Hakutulokset

  1. K

    PAS tammi-helmikuussa

    Minä nyt synkennän listaa. Testasin perjantaina negan. Joten nyt odotellaan että menkat alkaisi ja katsotaan mihin voimat riittää. Arvasin että testi näytti väärin. Olisi heti pitänyt testata toisella testillä. En enää ikinä osta testejä jotka tehdään virtsasta. Tästä lähin verikokeesta.. jos...
  2. K

    PAS tammi-helmikuussa

    Täällä otettiin vähän ennakkoa ja testasin tänään haamun. Varovaisesti nyt itketty onnesta ja oon niin kiitollinen tästä, ja nyt tuntuu että mitä siitä vaikka tuliskin kesken, oon 2v tauon jälkeen onnistunut tulemaan raskaaksi, tai ainakin yritystä. haamu kun tuntuu sellaiselta...
  3. K

    PAS tammi-helmikuussa

    Voimia sinulle Tao ja myös muille joiden aika ei ollut nyt :hug: vaikea näitä asioita on ymmärtää ja hyväksyä, kerta kerralta aina vain vaikeampi. Oireita ei ole juuri mitään sellaista mitä ei voisi laittaa progesteronin piikkiin. Suolaa voisi syödä vaikka paljaaltaan, kuten aina tähän aikaan...
  4. K

    PAS tammi-helmikuussa

    Mullakin käytössä nuo progesteronit eli yliopiston apteekin omaa tuotantoa. Minusta ne on jotenki miellyttävämpiä käyttää, eivät "sottaa" niin paljon. Mielenkiintoista tuo keskustelu liikkumisesta ja sekstailuista. Ivf:n jälkeen meillä taisi olla 2vk tauko :) Ei uskallettu riskeerata, mutta kun...
  5. K

    PAS tammi-helmikuussa

    Tänään tosiaan oli siirto ja siirrettii kaksi huurua, molemmat 3-4luokkaa 8 ja 7 soluinen. ovis oli kp 20 eli pitkä on kierto. Jostain pitäisi saada toivoa ja voimaa. On aika lopussa tällä hetkellä. Jännä ku lääkäri sanoi et testi 20pv päästä... ? onko muilla niin pitkiä aikoja testiin?
  6. K

    PAS tammi-helmikuussa

    Ultrassa käyty ja siirto olisi viikolla 4, jos ovulaatio on tullakseen. Lääkäri käski minua pistämään 75ky puregonia yhtenä päivänä, ultra kun oli kp11 ja minulla taas laiskahko kierto joten puregoni nopeuttaa kasvua hieman. Aika jännä- en oo koskaan kuullut et keskellä kiertoa laitetaan, mutta...
  7. K

    PAS tammi-helmikuussa

    Kiitos vastaanotosta :) Täällä kärvistellään ja yritetään valaa toivoa tulevaan. Perjantaina olisi ultra ja se on kp11, nyt jo oviskipuja vasemmalla joten toivotaan että sielä tapahtuu oikeasti jotain. Onko muilla oviskipuja? Tai kauanko ne teillä kestää? Mulla saattaa joskus olla jopa neljä...
  8. K

    PAS tammi-helmikuussa

    Ajattelin ilmottautua jatkoksi jonoon.. Olen 23v, 3v yritystä takana, 4 luomuraskautta - joista neljä keskenmenoa. Ja siihen raskaututeni sitten loppuivatkin, viimeisestä km nyt parisen vuotta aikaa. PAri inssiä tehty, tuloksetta. Ja ensimmäinen IVF nyt marraskuussa väestöliitolla. Joka oli...

Yhteistyössä