Hakutulokset

  1. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Kiitoksia kaikille! Tänä aamuna kävin hakemassa lääkkeet ja ylihuomenna pitäisi alkaa tulla runsasta verenvuotoa. Toivon vaan että helpottaisi edes jonkin verran ennen meän häitä. onneksi en ehtinyt vielä porukoille mainita mitään mutta eiköhän työkaverit ole arvanneet raskaudesta. kiva vain...
  2. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Poistun keskuudestanne. Ultrassa ei tullut hyvää tietoa. Oli viikko sitten mennyt kesken. Olotila on sanoinkuvaamaton ja eikä oikein jaksa miettiä tällä hetkellä mitään.....
  3. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Marjut :hug: ja kaikille muille sitä tarvitseville. Minulle tulee varhaisultra maksamaan noin 70 euroa kelakorvausten jälkeen. Kun varasin aikaa, niin hoitaja sanoi, että täällä Oulussa Gynekolla on kaksi lääkäriä, jotka ovat erikoistuneet ultriin. Toki muutkin lääkärit tekevät, mutta...
  4. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Kauheasti taas tullut kirjoituksia. Täällä on mukavan aktiivista porukkaa =) itellä on muutama päivä mennyt hääjärjestelyiden kimpussa joten en ole pahemmin joutanut edes lukemaan. väsyttänytkään ei ole oikeastaan. mutta nyt alkaa pikku hiljaa kostautuun, kun on hiljaisempaa. Olen tänään...
  5. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

    Tervetuloa kaikki uudet odottajat! Kirjoituksissa on vaikea pysyä perässä, mutta yritän aina töissäkin käydä välillä lukemassa. On pitänyt sillä tavalla käydä lukeen, ettei työkaverit huomaa kun eivät vielä tiedä mitään. Ekan neuvolakäynnin varasin jo viime viikolla ja sain ajan 16.6...
  6. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Tännehän on aivan älyttömästi tullut taas lisää tekstiä. Kaikkea ei ehdi edes lukea. Painoa en ole vielä mittaillut, eikä turvotustakaan juuri pahemmin ole ollut. Pikemminkin ennen kuin tein testin, niin kaikki ovat sanoneet, että olen laihtunut?? En kyllä omasta mielestäni, mutta eikö...
  7. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Vastailenpa itsekin sitten gallupeihin. Asunto Me asutaan 75 neliöisessä rivitalo kolmiossa. Omakotitalosta ollaan haaveiltu jo pidemmän aikaa, mutta ei olla vielä löydetty sopivaa monestakaan syystä. Pohjoiseen kummallakin haluttais muuttaa takaisin, kun kummatkin ollaan sieltä. Auto...
  8. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Vieläkö mahtuu mukaan? En ehtinyt vielä pahemmin lukea muiden juttuja, mutta tässä vähän taustaa: Päkä83....25....OYS...ensimmäinen....(en osaa vielä arvailla kumpi tuloillaan)..."loinen". Meillä oli takana vuosi yritystä ennen kuin vasta nyt tärppäsi. En voi oikein vieläkään uskoa, että olisin...
  9. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    tänään vihdoin ja viimein uskaltauduin tekemään testin ja plussahan sieltä tuli =) mieheni katteli testiä ja ihmetteli miksei toinen viiva ole niin vahva, niin tyypillistä miehiltä. nyt vain sitten toivotaan, että kyytiläinen pysyisi mukana loppuun asti. laskettuaika minun laskujeni ja kiertoni...
  10. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    :hug: tädin riivaamille. wiiru: joskus on itselläkin ollut vihlontaa muttei kylläkään noin pahasti kuin sinulla. mielestäni mulla oli yhdessä välissä vihlontaa ovulaation yhteydessä. ON: täti ei ole vielä ilmoitellut tulostaan mutten uskalla vielä testaillakaan. en kestäisi sitä pettymyksen...
  11. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    [/b] kellopeliappelsiini: en voi kuvitellakaan miltä susta tuntuu. voimia sulle tosi paljon :hug: toivottavasti kuitenkin lääkkeellinen tyhjennys riittää ettei sinun tarvitse enempää kokea tuskaa.
  12. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    onpas tänne kertynyt paljon juttua viime käynnistä. pääsiäinen meni niin tohinalla, etten ole ehtinyt käydä lukemassa. onnittelut plussanneille! Tällä kertaa täti pääsi yllättämään vähän turhankin aikaisin. Nyt on jo meneillään kp 4/28-30. Olo on ihan hirveä. Piti kumminkin töihin vääntyä...
  13. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Tulihan se täti sieltä vaikken olis niin toivonut eli kp 1/28-30 yk 11.
  14. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    :hug: voimia kaikille! täällä kans mies on ollut melkein alusta asti täysillä mukana ja selostaa innoissaan mitä meidän lapset sitten tekee ja millaisia niistä tulee. on se vaan jotenkin niin hellyttävää ku aattelee että yleensä suomalainen mies ei paljon tunteitaan näytä. tässä kierrossa...
  15. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Tervetuloa uusille! En ole pahemmin ehtinyt pinoa käydä lukemassa lähiaikoina, mutta minulle voi päivittää kp 1/28-30. Jouduin eilen rajuun hirvikolariin ja shokissa olen kait vieläkin jonkin verran. Ajatukset pyörii niin monessa suunnassa ja olen vain aatellut, että entä jos olisin ollut...
  16. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Onnea plussanneille!!!!! Täältä onneksi näkee niin kätevästi mikä kp on meneillään, kun ei ite tahdo pysyä laskuissa mukana. Tänään olis vyöhyketerapeutille aika jo kolmatta kertaa käymässä ja kovasti toivon, että siitä olisi jotain apua. Ainakin minulla on ollu tosi kipeänä kohdun pisteet että...
  17. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Arcatha: vähän vanhetunutta tietoa tuolla eli kp 3/28-30 meneillään. Eiköhän se ole jokaisen oma asia polttaako sitä tupakkaa vai ei. Suuri keskustelun aihe siitä nousee kanssa ihmisille jos ei muuta. Ja en oikein jaksa uskoa että allergiat johtuisivat äidin tupakoinnista vaan kaikesta muusta...
  18. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    [b]Lahja Lintikka [b] kyllä se menkkojen alku on kp 1. itsellä alkoi sitten vihdoin ja viimein menkat. ensi viikon puolessa välissä olisi aika gynelle tutkimuksiin että onko jotain häikkää. vatsassa on pidemmän aikaa ollut ihmeellisiä pistoksia oikealla puolella niin alkaa mietityttään että...
  19. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Ilmoittautuisin joukkoon mukaan. Pitkän aikaa olen lueskellut ko. palstaa mutten vain ole saanut aikaiseksi kirjoitettua mitään. Ensimmäisestä nyytistä haaveillaan ja yk8 meneillään ja kp 32/28-30, OYS. Eilen kyllä jo testailin, kun en malttanut odottaa pidempään, mutta testin mukaan en olisi...

Yhteistyössä