnostaa, tapaaminenkin mahdollista mikäli asutaan suht. lähekkäin. Kirjoittelemisiin, tikrubambi@hotmail.com
 

Yhteistyössä