Hakutulokset

  1. P

    Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

    Mun mielestä entinen oli parempi, kuin tämä testiversio. Se entinen oli tarpeeks yksinkertanen eikä siinä ollut mitään ylimääräistä. Entistä palstaa voisi jopa kuvailla sanoilla kotoisa, turvallinen ja ihanan nuhruinen:heart: Mä en oikeasti osaa käyttää puoliakaan näistä jutuista mitä tänne on...
  2. P

    Palstamamman ukon ajokortti hyllylle

    Ja sitten kaikki joukolla miettimään kenen palstakuuluisuuden miehestä oli kyse :D Mut toisaalta onhan tää voinut olla jonkun vauvapalstalaisen mies myös, se vaihtoehto vois kyllä olla paljon todennäkösempi :attn: Vai mitä kaverit :snotty:
  3. P

    Soitin kelan neuvontaan vähän aikaa sitten.

    Välillä ne ei kyllä osaa antaa oikeita tietoja senkään takia, että joka virkailijalla on omat työpisteet missä he työskentelevät ja jokainen tietää parhaiten vain oman alueensa haku-, ilmoitus ja muut menettelyt. Voipi olla, että oli joku asumistuenkäsittelijä osunut tuuraamaan työttömyystukia...
  4. P

    Avaudunpa minäkin vihkisormuksesta

    Onnistuu suurennos osaan sellaisistakin sormuksista missä on kuviota ja timantitkaan eivät ole este. Mulle on vihkisormus niin rakas etten raaskis ottaa uutta tilalle. Mutta saa nähdä pitääkö kohta itsekin käydä suurennuttamassa, kun ei toisen lapsen jälkeen ole mahtunut sormeen.
  5. P

    Mitä teillä sairastetaan juuri nyt?

    Meillä on 1-vuotiaalla ripuli :x Ollut jo viikon eikä loppua näy.
  6. P

    Voinko elää sadalla eurolla kolme kuukautta?

    Ja sitten kannattaa tehdä sellasia ruokia mistä tulee moneksi päiväksi. Ja jos pystyt niin siirrä laskujen päivämääriä myöhäisemmiksi.
  7. P

    Raiskaus vai ei?

    Näissä tapauksissa on aika usein vaikea sanoa kumpi puhuu totta ja mitä todellisuudessa on tapahtunut. Uutisesta saa sen kuvan, että ilmoitus raiskauksesta olisi tehty vasta myöhemmin, kun naiset olivat alkaneet vertaamaan kokemuksiaan ja ilmeisesti kumpikaan ei ollut saanut fyysisiä vammoja...
  8. P

    rattaiden kankaat pesuun koneeseenko? Emmaljunga

    Mä olen itse pessyt nuo aina käsin. Sekään ei ole työlästä kun kankaat ovat niin hyvät että tulevat usein pyyhkäisylläkin puhtaaksi ja kuivuvat myös nopeasti. Kaverit ovat pesseet ihan koneessakin tuolla hienopesulla, mutta itse en kyllä uskaltaisi vaikka miksikään eivät kuulema ole menneet. Jos...
  9. P

    Hypoteettinen tilanne: Ihmisten tulevaisuus on uhattuna.

    No ei tietenkään tuo ole mahdollista, mutta ainahan sitä voi miettiä et miten reagois vaikka aika turhaahan se on.
  10. P

    Hypoteettinen tilanne: Ihmisten tulevaisuus on uhattuna.

