Hakutulokset

  1. P

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Ryhmistä -aaargh, mihin ryhmään sitä pitäisikään nyt liittyä? Mä olen joskus ollut jossain Yahoon ryhmässä ja muistan vaan, että oli tosi sekava ja vaikea käyttää. Ja kurja tietty, jos ihmiset pakenee jonnekin suljettuun niin tämä palsta jää ihan diipa-daapa -asteelle. Itse liittyisin mieluusti...
  2. P

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Ensimmäinen kirjoitukseni tänne sekaan... pino kasvaa niin hirmu vauhtia, ettei meinaa mukaan ehtiä :) Toinen lapsi siis tulossa ja esikoispoika täyttää helmikuussa 3v eli ikäeroksi on meillä tulossa 3,5v. En tiedä, onko se paljon vai vähän, mutta itsellä otti äitiyteen sopeutuminen...
  3. P

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Viime viikolla viivat testissä, nyt kivistää rintoja niin perhanasti... että uskottava se varmaan tosiaan nyt on :laugh: Ikäni: 31v (no keväällä 32v) Perhe: poika pian 3v, mies ja 1 koira LA: laskurilla laskettuna 24.8. Paikkakunta: Vantaa Synnäri: tulee olemaan Naistenklinikka (NKL)...
  4. P

    ns. riskiraskaus (epilepsia ja raskaus)

    Hei Onkohan täällä yhtään epilepsiaa sairastavaa odottajaa? Mulla on outo tilanne -esikoisen synnytin "normaalina" eli sairauteni laskettiin parantuneeksi jo 10 vuotta sitten. No nyt sitten vuosi sitten kohtaus ja lääkitys loppuiäksi. Nyt raskaana. Ja mietityttää tämä lääkitys ja raskaus...
  5. P

    Plussasin, mutta mitä tekisin näille kiloille

    Hei Viime viikolla löytyi rivi viivoja testistä =) Nyt ryhdyin miettimään tätä ylipainoa. Kiloja on liikaa 10-12kg... tämä on sikäli masentavaa, että ne ovat jäänteitä ekalta raskaudelta ja oikeita "sit ku..."-kiloja. Keväällä jo laihdutin 7kg pois ja olin niin tyytyväinen, mutta kesällä...
  6. P

    Hevoshulluja äitejä??

    Ja täällä yksi. kaksi päivää sitten ilmestyi riittävästi viivoja raskaustestiin ja virallisesti toisen lapsen odotus on nyt alkanut. Palasin ratsaille 3kk esikoisen syntymän jälkeen -yhteensä ratsastuskokemusta jo yli 20v. Välissä oli tosin sellainen n. 15 vuoden jakso, jolloin ratsastin välillä...

Yhteistyössä