Hakutulokset

1. M

Bona-kampanjasta kysymys

Riittä kun laitat koodit, laittavat sitten lahjakortin joka voimassa n.6kk!
  2. M

lämmitysöljyn hintoja

Kymen polttoöljymyynnillä on aina ollut tähän asti halvimmat hinnat, mitä oon kysellyt! Ja nopee toimitus! Laskun saa myös jopa viiteen erään! :)
  3. M

Mitäs lastentarvikeliikeitä Joensuussa?

Wahlforssinkatu 9 Tavaratorin läheisyydessä, sinne on kyllä aika hyvät opasteet! =)
  4. M

Mia Toi*****!!!!

Mistähän tuohon ylläpitoon saan yhteyden`*tyhmä kun oon... :ashamed: *
  5. M

Mitäs lastentarvikeliikeitä Joensuussa?

Päivänsäde Anttilan yläkerrassa ja Lastentarvike prisman vieressä. Siinäpä ne tän suuren cityn lastentarvikeliikkeet. Löytyy kyllä vielä käytettyä tavaraa myyvää Lasten megakirppis ja muksunurkka (tuolla muksunurkassa on kyllä aika järkyttävät hinnat)
  6. M

Mia Toi*****!!!!

:attn:
  7. M

Mia Toi*****!!!!

Hän kauppasi h&m alekoodia täällä taannoin, ei kukaan muistaisi nikkiä?
  8. M

Mia Toi*****!!!!

nikkisi olen kadottanut... otatko yhteyttä minuun? Kaipailen sitä maksusuoritusta edelleen. HUOM!!! Asiassa ei ole kyse huijauksesta, vaan väärinkäsitys minun puolelta!
  9. M

poika 10kk ja aina kipeenä...

Juu, astmalääkitys aloitettiin eilen kokeeksi, viime yö meni paremmin kuin aikoihin. Liekkö lääke auttanut vai olisiko korvatulehdus väistymässä... Verikokeissa käytiin ja tulokset tulee parinviikon sisään, tekevät altistuksen samalla...
  10. M

POIS

Homma on ok, kaikki kaipaavat on ilmeisestikin jo saaneet pakettinsa! :)
  11. M

poika 10kk ja aina kipeenä...

Oiskohan jollain kokemusta tälläisestä? Meillä poika n. viikon välein korkeassa kuumeessa. Välillä räkäinen ja yskii. Tätä on nyt jatkunut tammikuun alusta asti ja alkaa voimat ja keinot loppua. Tammikuussa alkoi otiitilla ja astmaattisella keuhkoputkentulehduksella, hoidoksi antibiootti...
  12. M

Kumpi opinmuoto mun kannattaa valita? Lähihoitajaksi aikuisena.

Aikuispuoli ehdottomasti, itse opiskelin myös aikuispuolella. Meillä vaan tekivät toisena vuonna idioottitempun ja sekoittivat aikon ja nuoret samoihin ryhmiin. Se siitä opiskelurauhasta... Kotitehtävät ei oo kovinkaan hankalia, ei ainakaan minusta vaikken kovin hyvä koulussa ikinä ole ollut...
  13. M

tarviiko joku...

vastattu
  14. M

tarviiko joku...

Minä minä minä! Puuttuu vielä 300 pistettä ja kiire tulee saada kasaan!
  15. M

darkstarmama

EI LÖYDY...
  16. M

POIS

Tiedän tiedän, mutta josko jollekkin osuisi joku näistä silmään ja välittäisi viestin kyseiselle henkilölle! :ashamed:
  17. M

Hauska Peli ÄO:n testaamiseen

130 ja se vesikannu juttu oli ihan liian vaikee..:(
  18. M

kohta se selvii... + vai -

:hug:
  19. M

POIS

:attn:
  20. M

POIS

Eipä tuonut tänäänkään posti bodya perille! Posti ei voi olla syynä, koska toiselta henkilöltä ostettu paketti, joka 30.4 postitettu saapui tänään! Jos ei huomiseen mennessä mitään kuulu tästä darkstarmamasta niin teen rikosilmoituksen, vaikka kyse ei ole kuin muutamasta eurosta, niin periaate...

Yhteistyössä