Hakutulokset

  1. R

    ~Keskenmenon jälkeen plussanneet!! Tammikuu~*~

    Taustaillut olen jo pidemmän aikaa.. nyt vihdoin saan aikaiseksi jotain raapustelua. Olen 36-vuotias kolmen lapsen äitee. Poika 06/97, poika 02/99, tyttö 03/07 ja sitten meidän pieni enkelipoikamme, joka syntyi 05/08 viikoilla 28+3. Syytä vauvamme kouhtukuolemaan ei löytynyt. Nyt olis uuden...
  2. R

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Piku81 toivotaan, että pikkuisella olis kaikki hyvin :hug: Kaikille uusille tervetuloa mukaan! Täällä aloitan nyt kinkun syönnin =) Muuta jouluruokaa ei sitt mieli teekkään. Tää on muuten meikäläisen kolmas peräkkäin joulu, kun oon raskaana. Voi kun jaksais uskoa, että nyt kaikki menee...
  3. R

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Tänään oli meillä ensimmäinen ultra ja siellä se pieni ihmisalku näkyi :heart: Tarkemmin ultrattuaan lääkäri totesi, että alunperin "vauvan alkuja" on ollut kaksi. Toisen kehitys loppunut vaan alkumetreillä. No onneksi Sohvilla kaikki ok. Jokohan sitä nyt uskaltaa ajatella olevansa raskaana...
  4. R

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    :hug: :hug: kaikille menetyksen kohdanneille. Rosaruusu ja Sohvi 9+5
  5. R

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    No näytti noita hymiöitä tulleen vähä vääriin kohtiinkin.. taitaa olla taitolaji :)
  6. R

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Vieläkö mahtuis mukaan? Täällä yks 36-vee äippä, joka odottelee neljättä lastansa. Vanhin lapsi synt.6/97 (poika) 2/99 (poika) 3/07 (tyttö) ja sitten pieni enkelipoika 05/08 viikoilla 28+3. Nyt olis toukalla laskettuaika 15.7. Onnen ja pelon sekaisin tuntein tässä eteenpäin mennään päivä...

Yhteistyössä