äidit oulusta

Kaipaisin muita äitejä Oulun ja erityisesti Haapalehto-Myllyoja-Hintta alueelta.Tavattaisko leikkipuiston ja kahvittelun merkeissä?Minulla on viisi lasta joista nuorin on kolme viikkoa ja toiset lapset ovat 4vuotiaista 12 vuotiaisiin.Olemme muuttaneet joku aika sitten tänne haapalehtoon eikä lapsi perhe tuttuja ole vielä löytynyt joten jos sinäkin kaipaat juttu seuraa ja arjen juttujen jakajaa niin otahan yhteyttä sähköpostilla niin sovitaan tapaamisia ja kyläily reissuja.Tykkään käydä kirppareilla ja lasten kanssa autoilemme ahkerasti.Kesä terveisin Merja.Sähköpostini on:merjauusitalo@hotmail.com :) :) =)
 
niina84
heips!täällä ois äiti haapalehdosta ja neitokainen kohta 8kk..iskäkin on joka on päivät töissä!eli tekemisen puutetta päivisin!minkäs ikäinen olet?olenko liian nuori ystäväksi? :)
 
toukokuu04
Hei! :) Kaiken ikäiset äidit ovat tottakai tervetulleita ystäviä.Itse olen kolmekymmentä ja olin 17v kun sain ensimmäisen lapseni.Laittakaa viestiä sähköpostiini jos haluaisitte ystävän kirpparille ja lasten kanssa vaikka puistoon ja kaupungille ja kahvitteluun.Voisimme vaihtaa kuulumisia eka vaikka näin ja tavattais muksujen kanssa vaikka meillä kahvitellen.Myös äidit joilla on yksi tai muutama lapsi ovat ystäviksi tervetulleita. :) Minulla on nuorin lapsi nyt kuukauden ja vanhi kohta kolmetoista.Meillä on neljä tyttöä ja nuorin on poika.Meillä on myös pieni kääpiö koira Nanni.Ottakaa yhteyttä!Terveisin Merja ja muksut

Huom!Olen siis tämän viestin viisikon äiti.Kirjauduin tuolla nimimerkilläni mikä oli aikaisemmin käytössä :)

 

Yhteistyössä