jospa joku osais sanoa jotain joka rauhoittaa mieltä

Mä nyt vähän puran tuntojani.. anteeksi jo valmiiksi.. Tänään menosssa rv5+1 ja oireita ei ole.. ei ees tunnu että olis raskaana vaikka viikko sitten tehdyt kaksi testiä oli selvät plussat.Silloin oli neljäpäivää menkamaista kipuilua välillä mutta nyt ei enään mitään.. rinnat on kai vähän arat päistä iihan vähän ja rinnat on turvonnut.. ei muuta.. ONko muillä näin.. ?
Olen oikeesti tosi huolissani... km pelottaa ku viimeks maaliskuussa sen joutu kokemaan.. :/


tiitu & masuasukki 5+1 kohta 2
 
relaa
Läheskään kaikilla ei ole mitään oireita vaikkakin raskaus etenee normaalisti! =) Älä huoli, vaan iloitse raskaudestasi, helpommallahan sinä pääset kun ei oireista tarvitse "kärsiä". Hurjasti onnea!!
 
Tiitu87 Mä niin ymmärrän sua!!! Vastasinkin sulle jo tonne plussanneiden puolelle mut laitan nyt saman tähän. Eli samat tunnot täällä. Pelkään oireettomuutta koko ajan, tai siis lähinnä sitä ku ei oo paha olo eikä oksu. Mut toisaalta kaikki vähäiset oireet mitä oon "saanu" on tullu vasta viimeisen puolentoista viikon sisällä, että katsele ja kuulostele, josko ne sinnekin rantautuisi. Sitä ennen voidaan täällä yhdessä miettiä että missä ne luuraa ja sit ku ollaan pää pytyssä tai vihreinä ympäri vuorokauden voidaan voivotella että koska nää loppuu! Yritän pysyä mahdollisimman positiivisena, mutten kuitenkaan liian itsevarmana raskauden todellisesta kulusta. Miestäni lainatakseni: "Me emme kuitenkaan voi mahdolliselle keskenmenolle periaatteessa mitään, jos lapsi meille siunataan se tulee kun on hänen hetkensä tulla. Sitä ennen voi vain odotella ja pitää itsestään mahdollisimman hyvää huolta." :heart: Toi antaa ainakin mulle voimaa jaksaa turhien pelkojen yli. :hug: Voimia taas yhteen viikkoon! :hug:

Harakanhattu ja pieni 6+3
 
äiti73
mä odotan nyt kolmatta lasta ja kahdesta edellisestä en tuntenut yhtään pahoinvointia missään vaiheessa. Terveet pojat tuli kuitenkin ajallaan. Kaikille ei tule oksetusta yms. lainkaan ja silti voi kaikki olla hyvin! Väsymystä tuli minulla ja muita oireita ei juurikaan alkuraskaudessa.
 

Yhteistyössä