Hakutulokset

1. M

Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

Hei kaikille onnea uusille vauvoille ja äideille ja perheille. Meille syntyi tyttö lauantaina 26.2. Synnytys oli nopea- ehdin juuri sairaalaan, kun vauva jo syntyi. Jännitystä oli, kun autossa meni vedet ja ponnistutti. Vauva syntyi 39+4 viikoilla - paino 3790g ja pituus 50cm. Olen todella...
  2. M

Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

Hei, täällä ollaan, vaikken ole kirjoitellut aikoihin. Välillä olen ehtinyt lukea kyllä. La lähenee, painoarvio oli tänään jo yli neljä kiloa. Jännittävät hetket tuntuu olevan monella tai kaikilla pikkuhiljaa. Olo on hyvin odottava, toisaalta haikea. Lämmintä oloa ja odotusta kaikille...
  3. M

Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

Hei kaikille ! Onpas palsta vilkastunut mukavasti. En ole aiemmin juurikaan ehtinyt kirjoitella, mutta nyt löytyi hetki. Odotan siis neljättä tällä kertaa ihan yllärivauvaa. Kaksi vanhinta on jo molemmat lähes teinejä, nuorin reilun vuoden ikäinen. Välillä jännittää, että miten pärjään kahden...
  4. M

Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

Hei kaikille, olen aiemmin ilmoittautunut mukaan parikin kertaa, mutta jostain syystä mua ei olla kirjattu. Toivottavasti nyt onnistuisi !!! LA 1.3. , neljäs, ikä 37 v. terveisin Mamarosa ja pieni olento
  5. M

Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

Hei- huomasin, ettei mua oltu merkitty tonne etusivulle eli uudelleen la 1.3. neljäs lapsi, ikä 37, ?
  6. M

Siis la 1.3. ja ikäni on 37, synnytyspaikasta en vielä ole varma.
  7. M

Hei, ilmoittaudun mukaan. On ollut mukava seurata tätä ketjua. La vaihtui ultrassa maaliskuun 1.pv:ksi. Siis reilulla viikolla eteenpäin. Tosin ihmettelen suuresti, tuntuu että ois raskaus pidemmällä. Pahoinvointi kun päättyi jo viikkoja sitten. Odottelen neljättä lasta. Kaksi vanhinta ovat noin...
  8. M

** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

Kiva Mureena, kun jaksat päivittää. Meillä poika la 16.7. synt. 18.7. 4300g, 55 cm, py 36. Kolmas. Leal, tissiroikkumista meilläkin, se on sellasta vauvoilla. Silloin sitä maitoakin alkaa tulla. Terveydenhoitaja sano, että vasta n.2 viikon ikäisenä tullaan takaisin syntymäpainoon. Meiänki...
  9. M

****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

Hienoa kesäheinä, että voit päivittää. Mitat oli jääny pois- siis 4300g ja 55 cm Huomaan, kuinka sekavasti sitä tulee kirjoitettua.(Viime viesti) No, nythän vauva on pääasia. Olen niin onnellinen tuosta pikku tuhisijasta. Tänään kätilöni kävi kotona ja saatiin käydä vielä synnytys...
  10. M

**Heinäkuiset heinäkuussa**

Vauvauutisia ! Meille syntyi poika eilen aamulla 18.7. Poika syntyi suunnitellusti kotona. Synnytys oli nopea- vedet meni ensin ja sitten alkoi lievät supistukset. Soitin kätilön hetken päästä. Rentouduin altaassa. Ja kun kätilö puoli tuntia-45min myöhemmin saapui, nousin pois altaasta ja...
  11. M

Helteistä heinäkuuta ! Täälläkin edelleen odotellaan. Supistelee ja vauvan pää painaa koko ajan enemmän ja enemmän. Olo on nyt tosi tukala, kun painoa on tullut hirviästi ja myös paljon turvotusta. Niveliin sattuu, joten pääosin päivät on lepäilyä. Eilen kävin kätilöllä ja hän arvioi...
  12. M

Onnea vaavin saaneille! Ja paljon voimia tuuliinan perheelle. Kävin eilen kätilölläni (mulla niitä on kaksi, toinen on nyt lomalla) ja aika jännää tää on, että kuka sitten tuleekaan synnytykseen. Nää loma-ajat kun sotkee vähän työvuoroja. Eli, jos sattuisi kaksi synnytystä samaan aikaan...
  13. M

Heippa ja onnea kaikille vauvan saaneille ! Paapelo, löysitkin tietoa vadelmanlehtiteestä. Olen joka odotuksessa sitä juonut enemmän ja vähemmän säännöllisesti eli 1 kuppi päivässä ekan kolmanneksen ajan, 2 kpp 2. kolm. ja 3 kuppii 3. kolm. aikana. Vadelman lehtien parkkiaineet, fragariini...
  14. M

<3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

Paljon onnea vauveli saaneiille- ihanaa !!! Täälläkin helteessä paistutaan ja turvotaan edelleen. Luonto on hienosti järjestänyt, että pikkuhiljaa äiti ja vauva valmistautuu syntymään ennakoivin supisteluin. Mulla tuntuu tässä kolmannessa odotuksessa ne paljon kivuliaammin. Ja vauva painaa...
  15. M

Hei, Onnea vauvelin saaneille !!! Hellettä, turvotusta ja vaappumista. Sellasta täälläkin päin. 37 viikkoa on tullut täyteen. Parin, kolmen viikon roimalla raudan lisäyksellä veriarvotkin ovat parantuneet ja sain luvan kotisynnytykseen. Aiemmissa synnytyksissä oli sairaalaan lähtö, mutta...
  16. M

Hei täälläkin odotellessa. Pääosin syön ja nukun, kun veriarvot "romahti". Nyt oon syöny sitten rautaa paljon. Kätilö kävi kotona ja edelleen kotisynnytystä suunnitellaan, kunhan veriarvot paranisivat. Tosin sama kätilö tulee sitten kanssamme sairaalaan, jos sinne on mentävä. Oikein mukava...
  17. M

***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

Helleterveisiä täältäkin, onnea ja jaksamista Tessakin perheelle. Vajaat 7 viikkoa laskettuun aikaan. Käväisin Suomessa ja lentomatkan päätteeksi olin aivan poikki. Tuntui, ettei saanut laskeutumisen aikana kunnolla hengitettyä. Onneksi mulla oli vettä paljon, juominen helpotti. Kävin...
  18. M

***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

Lämpöinen tervehdys Tanskasta. Pari kuukautta on laskettuun aikaan. Odotan kolmatta, monen vuoden jälkeen. Olo on viimeaikoina ollut hyvä ja on ollut ihanaa nauttia kuumista päivistä hellemekko päällä ilman mitään kiristyksiä. Ja ilman kenkiä turvonneet jalatkin ovat saaneet vapauden...
  19. M

Vauva kaksi viikkoa ja maito loppuu :(

Hei ja netistä löytyy "imetystukisivut". Sieltä löytyy puhelinnumeroita ja skypenumeroitakin, voipi ehkä löytyä apua.
  20. M

<3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

Heippa, kävimme ultrassa viikko sitten. En tiiä johtuuko siitä, että edellisen odotuksesta ja ultrasta on yli kymmenen vuotta vaiko siitä, että oon vaihtanut asuinmaata, mutta kyllä oli perusteellinen tutkimus. Kätilö puhui onneksi sujuvaa ja hyvää englantia, niin tuli ymmärrettyä( olen siis...

Yhteistyössä