Hakutulokset

  1. N

    neuvoja??!!

    HEI! Mitenkä olette toimineet liikuntapisteiden kanssa? Niitähän suositellaan käytettäväksi max 12 ( voi olla, että mulla on vanhat ohjeet). Sitä vaan tässä mietiskelin, että kun käyn esimerkiksi salilla tai jumpissa jotka kestävät tunnin ja ovat rankkaa liikuntaa, niin enkö oikeasti saa syödä...
  2. N

    Kellään kokemusta vauvanteosta kun mies matkatöisssä??

    Hei nyt tarvittaisiin kiperästi vinkkejä, kova vauvakuume, mutta tuntuu, ettei ovulaatio osu ollenkaan kohdalleen miehen kotiviikonloppuihin:( Mitä ihmettä mä oikein tekisin... oon sellaistakin mieittinyt, että josko yrittäisi siirtää kuukautisia pillereillä, mahtaisiko auttaa? Ne varmaan on...
  3. N

    [b]PALJONKO ENNEN KUN MENKAT ALKAA LÄMMÖT LASKEE?[/b]

    Siinähän se kysymys tuli, eli tänään tai huomenna pitäisi alkaa, mutta vieläkin lämpö reilusti koholla, yli puoli astetta, vai onko joku salakavala tauti iskemässä?
  4. N

    MITÄ JOULUPÖYDÄSSÄ?

    Mitä teillä syödään jouluna? Onko kellään muulla enää perinteistä laatikko-rosolli linjaa, vai olenko auttamattomasti jäänne muinaisuudesta? Meillä vaan tykätään kinkusta, rosollista laatikoista, italiansalaatista ym, toki voisin muutakin kokata, mutta eipä ole kukaan kaipaillut.
  5. N

    RUSINASOPAN OHJE!

    Oisko joku niin kiltti, että ehtisi joulukiireiltään laittamaan rusinasopan ohjeen tänne, lapset pyysi, muttei mun keittokirjasta löydy sellaista?!

Yhteistyössä