POIS

Eipä tuonut tänäänkään posti bodya perille! Posti ei voi olla syynä, koska toiselta henkilöltä ostettu paketti, joka 30.4 postitettu saapui tänään!
Jos ei huomiseen mennessä mitään kuulu tästä darkstarmamasta niin teen rikosilmoituksen, vaikka kyse ei ole kuin muutamasta eurosta, niin periaate on periaate!
Jos joku tuntee kyseisen henkilön niin voisiko hänelle joku ilmoittaa, että täällä kaipailee useampikin hänen pakettejaan!!!
 
On tää vaan ihmeellistä.. :/

Itse jos olisin henk.koht. myynyt täällä jotakin ja minulle tulisi "yllättävä" reissu, lapsen sairastuminen tms, etten pääsisi koneelle, minulle iskisi kyllä heti paniikki, että mites ne ihmiset jotka ovat maksaneet jo..
Pyytäisin kyllä ehdottomasti miestäni/ystävääni kirjautumaan tunnuksillani tänne ja laittamaan viestiä, että postitus myöhästyy.

Ei pysty vaan käsittämään näitä, ketkä katoaa kuin pieru saharaan viikoiksi..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
On tää vaan ihmeellistä.. :/

Itse jos olisin henk.koht. myynyt täällä jotakin ja minulle tulisi "yllättävä" reissu, lapsen sairastuminen tms, etten pääsisi koneelle, minulle iskisi kyllä heti paniikki, että mites ne ihmiset jotka ovat maksaneet jo..
Pyytäisin kyllä ehdottomasti miestäni/ystävääni kirjautumaan tunnuksillani tänne ja laittamaan viestiä, että postitus myöhästyy.

Ei pysty vaan käsittämään näitä, ketkä katoaa kuin pieru saharaan viikoiksi..
kyllä,juurikin näin =) meillä on omatunto!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
On tää vaan ihmeellistä.. :/

Itse jos olisin henk.koht. myynyt täällä jotakin ja minulle tulisi "yllättävä" reissu, lapsen sairastuminen tms, etten pääsisi koneelle, minulle iskisi kyllä heti paniikki, että mites ne ihmiset jotka ovat maksaneet jo..
Pyytäisin kyllä ehdottomasti miestäni/ystävääni kirjautumaan tunnuksillani tänne ja laittamaan viestiä, että postitus myöhästyy.

Ei pysty vaan käsittämään näitä, ketkä katoaa kuin pieru saharaan viikoiksi..
Jos mun lapseni sairastuisi äkillisesti ja vähänkin vakavammin, niin musta tuntuu, että mulla ei heti ensimmäisenä olisi mielessä jotkut kirppiskamat.. Mutta tästähän ei tainnut olla kyse tässä asiassa!
Toivottavasti asianosaiset saavat ostamansa tuotteet! :)
 

Yhteistyössä