Hakutulokset

  1. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    Pitää varmaan poistaa koko musta nikki. Ja mä voin olla marttyyri, mutta pahalta tuntuu silti, että mua kohdellaan kuin oisin joku pikkupelle.
  2. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    Että jos täällä joskus on tehnyt jonkun aloituksen, niin sitten siitä keskustellaan joka aloituksessa. Täällä ei taida yhtään ihanaa ihmistä ollakaan, vaikka aluksi niin luulin.
  3. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    No, saitte jo sitten mut pillittämään. Toivottavasti tuntuu nyt kivalta. Ihminen mäkin vaan oon.
  4. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    Okei, mä oon palstan paskin persoona, ja te muut saatte nyt haukkua mut tässä ketjussa täysin pataluhaksi, antaa tulla! Mä oon täysin säälimätön ja empatiakyvytön ihminen. Keksikääs vielä lisää, niin saatte mut itkemään, ja sekös teidän mielestä kivaa on!
  5. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    Jaa, eli nyt mun empatiakyvyssä on jotain vikaa, kun ymmärrän masentuneita äitejä, mutten niitä jotka unohtaa itsensä lasten jälkeen, ja elää vaan lapsilleen? Mä oonkin täysin ilman tunteita oleva ihminen, eikö? Kun viitsin avata keskusteluja jotka saa ihmiset provosoitumaan?
  6. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    Voi luoja! Sun ei oo mikään pakko lukea mun aloittamia ketjuja, jos mun empatiakyvyssä joku sua ärsyttää. |O
  7. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    Narsisti taitaa kyllä olla täysin empatiakyvytön, jos olen oikein ymmärtänyt.
  8. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    Jep, ja sehän tämän asian pointti olikin? Tikulla silmään joka vanhoja muistaa, taidat olla vähän pitkävihainen tyyppi?
  9. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    Valitettavasti olen joutunut aikamoisiin ongelmiin narsistin takia.
  10. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    Te, jotka ette voi ymmärtää väsyneitä, masentuneita ja viimeisillä voimillaan raahustavaa kanssasisarta, vaan haukutte hänet heti huonoksi äidiksi, jos valittaa väsymystään, ja ettei jaksa enää! Mitä ihmettä liikkuu teidän päässänne, kun haluatte vielä lyödä lyötyä, kääntää veistä haavassa? "...
  11. M

    ensi yönä mä häivyn ja jätän mieheni ja lapseni

    Ap tulee tänne apua hakemaan toivottomalta tuntuvaan tilanteeseen, ja te, täydelliset, pikku äityliinit, jotka luulette, että kaikkien elämä on yhtä mukavaa ja helppoa kuin teillä, rupeatte HAUKKUMAAN ja SYYLLISTÄMÄÄN äitiä, jolla ei mene niin hyvin kuin teillä! Missä on empatia ja...
  12. M

    TIENAAKO tolla PARTYLITE -hommalla oikeasti?

    Mä olen muutaman kuukauden pitänyt kutsuja, nyt en oo tammikuussa ollenkaan kun la lähestyy. Mutta tienasin joku 150-200e kuukaudessa, n. 4-5 kutsut, toki mulla oli siinä mielessä hyvä tuuri, että suuri osa kavereista on täysin hurahtanut kynttilöihin :D
  13. M

    ketä palstalaista inhoot?

    En ketään, ja miksi pitäisi? Muutamasta eriävästä mielipiteestä huolimatta voisi jonkun kanssa synkata live-elämässä täysin nappiin ja päinvastoin. :)
  14. M

    Mitäs jos ei vaan halua imettää?

    Onhan se toki niinkin... :)
  15. M

    Mitäs jos ei vaan halua imettää?

    Niin, mutta kun siihenkin voi olla niin monta syytä, ettei halua esim. että rintoihin kosketaan muutenkaan.
  16. M

    Mitäs jos ei vaan halua imettää?

    Sekin on aika omituinen juttu, että synnytyssairaaloissa ei edes kysytä äidiltä, haluaako hän imettää, vaan oletetaan että kaikki hyppii riemusta kattoon kun saa pienokaisen rinnoilleen.
  17. M

    Mitäs jos ei vaan halua imettää?

    Ei kai siinä ole mitään sen luonnottomampaa kuin esim. siinä, että kaikki ei tykkää makaroonista?
  18. M

    Mitäs jos ei vaan halua imettää?

    En mä isää tässä ajattelekaan, että meinaan vauvan opettaa pullolle(kin) vaan omaa mielenterveyttäni suojelen, kun tiedän, että isukki pärjää vauvan kanssa ihan yhtä hyvin kuin minäkin.
  19. M

    Mitäs jos ei vaan halua imettää?

    No en mä sen takia kyllä lastani meinaa pullolle(kin) opettaa, että imetys olis jotenkin isukilta pois, vaan ihan omaa mielenterveyttäni sillä suojelen, kun tiedän, että isäkin pystyy hoitamaan vauvan siinä missä minäkin.
  20. M

    Monta tortillaa jaksat syödä?

    4 menee ja nekin vielä kunnon täytteillä :D

Yhteistyössä