Hakutulokset

1. V

onko kenenkään lapsi tuorekurkulle allerginen

meillä vanhimmalla pojalla testeissä todettiin koivun siitepölyallergia vuosia sitten. silloin siihen liittyi pitkä lista kaikkea muutakin; kurkku, porkkana, mustikat, raaka peruna.. siis ihan peruskamaa, mutta ne allergisoi vain raakana. Pakastaminen myös vähentää kuulemma allerisoivia...
  2. V

viikko/kuukausiraha

Hienoja kirjoituksia tuossa yllä, ei voi kuin ihailla. :) Meillä vanhin 15v-seuraavat 13v-9v-ja pikkuiset 3vja2vuotiaat. Meillä ei viikko rahaa saa... siitä oli jokunen vuosi, olisiko viisi vuotta sitten ollut puhetta. Se haudattiin, kun kerroimme että kuitenkin te saatte kaikkea, mitä olette...
  3. V

Onko Suomalaiset "siivoushulluja"?

Niinpä, tuota on joutunu miettimään iteki aika usein. Mutta kyllähän se vaihtelee aika paljo elämäntilanteen mukaan. Minäkin olin nuorena 22:na äitinä tosi siisti. Nyt linssissä 38, viis tyttö muksua ja murkkuikäsistä vaippaikäseen, monia vuosia kotia ja lapsia hoidellen. Ei useinkaan jaksa...
  4. V

nyt vasta tajusin..

Niinpä, rakentava riitely on vaikeaa. Minä en ole oppinut sitä vielä viidessätoista vuodessa. Kenties jonkinlaista pientä kehitystä siihen suuntaan on tapahtunut. Asiat joita ei koskaan ratkáista kunnolla tuppaavat vain tulemaan aina uudelleen eteen ja vievät suotta energiaa muulta tekemiseltä...
  5. V

äidit oulusta

Kaipaisin muita äitejä Oulun ja erityisesti Haapalehto-Myllyoja-Hintta alueelta.Tavattaisko leikkipuiston ja kahvittelun merkeissä?Minulla on viisi lasta joista nuorin on kolme viikkoa ja toiset lapset ovat 4vuotiaista 12 vuotiaisiin.Olemme muuttaneet joku aika sitten tänne haapalehtoon eikä...

Yhteistyössä