Hakutulokset

  1. AnniHelena71

    Matkavinkkejä Roomaan?

    Roomassa vierailleet, matkavinkit kehiin! Tulossa maaliskuun lopussa 4 vrk Rooman matka ja kaikki vinkit ikuisen kaupungin saloihin tervetulleita.
  2. AnniHelena71

    Hämeenlinnassa/Hml:n lähiympäristössä asuvat, asuinpaikan plussat ja miinukset?

    Harkitaan muuttoa maalle ja mulle olisi nyt yksi mielenkiintoinen työpaikka auki Hämeenlinnassa, miehellekin löytyisi sieltä työpaikka todennäköisesti. Kiikarissa siis okt isolla/isohkolla tontilla 15-30km keskustasta. Millainen paikka HML ympäristöineen on asua. Päivähoito, koulut? Ei...
  3. AnniHelena71

    Ihmisten ahneus on uskomatonta- asiaa perintöriidasta

    Ahdistaa itseäni ja harmittaa läheisen sukulaiseni puolesta kun muut sukulaiset ovat riitelemässä jo hänen eläessään hänen omaisuutensa jaosta ja painostamassa muutoksiin testamentissa. Tämä sukulaiseni alkaa olla jo iäkäs, täyttää 80-vuotta pian ja hän on todella pahoittanut mielensä kun...
  4. AnniHelena71

    Hah-hah, joku yli-innokas lastenkasvattaja alkoi opastamaan minua tänään päiväkodin portilla

    Oltiin siis menossa päiväkotiin (kävelläään sinne pienempi 2v. rattaissa ja isompi 4,5v pyöräili vieressä) ja jätin pienemmän hetkeksi rattaissa portille odottamaan kun ohjasin isomman omaan ryhmäänsä kun heillä oli kiire lähtemään metsäretkelle. Pienempi inhoaa kumisaappaita ja lähtiessä se oli...
  5. AnniHelena71

    puutarhaihmiset, kysymys gladioluksista:

    Tietääkö kukaan milloin gladioluksiin pitäisi alkaa kasvaa 'kukkavanaa'? Esikasvatin taimet sisällä ja nyt ne ovat ulkona syvässä laatikossa ja lehdet ovat kasvaneet n, 50-60cm korkuisiksi. Tiedän että kukkii vasta elokuussa mutta mietin että jäävätkö nuo kuitenkin suutareiksi, kun mitään muuta...
  6. AnniHelena71

    Puutarhatietäjät: mikä kasvi?

    Mikähän tämä rungollinen kesäkukka voisi olla? Hauskannäköinen, HongKongista ostin ja selityksenä oli vain rungollinen kesäkukkalajitelma (siellä oli erilaisia), lapussa ei ollut mitään lajikenimeä, hollanniksi teksti Kuipplanten Algemeen, ei auttanut googlaaminenkaan. Englanniksi vain Sunny...
  7. AnniHelena71

    Valistakaas nyt nettipimennossa viikon olleelle, mistä palstalla on viime päivinä puhuttu?

    Kiitos ja linkittää saa parhaimmat ketjut (huumoria, väittelyä... mitä tahansa).
  8. AnniHelena71

    Kenelläkään kokemusta ehkäisylaastarista (Evra)?

    Tokihan nuo sivuvaikutukset on yksilöllisiä. Mulla imetys ohi ja pitäis löytää ehkäisy. Cerazettet ei sopineet ollenkaan enkä hormonikierukkaa uskalla ajatellaakaan kun samantyyppistä hormonia kuin Cerazeteissä. Aikaisemmin yhdistelmäpillerit sopineet hyvin, tämä laastari tarvis muistaa vaan...
  9. AnniHelena71

    Olisko kenelläkään Akta Graco Cosmic XTP:n (meillä v 2006 ostettu) asennusohjetta (selkä menosuuntaan)?

