Töissä on niiiiin tylsää...

Mä alan pian katsomaan leffaa jonka vuokrasin... Onneksi on rauhallista ja suurin osa pystyy itse käymään wc:ssä, joillei ole katetria. Kyllä tämän jaksaa vielä. Ja sitten on juhannus ja vapaata ties kuin kauan. Tai niin kauan ku taas pyydetään töihin.
 
hankala on tässä 2 neliön kopissa mitään fiksua tehdä! Täytynee jumpata ;)
Töllö ois tuossa viereisessä huoneessa, mut asiakkaat (päihdeklinikka) häiriintyy jos sinne meen ja koko ajan pitää kuitenkin hilppasta kattoon tuota valvontakameraa.
 
Itse ollut myös vuodeosastolla töissä, siellä meininki on vähän eri! Päivällä ei oikeasti ehdi (ainakaan aamuvuorossa) seurustella potilaan kanssa. Välillä on niitä hetkiä että ehtii, mut useimmiten ei!Se on se valitettava peruskaava, herätys, pesut/suihkut, lääkkeet aamupala! Ja kun hoidettavia on 25 ja tekijöitä 3! Kaikki pitäisi saada hoidettua ennen kymmentä kunnolla, että voi alkaa ruokaa jakamaan. Viimeisillä syötettävillä on ruoka jo kylmää...:( Tähän kun lisätään lääkkeenjaot, lääkärikierrot, paperihommat, kirjaukset, saa toden totta välillä juosta!
Vaikka ei saisi sääliä, niin kyllä sääliksi käy! Itse en ainakaan laitoselämää haluaisi, jos sen pystyisi jollain kiertämään!
 

Yhteistyössä