Hakutulokset

  1. H

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    huomenna eka ultra!! jännittää ihan pöhölönä. aikasemmissa raskauksisa en oo kärsiny näin älyttömästä stressistä.. tuntuu välillä että ihan pyörryttää ja oksettaa ihan vaan tämän mahottoman ajatuksen juoksun takia. jospa huomenna helpottais.... jostain luin, että kun on tyttö tulossa niin...
  2. H

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    hejj! Liittyisimpäs mielelläni mukaan. ikää 30v, LA 26.8, kolmas lapsi ja synnärinä KPKS :)
  3. H

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    ihania uutisia niin moni saanut. mä joudun tiputtautumaan kyytistä tässä välissä. pää ihan sekaisin, kirjoittelen myöhemmin paremmissa voimissa. älyttömästi onnea ja vointeja kaikille mammoille!!!
  4. H

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    täälläkään ei oo ollut mitn oireita, menkatkin tullu vielä ajallaan...:D mun roppa ei taija tajuta et on raskaana. ultrassa kuitenkin kaikki oikeenkin hyvin. mulla on nyt kolmas tulossa, lapset 01/03 ja 03/09 kummankaan kohdalla ei oo menkat jääny heti pois, ja esikoisesta asti, elikkäs reilu 7v...
  5. H

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    korjausta taas... la muuttuki jo 9.3, elikkäs viikkoja olikin 7+5. aika kivasti ku kuopus täyttää 5.3 2v..:)
  6. H

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    täydennystä etusivulle... ikää 25v ja synnärinä k-pks
  7. H

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    moikka moi! täällä yksi onnellinen 5+4rv noin. laskettu aika 17.3.2011. liittyisin miellelläni mukaan tänne..:) tulokas on kolmas, aikaisemmat ipanat niko7v ja eeli 1,5v. keski-pohjanmaalla asustellaan ja nautitaan kesästä..:)
  8. H

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    heipsan pitkästä aikaa..:) mites teillä? joko pikkuset saa kiinteetä ruokaa?? meillä poitsu tulee ens pe 3kk ja oon miettiny et pitäskö jo kokeilla soseita......?! en oo imettäny ollenkaan enää n kuukauteen.. maito loppui kuin seinään..:( kaupassa soseissa lukee et alkaen 4kk, mut ei se...
  9. H

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    heipä hei pitkästä aikaa tänne kaikille... menny aika melko nopsaa kun pikkunen reipas kk sitten liittyi seuraan..;) piti tulla tänne kyseleen viisaammilta, että että.. mites paljon teijän kullanmurut syö? tissiä vai korviketta? meillä jäppinen nyt 1kk+ ja oon joutunu antaan korviketta...
  10. H

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    googletin napavarren irtoamisesta ja vastauksia tuli et n. viikon ikäseltä viimestään irtoaa napavarsi. meillä nyt pikkumies 1vko ja 4päivää ja napa"rupi" edelleen kiinni... mites teillä? oon kyllä ahkeraan koittanu sitä putsailla, mut onkohan sen hyvä olla enää paikallaan?? onneks tiistaina...
  11. H

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    ompa juu kyllä omituisen lainen tarkastus tommonen siteen haistelu.. en tiiä mitä ite oisin sanonu jos multa ois neukkatäti kysyny, et näytäs ku haistan sun sidettä... varmaan oisin hetken kelannu ja kysyny MITÄ? mulla on super kummallinen ja tuulellakäyvä neukkatäti, mut kotikäynnillä tarkati...
  12. H

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    meillä täällä vietetään 1.viikkos synttäreitä! B)
  13. H

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    vihvi: meilläki oli pojalla sydämesä sivuääni, joka kuulemma johtui paineesta keuhkoissa joka ei yleensä oo vaarallista. piti kuitenki vlopun yli oottaa että pääsi ultra tutkimukseen ja varmistuttiin ettei se ollu vakavaa. meille ei määrätty kontrollia eikä mitään.. sanottiin vain että tämä on...
  14. H

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    kaatjuska: mulla aika samanlainen tilanne.. miehen mielestä olin raskaana ollessa kans päin vastoin ku yleensä, eli pinna veny ja muutenki ajatus kaikesta oli rennompi. oon kans luonteeltani melko äkkipikanen ja sitte ku suututtaa nii kans suututtaa..:) nyt kun masu-asukista on tullut...
  15. H

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    nopsaa tahtia noita vauveleita alkanu tulla maalismasuille.. kattelin tota listaa ni melkee joka päivä putkahtanu uusia pikkusia tähän maailmaan... :)
  16. H

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    muty: mitä ne semmoset bilirubiiniarvot on? mistä ne johtuu? tai se keltasuus? kuulostaa tosi pelottavalta.... :/ voin vaan kuvitella kuin kamala on ollu lähtä viemään vauvaa takas sairaalaan ja vielä jättää sinne niin pitkäks aikaa.. :/ itellä kokoajan mielesä kaikenlaiset vaivat mitä voi...
  17. H

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    vauva uutisia!! poika syntyi 5.3 (rv39+5) pituus 49cm, paino 3370g ja hattu 35cm. tänään vasta päästiin laitokselta. ti-ke välisenä yönä meni lapsivesi ja menin sit synnärille antibiotti tippaan heti, ku mulla oli esikoisen kans se strept +, niin sanottiin et tulla heti. supistuksia ei ollu...
  18. H

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    viipille tsemppiä huomiseen koitokseen!! ja päksylle teretulemast munki puolesta :wave:
  19. H

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    merks :wave:
  20. H

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    onnea hirmusesti vauvan syliin saaneille!! :flower: kumpa pääsis itekki jo lähteen synnärille...... alkaa oleen jo niin malttamaton olo ettei osaa tehdä muutako valittaa.. :ashamed: eikä lohuta yhtään ajatus et kyllä se sieltä joskus tulee, ku ei jaksais enää oottaa...

Yhteistyössä