    Valitsisin sen, että lapseni saisi elää jo ihan senkin vuoksi, että maailmanloppu tulisi nopeammin ja pääsisimme kaikki pois tästä maailmasta kuka minnekin.
  11. P

    Ikean Expedit, Ektorp tai Fothult huonekalujen omistajille kysymys

    Ok. Kiitos tästä Klippan-sohvan arviosta niin osaan vähän niitäkin katsella sitten, kun sen aika on. Ilmeisesti muita kokemuksia ei löydy. Kiitos kaikille vastanneille, tästä oli kyllä apua. Jos jollain on vielä kokemuksia muista Ikean huonekaluista omassa käytössään niin olisi kiva kuulla.
  12. P

    Ikean Expedit, Ektorp tai Fothult huonekalujen omistajille kysymys

    No tuo ruskea kuulostaa ihan kivalta jos ei ole sellaista p:n ruskeaa :$ Nettisivuilla ei ollut kuin nuo kolme väriä kun muutama päivä sitten katsoin, mutta ei siellä kai kaikki tuotteet näy muutenkaan.
  13. P

    Ikean Expedit, Ektorp tai Fothult huonekalujen omistajille kysymys

    Kuulostaa lupaavalta. Lastenhuoneeseen on noita hyllyjä mietitty ja sit jompaa kumpaa noista sohvista. Tuo Ektorpin valkoinen väri vain mietityttää kun on noita pikkupilttejä. Vaikka siihen kannattaa hommatakin nuo päälliset, mutta ei vaan tällä hetkellä nuo vaihtokuosit miellytä silmää :( Saas...
  14. P

    Ikean Expedit, Ektorp tai Fothult huonekalujen omistajille kysymys

    Ja kysymys kuuluu siis, että kuinka kestäviä ovat olleet nuo expedit hyllyt ja millaisia kokemuksia teillä on noista Ektorp ja Fothult sohvista. Tuohon Ektorp sohvaan saa ilmeisesti hyvän takuun mutta entä tuohon toiseen sohvaan tai expedit hyllyihin? Ja kokemuksia haluan nimenomaan näiden...
  15. P

    Mikäs on Lahden paras kirppis?

    Lanttila Hennalassa www.lanttila.fi sekä myös lastentori viikari, mutta ei ole kesälomien vuoksi auki.
  16. P

    Lapsikuvaus Lahdessa

    Studio Halme lanunaukiolla on mielestäni laadultaan paras kaikista valokuvaamoista. Kuvaajat mukavia ja osaavat olla lasten kanssa ja ehdottaa erilaisia juttuja sommittelun ja kuvauksen suhteen. Tullut joka kerta tosi onnistuneet kuvat. Lapsikuvaus oli muistaakseni keväällä n.73e ja siihen...
  17. P

    Onko kukaan joutunut sektioon vauvan ison koon vuoksi?

    Esikoinen leikattiin ison koon vuoksi. Itse olen pienikokoinen ja vauva oli syntyessään 4355g ja 53,5cm. Painoarvio vauvasta ennen leikkausta oli n.5,5kg mutta sentään vähemmällä selvittiin!
  18. P

    aivan hirveet kuukautiset...APUA

    Meille syntyi viime vuonna tyttö ja mulla kesti jälkivuoto kanssa aika pitkään ja heti sen perään kuukautiset. Siitä lähtien mulla oli kanssa 2vk väliä aina seuraavien kuukautisten loppumisesta toisten alkamiseen ja vuoto oli tosi voimakasta. Mulla meni useita paketteja siteitä kerralla ja...
  19. P

    Mä en pysty enää edes lukemaan =(

    Kannattaa käydä nyt uudelleen näöntarkastuksessa. 2v. on aika jolloin näkö voi olla jo huonontunut sen verran, että tarvitsee lasit. Sun kuvaus kuulostaa vähän siltä, että sulla saattais olla myös jonkin verran hajataittoa, kun kuvailit miltä tuntuu lukiessa. Aluksi hajataiton kanssa voi...
  20. P

    Turkista kotiuduttu ja taisi olla viimeinen kerta siinä maassa

    Miten ne brittituristit sitten käyttäytyi? Kiinnostaa sen vuoksi, kun olen nähnyt aiemmin vain saksalaisten turistien käyttäytyvän sikamaisesti.

Yhteistyössä