Hakutulokset

  1. G

    äitiyspakkaus

    Tänä vuonna vuoden 2009 pakkausta alettiin jakamaan suunnilleen huhtikuun puolivälissä.
  2. G

    Saako pääkaupunkiseudun lähijunissa matkustaa rattaiden+lapsen kanssa maksutta?

    Kirkkonummihan on liittynyt seutualueeseen vasta noin vuosi sitten. Jos Keravalle pääsee junalla rattaiden kanssa ilmaiseksi ja Kirkkonummi kuuluu Keravan kanssa täsmälleen samaan seutualueeseen, joten luulisi samojen sääntöjen koskevan myös Kirkkonummea. Kerran olen jopa nähnyt, että...
  3. G

    Saako pääkaupunkiseudun lähijunissa matkustaa rattaiden+lapsen kanssa maksutta?

    Juu-u, mutta YTV:n sivuilla on myös seuraavaa: "0-6-vuotiasta lasta lastenvaunuissa, rattaissa tai pyörätuolissa kuljettava henkilö saa matkustaa ilman lippua joukkoliikennevälineissä (ei U-linjojen busseissa, paitsi linjalla 874). Lastenvaunuja saa kuljettaa myös lähiliikenteen junissa...
  4. G

    Saako pääkaupunkiseudun lähijunissa matkustaa rattaiden+lapsen kanssa maksutta?

    Hmmm... Miksiköhän sitten YTV:n sivuilla lukee seuraavaa: "Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava ja vuonna 2007 myös Kirkkonummi muodostavat yhtenäisen seutuliikennealueen, jolla on helppoa ja edullista liikkua." http://www.ytv.fi/FIN/liikenne/matkustajan_opas/etusivu.htm
  5. G

    Saako pääkaupunkiseudun lähijunissa matkustaa rattaiden+lapsen kanssa maksutta?

    Tietääkseni myös Kirkkonummelle ja Keravalle pääsee nykyisin, koska kuuluvat YTV:n seutualueeseen.
  6. G

    Eka lääkärin neuvola raskaudessa..

    Sydänäänet kuunneltiin ja katsottiin kohdunsuun tilanne. Ei sen kummempaa.
  7. G

    pika:pääkaupunkiseudun liikenne,mihin asti pääsee ilmaiseksi rattaiden kanssa

    Ilmaiseksi pääsee tietääkseni YTV:n alueella, johon ei esim. Järvenpää kuulu.
  8. G

    pika:pääkaupunkiseudun liikenne,mihin asti pääsee ilmaiseksi rattaiden kanssa

    Kirkkonummelle pääsee rattaiden kanssa ainoastaan junalla ilmaiseksi. Busseihin ei oteta rattaita, koska ne ovat enemmänkin pitkänmatkanbusseja eikä niissä pääasiassa ole siis paikkaa rattaille.
  9. G

    Kuka omistaa perustylsän nimen?

    Kuin myös minulla. :laugh: Mutta sinäänsä kyllä pidän nimestäni.
  10. G

    Onko creme fraiche sama kuin kermaviili ?

    Sori, kirjoitin aluksi väärin. :ashamed: Tarkastin Valion sivuilta, niin kermaviilipurkki on 200g. Rahkapurkki on sen sijaan 250g. Kummatkin ovat määrällisesti 2dl. Leivontailoa! :flower:
  11. G

    Onko creme fraiche sama kuin kermaviili ?

    ^^Saivartelua, mutta muistaakseni kermaviilipurkki on 200g. Joka tapauksessa täytteiden osalta ohjeita pystyy soveltamaan aika paljon. Taikina saattaa sen sijaan käyttäytyä eri tavalla kuin on tarkoitus, jos nesteen ja kuivien aineiden suhde ei ole oikein.
  12. G

    Onko creme fraiche sama kuin kermaviili ?

    Joskus ulkomaisia ruokaohjelmia katsellessani olen pähkäillyt, että mitä heidän ilmoittamansa määrät ovat "Suomen määrissä". Näin ollen oletin, ettet varmaankaan tunne kermaviilipurkissa olevan tavaran määrää. =)
  13. G

    Onko creme fraiche sama kuin kermaviili ?

    Siinä tapauksessa voit korvata kermaviilin aivan hyvin ranskankermalla. Kermaviili on suomalaisissa marja- ym. piirakoiden täytteessä hyvin yleinen aineisosa, mutta sen voi aivan hyvin korvata myös jollain toisella tuotteella. Ranskankerma sopii ohjeeseen vallan hyvin. Sellainen vinkki, että...
  14. G

    Onko creme fraiche sama kuin kermaviili ?

    Tietääkseni sour cream on kermaviiliä eli ei ole samaa kuin ranskankerma. Kermaviili maistuu aika paljon viililtä, mutta on maultaan pehmeämpää eikä se "veny" kuten tavallinen viili. Ranskankerma maistuu mielestäni kermaviiliä pehmeämmältä ja makukin on melko erilainen ja rasvaisempi.
  15. G

    Onko creme fraiche sama kuin kermaviili ?

    Minun mielestäni voit käyttää kermaviilin tilalla vallan hyvin ranskankermaa, rahkaa tai paksumpaa maustamatonta jugurttia. Menee kermaviiliä sitten taikinaan tai täytteeseen, voi ohjetta varmasti soveltaa melko vapaasti tältä osin. Jos kermaviiliä menee taikinaan, mutta ei täytteeseen, käy...
  16. G

    G: mitä deodoranttia käytät?

    ^ Juu, ihan päivittäin käytän normaalin deodorantin tapaan. En siis laita sitä yöksi, vaan ihan pelkästään aamulla. Vichyn sivuilla on seuraavanlaiset ohjeet: Käyttö:Puhtaalle kainaloiden iholle päivittäin.Tehostaaksesti antipersipirantin toimintaa, levitä se ennen nukkumaan menoa...
  17. G

    G: mitä deodoranttia käytät?

    Käytän apteekista ostettavaa Vichyn 48h antiperspiranttia. Ainut deodorantti, joka toimii minulla varmasti ja johon todella luotan. Joskus käytin Absolut Torria, mutta tein mitä tahansa, se kirveli niin paljon etten enää kestänyt. Triple Dry ei toiminut minulla ollenkaan...
  18. G

    Hiivatulehdus

    Minulla todettiin myös hiivatulehdus suunnilleen viikolla 30. Minulla ei oireita ollut, vaan oireet tulivat miehelleni, kun hän oli saanut minulta hiivan. :whistle: Hiivatulehdukseni oli hyvin lievä, hiivaa ainoastaan yhden plussan verran, ja neuvolahoitaja käski minut ostamaan Canesten Kombia...
  19. G

    Minkä niminen kenkäkauppa Tuurissa...

    Nahkapaikka siellä ainakin on. Taitaa siellä vielä olla Töysän kenkätehtaan myymäläkin, olettaisin.
  20. G

    Eka neuvolakäynti takana!

    Taas on uskomattomia moralisoijia liikkeellä... :o Kaikesta huolimatta onnea ap:lle odotukseen! :flower:

Yhteistyössä