Hakutulokset

  1. H

    Tapahtui tänään ruokakaupan kassalla - törkeästi käyttäytyvä asiakas

    Kassajonossa nuori nainen, äiti - hänellä oli pieni vauva vaunuissa mukana -käyttäytyi todella törkeästi myyjätyttöä kohtaan. Hän oli ostamassa marketist farkkuja ja hoki koko ajan että NNN:ssa nämä samat farkut oli sen hintaiset. Myyjätyttö istui puhelimessa ja selvitti hintaa vaateoaston...
  2. H

    Mulla on p*ska ukko

    Tänään olen sitä mieltä että mulla on ihan p*ska ukko, kuka haluaa omakseen, saa tulla noutamaan. On pitkä, komea, näyttävä, ilkeää kyllä kuletella mukanaan, omaa hyvät käytöstavat ja on tooosi romanattinen ja huomioonttava paitsi sen jälkeen kun on muijansa vihille vienyt, mitäpä sitä enää...
  3. H

    Tänään on kotiäidin vapaapäivä !

    5 vuotias osaa olla aika tarkkanäköinen. Pienemmällä oli kakka vaipassa ja käskin hänen taaperoida isänsä luo: isi vaihtaa vaipan. 5- v tuumasi aamupalansa takaa: "Äidillä onkin tänään vapaapäivä""
  4. H

    Miten "oikean " uskovaisen kuuluu käyttäytyä ja millainen ihminen on "oikea" uskis??

    ALKUUN: EN OLE aloittamassa nyt mitään oppikiistaa siitä, mikä uskontokunta on oikea tai väärä, miksi ja miten kukakin joulua viettää tms. syväluotaavaa. Mutta kun joukossanne on näitä meitä uskovaisia ihmisiä :saint: ja aina välillä tulee sitten ei-uskovaisilta kommentteja kaikenlaisia...
  5. H

    Kun äiti ei halua tavata lastaan

    Tuolla on pitkäksi venynyt viestiketju aiheesta, kun isä ei halua tavata lastaan. Tapaaminenhan ei ole etävanhemman velvollisuus, ei lähihuoltajan oikeus, vaan etävanhemman tapaaminen on lapsen oikeus tavata toista vanhempaansa. Niitä tapauksia ettei etävanhempi ISÄ halua tavata lastaan...
  6. H

    mä oon täällä nyt !

    Olen harmaana höröillyt , tällä nikillä että tuhansilla muilla (mutta EN "vieras"!) ja nyt päätin rekkautua. Täältä tullaan siis :wave: Olen vanha palstalainen, nyt vaan minut voi tunnistaa ja jäljittää.. hmm.. :whistle:

Yhteistyössä