Hakutulokset

1. M

vauva tulossa, mitä olisi hyvä hankkia ennen?

Pinnasänky/Kehto, minkä kukin haluaa sängyksi vaaville. Myös sitteri ja puuhamatto on aika käytännöllisiä. Jos edullisimmin haluaa päästä niin ihan viltti ja muutama lelu siihen riittää touhumatoksi. Vaippoja, puhdistuspyyhkeitä, harsoja. Tuttipullo ja korviketta kannattaa ihan...
  2. M

Turkuun lomalle lapsen kanssa

Seikkailupuiston nimi? Vai onko ihan tolla nimellä?
  3. M

Turkuun lomalle lapsen kanssa

Kertokaas paikkakuntalaiset/siellä käyneet hyviä kirppiksiä ja lastenvaateliikkeitä joista saa edullista ja käyttökelpoista vaatetta? Kuulin et siellä olisi jossain joku lastenvaatteiden alekauppa??? Onkos sielä jotain eläinpuistoja tms. missä vois lapsukaisen kanssa viettää aikaa...
  4. M

pois

pois
  5. M

Opel Zafira vai Toyota Corolla Verso?

Kyllä ne vaan taitaa kaikki olla aika susia, jos ei tuoreenaan niin muutaman vuoden käytön jälkeen viimeistään alkaa olemaan vikoja reippaammin kuin muissa merkeissä! Opel on kyllä parantanut autojaan, mutta ehdoton ei ainakin meidän perheessä on opelille ja ranskalaisetkin haetaan vaan...
  6. M

Opel Zafira vai Toyota Corolla Verso?

http://www.youtube.com/watch?v=dB77aNz336k
  7. M

Töihin, iltavuoroon. Nyt ei oikein nappaisi. Muita työn orjuuttamia?

Täällä ollaan töissä, ollut jo eilisestä lähtien ja olen vielä kolmeen tänään! :)
  8. M

Ootteko kuulleet Tuksua?

eiiiii, kauheeta! Mitähän vielä tuo matami keksii!
  9. M

Tee päivän hyvä työ!

kun voisin, niin luovuttaisin, mut ei mun p*ska veri kelpaa kellekkään... :'(
  10. M

Mikä koiralla voi olla?

allergiaa? jonkun öttiäisen purema? laita siihen bebanthenia, se on ihme aine, meillä se käytössä koko potretilla, jopa koiralla (siitepölyallergikko)! Meillä se on rauhoittanut tuon koiran allergialänttien kutinaa ja punoitusta!
  11. M

Mistä sais halvat ja laadukkaat silmälasit?

Mulla Eyenistä hankitut ja tyytyväinen olen ollut! Hintaa tuli laseille 99? oli tarjouksessa tuolloin, nyt taitaa olla taas joku hyvä kampanja siellä! :) Joku nettiputiikki ruotsistakin toimittaa suomeen, kehyksiä saa valita useat kotiin ja niistä sit valkkaa parhaimmat, laittaa optikkolapun...
  12. M

;(

:'(
  13. M

Töissä on niiiiin tylsää...

Itse ollut myös vuodeosastolla töissä, siellä meininki on vähän eri! Päivällä ei oikeasti ehdi (ainakaan aamuvuorossa) seurustella potilaan kanssa. Välillä on niitä hetkiä että ehtii, mut useimmiten ei!Se on se valitettava peruskaava, herätys, pesut/suihkut, lääkkeet aamupala! Ja kun...
  14. M

hankala on tässä 2 neliön kopissa mitään fiksua tehdä! Täytynee jumpata ;) Töllö ois tuossa viereisessä huoneessa, mut asiakkaat (päihdeklinikka) häiriintyy jos sinne meen ja koko ajan pitää kuitenkin hilppasta kattoon tuota valvontakameraa.
  15. M

Sanokaa nyt joku mulle jotain järkevää :(

no just. Mie kyllä kirjotan aina omalla murteellani, jos jotakuta se AHISTAA ni anti paukkuu vaan. Miksi tosiaan pitää lyödä lyötyä vielä? ap:lle Miltä paikkakunnalta olet? Kannattaa tosiaan mennä johonkin äiti-lapsi kerhoon tai muskariin, niin varmaan sieltä saa tuttuja ja ystäviä! Ja jos...
  16. M

Joo käyn kyllä kierroksella ½ tunnin välein, mut täytyy noita hemmetin monitoreja vahtia... Ei pysty kauaa olemaan pois...
  17. M

"Max ei ole koskaan halunnut istua selkä menosuuntaan. Hän tahtoo nähdä minne ollaan menossa", äiti kertoo hymyillen

ja myös etupenkilläkin joskus pakosta. Kun ei tuossa jenkinrotiskossa yllä takana vyöt... :ashamed: Meillä istuin jota ei edes saa laittaa selkä menosuuntaan, mutta aina kuitenkin istuimessaan on! Jos mahdollista niin takana kyllä istuu. Mietin tossa vaan näitä uusia autoja joissa...
  18. M

Vielä täytyisi jaksaa valvoa 7 tuntia! Vinkkejä? Battery ja kahvi on jo käytössä....
  19. M

Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

Samperille zemppiä jatkoon! :hug: Hienoa, että olet pystynyt myöntämään asian ja hankkinut hoitoa!

Yhteistyössä