Hakutulokset

  1. T

    Neljättä odottavat

    Kiitos Onnitteluista! Paljon Onnea ISEBEL81 Pojasta! Voimia metsätähti! Minä kaipaan läheisiä isovanhempia. Oma äitini on kuollut, hän tykkäsi paljon lapsista. Isäni pärjää isompien kanssa, anoppia ei taas meidän lapset kiinnosta. Muut lapsenlapset ovat tärkeimpiä.Mutta siihen ollaan jo...
  2. T

    äidit vm. -74

    Hei! POIKA syntyi 9.11. Mitat 3750g ja 50 cm. Arki on ruvennut sujumaan neljän lapsen kanssa ihan hyvin. Vauva on rauhallinen, nukkuu päivällä paljon ja yölle jää sitten valvomiset :) Trallaa
  3. T

    Neljättä odottavat

    Meille syntyi POIKA 9.11 klo 18.02 Paino 3750 g Pituus 50 cm Trallaa
  4. T

    35 v + odottajat, vol 5

    Meille syntyi POIKA 9.11 klo 18.02 Paino 3750 g Pituus 50 cm Trallaa
  5. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    Meille syntyi POIKA 9.11 klo 18.02 Paino 3750 g Pituus 50 cm Trallaa
  6. T

    Neljättä odottavat

    Hei! E-V-A Vielä ei ole mitään muutosta tapahtunut. Supistelee ja on kipeäolo,supistusten väli ei kuitenkaan ole lyhentynyt.Vuoto jatkuu. Vauva liikkuu hyvin. Sairaalaan on matkaan. 70 kilometriä, joten hieman jännittää missä vaiheessa pitäisi lähteä. Onneksi sain vähän nukuttua...
  7. T

    Neljättä odottavat

    Onnittelut Irmeli74! Itselläni taas huonosti nukuttu yö takana. Yritän päivällä ottaa nokoset. Heräilin kipeisiin supistuksiin ja sitten alkoi vuotamaan verta. Säikähdin aluksi, onneksi se muuttui sitten limaiseksi. Eli limatulppa irtoamassa. Kova menkkaminen jomotus päällä.Tämä on ihan...
  8. T

    Neljättä odottavat

    Hei! Kävin eilen pyörähtämässä sairaalassa.Supisteli koko päivän ja tiheimmillään tuli 6minuutin välein. Kohdunsuuta oli jäljellä ja auki vasta kahdelle sormelle. Sain valita sairaalaan jäännin ja kotiin´lähdön. Päätin tulla kotiin. Nyt vaan rauhassa odotellaan. Perjantaiksi on jo...
  9. T

    35 v + odottajat, vol 5

    Hei! Kävin eilen pyörähtämässä sairaalassa.Supisteli koko päivän ja tiheimmillään tuli 6minuutin välein. Kohdunsuuta oli jäljellä ja auki vasta kahdelle sormelle. Sain valita sairaalaan jäännin ja kotiin´lähdön. Päätin tulla kotiin. Nyt vaan rauhassa odotellaan. Perjantaiksi on jo...
  10. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    Hei! Kävin eilen pyörähtämässä sairaalassa.Supisteli koko päivän ja tiheimmillään tuli 6minuutin välein. Kohdunsuuta oli jäljellä ja auki vasta kahdelle sormelle. Sain valita sairaalaan jäännin ja kotiin´lähdön. Päätin tulla kotiin. Nyt vaan rauhassa odotellaan. Perjantaiksi on jo...
  11. T

    äidit vm. -74

    Moi! Mitä kuuluu?? Minulla on menossa viikko 38+4 ja viikon verran maha ja selkä on ollut kipeinä. Supisteluja tulee ja ei enää voi / jaksa lähteä lenkille. Yöt menee lähinnä valvoessa. Siitä syystä myös olen tosi väsynyt. Ensimmäisessä painoarviossa sanottiin, että tulee iso vauva...
  12. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Moi! Onnittelut Diinu uudesta perheenjäsenestä! Onnittelut kaikille muillekkin vauvansa saaneille. Sairaalassa tuli käytyä painoarviossa ja nyt ei olisikaan tulossa isoa vauvaa. Syntyessään olisi vain n. 3500... Tosin meidän ensimmäisenkin lapsen painoarvio oli sama ja syntyessään painoi...
  13. T

    Neljättä odottavat

    Moi! Kysissä tuli käytyä painoarviossa ja nyt ei olisikaan tulossa isoa vauvaa. Syntyessään olisi vain n. 3500.. Tosin meidän ensimmäisenkin lapsen painoarvio oli sama ja syntyessään painoi kuitenkin 4200g. Joten varaudun kuitenkin isompaan.. Sovittiin käynnistyspäivä lasketulle päivälle...
  14. T

    35 v + odottajat, vol 5

    Moi! Kysissä tuli käytyä painoarviossa ja nyt ei olisikaan tulossa isoa vauvaa. Syntyessään olisi vain n. 3500.. Tosin meidän ensimmäisenkin lapsen painoarvio oli sama ja syntyessään painoi kuitenkin 4200g. Joten varaudun kuitenkin isompaan.. Sovittiin käynnistyspäivä lasketulle päivälle...
  15. T

    Neljättä odottavat

    Onnittelut Oskari Olematon uudesta perheenjäsenestä! Trallaa
  16. T

    Neljättä odottavat

    Jee! Onnittelut vauvasta Maarit*! Eilen sain vihdoin ostettua vauvakaukalon. Brion peruskaukalo, ilman telakkaa. Maksoi 110 e. Edellinenkin oli meillä ilman telakkaa, joten en osaa sellaista kaivata. Nyt, kun sää on ollut hyvä olen sauvakävellyt. Paino ei ole nyt noussut. Jospa saisin...
  17. T

    35 v + odottajat, vol 5

    Jee! Eilen sain vihdoin ostettua vauvakaukalon. Brion peruskaukalo, ilman telakkaa. Maksoi 110 e. Edellinenkin oli meillä ilman telakkaa, joten en osaa sellaista kaivata. Nyt, kun sää on ollut hyvä olen sauvakävellyt. Yleensä 3-4 kilometriä, mutta toissapäivänä esim.6 kilometriä. Paino ei...
  18. T

    Neljättä odottavat

    Moi! Onnittelut vauvasta HippuTAR! Tervetuloa uusille! Lääkäri neuvola oli keskiviikkona.Vauvan painoarvio on nyt 3050g. Reilut 4 kiloinen on siis tälläkin kertaa tulossa. Kohdunkaulan tilanne 3 cm, pehmeä ja sentin auki. Seuraava käynti on viikolla 38 sairaalassa, jossa tehdään...
  19. T

    35 v + odottajat, vol 5

    Moi! Tänään oli lääkäri neuvola. Viikkoja on siis menossa 35+5. Vauvan painoarvio on nyt 3050g. Reilut 4 kiloinen on siis tälläkin kertaa tulossa. Kohdunkaulan tilanne 3 cm, pehmeä ja sentin auki. Seuraava käynti on viikolla 38 sairaalassa, jossa tehdään tarkempi painoarvio...
  20. T

    Neljättä odottavat

    Tervetuloa uusille kirjoittajille! Minä olen myös menossa synnyttämään kyssiin. En ole siellä aikaisemmin synnyttänytkään. Miehellä on paljon työreissuja tässä ja ensikuussa. Meillä mies on ollut ensimmäisessä synnytyksessä mukana,2 muuta olen synnyttänyt yksin. Lastenhoito on ollut...

Yhteistyössä