Hakutulokset

  1. Hooyo88

    ¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

    pitne illalla yrittää...kun mies tulee himaan.... :laugh: pitääkö siinä aijaassa olla joku oma sivu?? :ashamed:
  2. Hooyo88

    ¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

    osaako joku neuvoa miten mä saisin liitettyä kuvan tohon tekstiin??? :attn: sillai että se ei men linkin kautta...oon niin tumpelo näis jutuissa... :ashamed:
  3. Hooyo88

    ¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

    käääk!!!täällä tapahtuu niin paljon lyhyessä ajassa..en pysy perässä..... :hug: :hug: :hug: SUUKKIKSELLE ihan mega paljon onnea :hug: :hug: :hug: :flower: :flower: Mulla rakenne ultra on 18.6 ja ultran täti sano että silloin voi kysellä sukupuolta kun äidin kanssa kina :laugh: äidin...
  4. Hooyo88

    ¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

    oi kivaa uusi pino =) nuy mullakin positiivista tekstiä =) kävin äsken ensimmäisellä ultra käynnillä :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: asiat on hyvin ja kävi ultran tätikin nauramaan kun pikkuinen sellaista kyytiä veteli että alta pois!!!mä olin niin huolissani mun pikkuisesta...
  5. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    huomenta vaan kaikki! :wave: uudella kämpällä ollaan ja i tänne tavaran paljouteen huku...toissa päivänä käytiin kattomassa mitä sieltä palaneesta asunnosta pysty pelastamaan... joitain vaatteeita, olohuonesta lasiset koriste esineet...ja sellasta pientä turhaa tavaraa...jotain sentään...
  6. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    no heippa vaan.. mäkin ensin luulin että mies aprillas mutta siinä vaihessa kun isännöitsijä tuli puhelimeen ja selitti tilanten niin karu totuus iski että ei se ollut pilaa.... :'( me käytiin eilen kattomassa sitä asuntoa ja keittiö on ihan palannu, voi olla että on rakenteitaan myöten mennyt...
  7. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    voi kauhea!!!!!meidän keittiö on palanut!!! :'( ei edes kretty asumaan siel kun vissii kolme päivää...siel oli ollut sähköt poikki ja sit kun ne oli kytketty takasin ni oli hellan päällä oli vissii ollut jotain ni koko keittiö oli palanut..ei hnkilö vahinkoja..
  8. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    tulin merkkailemaa et pysyy perässä :wave:
  9. Hooyo88

    Ympärileikattuja miehiä, heidän vaimoja paikalla?

    mulla ympärileikattu mies eikä kestä kauan laukeaminen, eköhän se johdu aivan ihmisestä....
  10. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    hips taas!sompiolle :hug: toivottavasti kaiki hyvin.. kyllä oli lepposa viikonloppu =) ollaan mun ukon kanssa oltu nyt mun äidin luona kun ukko käy kouluu.. mies sitten ilmoiti torstaina lähtevänsä ruotsiin ja tuli vasta maanantaina kotiin :) sai olla hetken molemmat toisistaan 'lomalla' ja...
  11. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    heippa taas :wave: taas pääsin käymään sivuillapikkuveljen koneella :) mä olen nyt jo viikon päivät ollut mu äidillä kyläilemässä kun ei pääse vielä espoon päähän asettumaan ennenkun miehen koulu loppuu... :( otin yhteytä espoon neuvolaan ja aika olis tiistaina kolmelta :p nyt olis menossa...
  12. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    Heippa taas kaikki vanhat ja tervetuloa kaikki uudet :wave: ja onnea :flower: vitsi on ollut rankka viikko!pakko avautua...ensinnäkin viime viikon lopulla oltiin maalamassa espoossa meidän uutta asuntoa :p meni kolme päivää, olen pakkaillut tavaroita.no viime viikon perjantaille oltiin varattu...
  13. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    huih sähköisku...pitänee varmaan laittaa kumihanskat käteen kun valoja sytyttää.. :/ onneks ei käyny mitään.täällä rupeaa jo kahvi maistumaan :) ennen olin sellanen kahvikissa että saatto menna pari pannua päivässä mut plussan jälkeen ei menny edes aamukahvit kurkusta alas :) kamalaa...
  14. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    hyvää iltaa :) en päässyt miehen äidille lepäilee kun miehellä onkin kouluu.. :/ nyt stressi helpottaa tänään saatiin avaimet uuteen asuntoon!! :D mutta rankka urakka tulos viikonloppuna.. :( olis tarkoitus maalata uudes asunnossa ainakin olohuone ja kaks makkaria...varmaan hauskaa mut rankkaa...
  15. Hooyo88

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    saattaa olla yk väärin kun mulla oli pitkä tauko täällä käyntien välissä niin saatan muistaa ihan väärin.... :ashamed:
  16. Hooyo88

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    :attn: happyfeet :attn: haluaisitko lisää mut tonne plussanneiden puolelle! täs olis tietoja, kp 28/28, yk (ehkä)5-6, laskettu aika 25.10.2009!!! :heart: OIKEIN PALJON ONNEA KAIKILLE VAUVAN METSÄSTYKSEEN :heart: :heart: HOOYO88+PIKKU-KIUKKU 6VKO-2PVÄ :heart: mä tulen välillä...
  17. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    en viel kerennykkään lähteä :laugh: suukkosuulle :attn: vielä siihen etusivun listaa, tein tutkimus työtä ja todennäköisesti synnytys sairaala on JORVI. ei ole uudelta asunnolta kuin 10min ajo :p ihanaa kun ei tarvi pelkää osaako mennä ajoissa :laugh:
  18. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    hyvää huomenta leidit =) täälä aamu lähtenyt käyntiin pahalla ololla.. :x tissitkin on tosi kipeän oloiset..nipistelee... :/ mun pitäis tänään lähyeä aviomiehen äidin luokse helsinkiin muutamaks päiväks kyläilemään =) Voi kun sielä on niin mukiavaa kun on täys palvelu päällä :heart: ei kerkeä...
  19. Hooyo88

    ~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

    sompio voisko se sitten mullakin painaa johkuun hermoon, mietityttää kyllä kun mulla se painaa melkein keskiselkään :/ tai sitten on vaan tullut tehtyä liikaa kumarassa hommia.. :| kun mulla on ehkä vasta joku raskausviiko 6...
  20. Hooyo88

    Ihania ihmisiä on enemmän kuin uskoisi... kadonneet nla- kortit löytyivät!

    kiva tuntematon :flower: nänelle :wave:

Yhteistyössä