Hakutulokset

  1. K

    mitä vauvalle synnärille?

    Elikkäs mulla on laskettuaika 18.6. ja oon tässä alkanu miettii mitä vaatetta pitäs ottaa vauvalle mukaan? meillä on automatkaakin kotiin reilut 250km synnäriltä. että auttakee :)
  2. K

    outo rakenneultra

    kiitos vastauksista, nyt on paljon rauhallisempi olo :)
  3. K

    outo rakenneultra

    aattelinkin että kuvittelen vaan, potkii kyllä ihan kunnolla koko ajan että hengissä ja elinvoimasena siellä ainakin ollaan :D
  4. K

    outo rakenneultra

    Minulla oli rakenneultra viikolal 19+6. Se kesti jotain 5 minuuttia, lääkäri sanoi ainoastaan että tässä on selkäranka ja tässä sääriluu, sydämensyke on hyvä. Thats it. Mutta kai hän olisi sanonut jos jotain olisi ollut vialla? Profiilissani on kuva jonka sain mukaan ja minusta se...
  5. K

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Testi näyttää vaan negaa mut ei tätiäkään kuulu :o Noo, jos ei parin päivän sisään ala niin pitänee tehä uusi testi :)
  6. K

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Joo aattelin huomenissa tehä testin ihan varalta jos sattuuki näyttää plussaa, mitä kyllä epäilen, kun niin vähän ollut puuhia tässä kierrossa, mut eihän sitä tiedä ikinä :) Ja kun minulla on kilpirauhsen vajaatoiminta mikä tietääkseni vaikeuttaa raskaaksi tulemista niin jänskättää senkin takia :/
  7. K

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    nyt ois kp 26/26 Huu, jänskättää kyllä ihan hirveästi, kun ois kiva tietää voiko sitä huomenna ottaa alkoholia kun pitäs juhlia synttäreitä :) On kyllä periaatteessa semmonen olo et kohta alkaa mut sit kun tarkemmin aattelee niin ei kyllä olekaan, sekoan kohta. :D
  8. K

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Hei, aatelin nyt liittyä itsekin tänne, nyt ois menossa kp 25/26, jänskättää miten käy vaikka on tosi vahvat tuntemukset että nyt ei tärppää ainakaan, kun jäi pupuiluhommat ihan muutamaan kertaan tässä kierrossa :/ Mutta aina voi toivoa! =)

Yhteistyössä