Hakutulokset

  1. T

    jospa joku osais sanoa jotain joka rauhoittaa mieltä

    Mä nyt vähän puran tuntojani.. anteeksi jo valmiiksi.. Tänään menosssa rv5+1 ja oireita ei ole.. ei ees tunnu että olis raskaana vaikka viikko sitten tehdyt kaksi testiä oli selvät plussat.Silloin oli neljäpäivää menkamaista kipuilua välillä mutta nyt ei enään mitään.. rinnat on kai vähän arat...
  2. T

    valitettavasti jouduin poistamaan ilmoituksen.

    -
  3. T

    Tarvitsetko lastenhoitajaa??

    Hei jos tarvitset luotettavaa ja ammattitaitoista lastenhoitajaa pääkaupunki seudulla niin kirjoita yksityisviestiä minulle. Mukavaa kevättä!!
  4. T

    Milloin menkat alkaa km jälkeen?

    Olisin halunnut kuulla muiden kokemuksia että milloin menkat ovat alkaneet keskenmenon jälkeen..? Oletteko laskeneet ensimmäiseksi kirtopäiväksi km ensimmäisen vuoto päivän vai sen kun vuoto on loppunut kokonaan? Itselläni ensimmäinen km vuoto päivä oli 28päivää sitten. Nyt ollut 4-5päivää...
  5. T

    raskaushormonit km jälkeen..

    Hei minulla oli km. lähes neljäviikkoa sitten.. lääkäri kertoi tänään että raskaushormonien määrä oli 10 eilisen kokeen mukaan.. Luulin että vk.loppuna olis ollut ovuis mutta voiko se olla mahdollista jos ei r.hormonit ole nollassa? onko jollain kokemusta?
  6. T

    Keskenmenosta..

    Hei mitä kokemusta muilla on.. Meidän pienen sydän ei enään lyönyt viikolla 12+2 ja vastas viikkoja 8+6. Pe lääkkeellinen tyhjennys ja suurin osa tullut pois silloin mutta ti eli eilen jouduin kaavintaan kun hemoglobiini oli 80 paikkeilla. Unohdin kysyä että täytyykö yhdet menkat odottaa...
  7. T

    Voisko joku auttaa??

    Hei, toivottavasti joku osais auttaa.. :) Tein äsken raskaustestin ja odottelin sen tarvittavan hetken ja katsoin tulosta.. ihankun olisin nähnyt haamun.. ja koska se muoviikkuna missä näkyy testintulos oli naarmuinen niin päätin avata testin.. (tiedän tyhmä idea) mutta kuitenkin, ja kun...

Yhteistyössä