Voisko joku auttaa??

Hei, toivottavasti joku osais auttaa.. :)
Tein äsken raskaustestin ja odottelin sen tarvittavan hetken ja katsoin tulosta.. ihankun olisin nähnyt haamun.. ja koska se muoviikkuna missä näkyy testintulos oli naarmuinen niin päätin avata testin.. (tiedän tyhmä idea) mutta kuitenkin, ja kun avasin sen niin sieltä ilmestyi kaksi viivaa selvästi mutta se toinen viiva oli sillee ettei se näkynyt siinä tulosruudulla. mutta se on todella selvä... en oikee nyt ymmärrä.. voiko siinä testissä olla jotain vikaa??

vieras
mitä testi? joskus väriainetta jää siihen ikkunan rajalle, ei siis siihen testialueelle, se tekee siihen viivan mutta ei tarkoita mitään. viivan pitäisi olla n. 5mm päässä kontrolliviivasta

VOii anteeks kaikille mä olen ihan sekaisin.. nimittäin katoin sitä testiä viel ja ne viivat oli siinä viellä kun se predictor on sellainen että sen voi säästää mutta siis kokeillin niin kyllä se viiva osui siihen testiikkunaan. En tiiä miten mä sitä aikasemmin katoin. Anteeks kun vaivasin kaikkia. :) :heart: nyt pitää vaan tehä uus että paljastuu onko se haamu vai joku muu viiva..

Alkuperäinen kirjoittaja tiitu87:
VOii anteeks kaikille mä olen ihan sekaisin.. nimittäin katoin sitä testiä viel ja ne viivat oli siinä viellä kun se predictor on sellainen että sen voi säästää mutta siis kokeillin niin kyllä se viiva osui siihen testiikkunaan. En tiiä miten mä sitä aikasemmin katoin. Anteeks kun vaivasin kaikkia. :) :heart: nyt pitää vaan tehä uus että paljastuu onko se haamu vai joku muu viiva..
onko siul toinen testi kotona?

tee äkkii.. odotan .. :D

xxx
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu87:
En tiiä miten mä sitä aikasemmin katoin.
Ei siinä ole muita vaihtoehtoja kuin:

-testiliuska oli päin peetä testissä
-et osaa tulkita testiä / et näe kunnolla
-et odottanut tarpeeksi ennen kuin avasit testin
-odotit liian kauan, eikä kyseessä ole haamu
-kyseessä niin haalea viiva ettei sitä voi tulkita positiiviseksi eikä negatiiviseksi, vaan testi täytyy uusia muutaman päivän kuluttua
-testi täytyy uusia joka tapauksessa

en kun apteekit on kiinni, täytyy huomiseen odottaa eli tulkaa tänne huomenna kurkkimaan niin mä laitan illalla viimeistään tuloksen. :) tai sit aattelin että ehkä on varmempi odottaa to aamuun ja tehä silloin :) katotaan kuinka kauan jaksan odottaa:) hih

Yhteistyössä