Hakutulokset

  1. S

    Söpö kuva :)

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6285281.jpg :heart: :heart: :heart: Minun pikkuisen varpaat =)
  2. S

    Ketään,joka synnyttänyt Oysissa tänä vuonna???

    Saako sieltä mukaan mitään vauvakassia, jossa tuotenäytteitä ym? Itse sain vuonna 2006 sieltä sellasen kassin, mutta nyt en. Mietin vain että ovatko unohtaneet antaa vai eivätkö enää jaa niitä?
  3. S

    Onko kellään Iittalan lautasia (yksivärisiä)

    Esimerkiksi mustia tai muita tummia? Kysyisin vaan että miten se pinta kestää aterimia? Pysyykö lautasessa väri vai alkaako tuleen valkosia kulumia?
  4. S

    Tyttö- vai poikamaha? ^kuva^

    http://www.aijaa.com/v.php?i=5469879.jpg B)
  5. S

    Polttava alaselkäkipu ja viikkoja vasta 27+

    Mistähän voisi johtua? Kun maha ei kuitenkaan mene näiden selkäpolttelujen aikana kovaksi. Seistessä ei niinkään tunnu polttelu, mutta maatessa ja (autossa) istuessa tuntuu. Kokoajan pelko, että jos tuo polttava tunne on niitä aukaisevia supistuksia, kun viikkojakaan ei ole vielä tarpeeksi :(
  6. S

    Onko kellään lämmitettävää ripsientaivuttajaa?

    Minkä merkkinen? Hinta? Mistä ostettu?
  7. S

    Ihanaaaaaaa!! (omaa hehkutusta)

    Masuasukki potkaisi miestä tänään ekaa kertaa!! :heart: :heart: rv 20+1 =)
  8. S

    Raskausajan mahakivut

    Esikoista oottaessa tuli joskus koviakin mahakipuja. Nyt ootan toista, rv19+1, ja lähes koko päivän ollut maha kipeä. Tosta navan molemminpuolin ja alapuolelta. Heti ekana tietenkin pelkään, että jos on joku bakteeri-/tulehdusjuttu, joka voi aiheuttaa et sikiö menehtyy... Mitähän tekis? Voiko...
  9. S

    Muurlan muumi-tuotteista (kuva)

    Eikö näiden tuotteiden pitäis olla ihan virheettömiä eikä mitään halpparikamaa? Ostin nimittäin sekä haisuli- että muumipeikkosisustuspallot ja molemmissa vika. Tässä Haisulissa vaan pahempi, joten pistän kuvaa. http://www.aijaa.com/v.php?i=4993655.jpg Valitanko muurlalle suoraan vai...
  10. S

    Äitiysrahan määrästä

    Kun minimi on nykyään 22.04e, niin mikä on toiseks pienin? En löytänyt kelan sivuilta :xmas:
  11. S

    Korukauppaa netissä

    Onko netissä jossain myynnissä puukoruja? Kauhee himo iski saada joku puusta tehty kaulakoru ja ehkä korviksetkin... :D
  12. S

    Tepa75, ootko kuulolla?

    Laitoin sulle ny yv:tä :wave:
  13. S

    Huutonetin käytössä apua!

    Oon rekisteröitynyt sinne, mut tarviiko mun tunnistautua että voin siellä jotain myydä? Onko käyttö ilmaista? Mistä kohtaan löydän sellasen kohdan, et pääsen liittään myytävän tavaran kuvaa ja tietoja ? Oon ihan pihalla :ashamed:
  14. S

    Hiivatulehduksesta raskauden aikana

    Onko tuo canesten Kombi ihan ok käytettäväksi raskauden aikana. viikolla 15 mennään. Voiskohan auttaa pelkkä voiteen käyttö, vai kannattaako heti laittaa se puikkokin meneen?
  15. S

    muita herkästi lihovia rask.aikana

    mä vasta viikolla 13+6 ja painoa tullut jo 6kg!!!!!!! Pitääkö alkaa syömälakkoon? Tällasta se oli viime raskaudessakin :ashamed: Ahdistaa !
  16. S

    NP-ultrassa käyty!

    Pikkunen vastasi viikkoa 12+0. (menkkojen mukaan nyt olisi menossa 12+2 ja oviksen mukaan 11+4). Niskaturvoitus vain 0.9mm. Mutta ihmetyttämään jäi, miten pää-perämitta vain 53mm! Esikoisesta rv12+4 pää-perämitta oli 63mm. Millasia mittoja teillä on ollut ja millä viikoilla?
  17. S

    Rv-pinoa ja fiilikset

    11+4. Etoo. Maha kipuilee. VÄSY!!
  18. S

    Matala verenpaine alkuraskaudessa

    Onko siitä jotain haittaa? Esikoista kun odotin niin verenpaine oli noin 115/70, nyt 100/50 :whistle: Pulssi mulla silti lyö yli 70 :/
  19. S

    Kävin tänään varhaisultrassa

    Ja siellähän se pikkunen oli missä pitikin, ja sydän löi :heart: Helpotus!! Vastasi viikkoja 6+5, kuten ovulaatiosta olin laskenutkin. Silti lääkäri merkkas äitiyskorttiin 7+3 (menkkojen mukaan), ja toiseen kohtaan laittoi sen että vastasi rv6+5...
  20. S

    Mitä mieltä hcg:n noususta

    Viikko sitten tiistaina oli 1924 ja eilen 19521. Onkohan tuo normaali nousu vai onkohan häikkää?

Yhteistyössä