    Meillä ohjekirja hukassa enkä enää osaa asentaa sitä ilman ohjetta. Olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa ja vaikka skannata nuo sivut ohjeesta mun s-postiin. Laittakaa yksäriä jos onnistuu.
  10. AnniHelena71

    Nyt istun telkkarin ja netin ääreen ja huokaisen, (turhis)

    kuopus nukkumassa ja vanhempi isänsä kanssa suihkussa ja nukkuman menossa. Oli mukava päivä. Nyt olisi mukava mussuttaa jotain herkkua mutta en anna periksi (ja onneksi kaapissa ei ole suklaata). Hedelmät ja pakastemansikat ja rahka saa riittää...
  11. AnniHelena71

    Kenellekään Maclaren Quest matkarattaita? Millaisia kokemuksia?

    Mä tein löydön ja sain uudenveroiset Maclarenit hintaan 85 euroa. Entiset 3,5 vuottapalvelleet matkikset, Gracon Miraget, olleet kaikilla matkoilla mukana ja jo kärsineet lentokoneeseen heittelyistä yms. Millaisia kokemuksia teillä on ko. rattaista? Mä halusin tuollaiset kevyet ja pieneen...
  12. AnniHelena71

    Uskotteko että ruuan arvonlisäveron alentaminen alentaa ruuan hintaa?

    Minä en. Kyllä se erotus kauppiaiden pussiin solahtaa ja tavan tallaaja maksaa ruuasta ihan yhtä paljon kuin ennenkin.
  13. AnniHelena71

    Hapanmaitovalmisteita 10-kuiselle, mitä olette antaneet?

    Raejuustoa on kokeiltu, ei vielä uppoa hirveän hyvin. Itse annan pojan poimia niitä rakeita pöydältä.
  14. AnniHelena71

    Lopetin imetyksen, koska tää tissien pakkautuminen maidosta loppuu?!

    Poju 10kk ja tehtiin pesäero viikonloppuna risaisten öiden takia. Mä lähdin esikoisen kanssa viikonlopuksi reissuun ja mies jäi pojun kanssa kotiin. Ihan hyvin oli mennyt, poju juo sujuvasti nokkamukista. Yötkin sujuu paremmin. Mulla vaan pakkaa maitoa rintoihin, olen käsin lypsänyt pahimmat...
  15. AnniHelena71

    Tietokoneapuja, mistä näen paljonko koneella on muistitilaa jäljellä?

    Control Panel, mutta mistä sitten? File ja properties yritin, mutta se properties on harmaana eikä aukea. Tulostin toimii hitaasti luultavasti kun koneella liikaa tavaraa, mutta nyt olen poistanut turhia ohjelmia ja kuvat. Pitäis vaan nähdä paljonko tilaa on...
  16. AnniHelena71

    Poika kastetaan syyskuussa kun on vuoden ikäinen,

    ulkomailla lämpimässä maassa, lomamatkamme aikana. Mitähän hänelle pukisi päälle juhlavaatteeksi...? *pähkäilee* Ehdotuksia?
  17. AnniHelena71

    Miten paljon vauvan (10kk) pitäisi saada korviketta aterioiden rinnalla kun imetys lopetettu?

    Poika ensi viikolla 10-kuinen, ajattelin lopettaa imetyksen kun yöt on menneet risaisiksi- poika herää eka kerran jo 3 tunnin nukkumisen jälkeen ja vaatii tissiä- alkaa raivota jos yrittää rauhoitella takaisin uneen muuten, ilman tissiä. Sen jälkeen saattaa herätä ja syödä vielä 1-2 kertaa. Ja...
  18. AnniHelena71

    Ei pitäis katsoa noita MTV Faktan synnytysohjelmia, eilen erehdyin,

    ja itkuksihan se meni... tuli niin mieleen oman hätäsektion (10 kksitten) hässäkät ja herääminen ja kun puoleen vuorokauteen ei päässyt näkemään vauvaa :'( Ja vielä lisää itketti se keskospojan menettänyt pariskunta...
  19. AnniHelena71

    Asuntolainan kokonaiskorko 1,7

    melko mukavasti tippunut sitten viime kesän =) Nyt saa sitten olla tämä seuraavan vuoden eteenpäin.

Yhteistyössä