Hakutulokset

  1. O

    Se on upea! <3 *tatuointipuhetta*

    Upea :heart:
  2. O

    Miehellä seisoo..onko noloa?

    :ashamed: :laugh:
  3. O

    Joka päivä asunto imuroidaan?

    Imuroin päivittäin ja vähintään joka 2.pvä moppaan, 73neliöö meillä.
  4. O

    Sitä voi joskus olla vähän väsynyt...

    Ei sitä aina voi kaikkee muistaa, nää on näitä päiviä :)
  5. O

    Sitä voi joskus olla vähän väsynyt...

    :laugh: Minä olin tänään kahvia keittämässä, laitoin purut ja otin maitotölkin käteen kunnes tajusin että jos nyt en kuitenkaan maitoo laittais vesisäiliöön :whistle: Hyvä että joku muukin on väsy :D
  6. O

    Joisitko maasta löytämäsi pullon sisällön?

    En jois vaikka olis korkkaamaton löytöpullo :x
  7. O

    Yläkerrassa "norsulauma"

    Ollaan nyt kuukausi asuttu uudessa kodissa, ihana koti onkin :) Yksi suuri miinus kuitenkin on yläkerrassa asuva perhe joiden lapsilla ei ilmeisesti ole mitään rajoja koska aivan järkyttävää kolinaa, pauketta ja kiljumista ym. kuuluu (ja lujaa kuuluukin) aamusta iltaan, välillä jopa puolilta...
  8. O

    millä raskausviikoilla synnytit?

    Molemmat pojat 38+3
  9. O

    Tampere lisä

    niin ja olishan mun nyt pitäny tietää että ero tulee ja jään yksin lasten kanssa.. ikävä kyllä en omaa ennustajan kykyjä.
  10. O

    Tampere lisä

    tuutko sinä sit hoitaan mun 3kk ja 1v4kk lapset?
  11. O

    Tampere lisä

    Meille on tullut todella tarpeeseen tuo lisä.. kuusessa ollaan jos se lakkautetaan :$
  12. O

    Tampere lisä

    http://www.tampere.fi/sosiaalipalvelut/ajankohtaista/t081205c.html
  13. O

    Mitä mieltä...

    Kaunis nimi :heart:
  14. O

    Tampere lisä

    Olenko ymmärtänyt täysin väärin jotta se lakkautetaan huhtikuussa?
  15. O

    Ilmankostutin, onko kenelläkään?!

    Meillä ainakin on helpottanut flunssan oireita.. Tyytyväinen oon ollu hankintaan =)
  16. O

    Millaisia oireita sinulla oli ennen synnytyksen käynnistymistä?

    mulla oli aamusta asti hyyyyvin lieviä pieniä suppareita epäsäännöllisesti mutta oli vahva tunne että samana päivänä vielä syntyy, illemmalla tuli muutama tippa verta ja alko kipeemmät ja säännölliset supistukset, siitä meni vajaa 4h kun poika oli sit maailmassa =)
  17. O

    Onko lapsenne syntyneet samalla raskausviikolla?

    Mulla synty molemmat 38+3 :)
  18. O

    Ulosotto

    minulle pitäisi tulla ulosoton kautta elatuksia 1050? ja tänään sit tulikin tilille n.26? sieltä.. soitin sitten sinne ja sanoivat että ilmeisesti on tämä velallinen ollut sairaslomilla ja palkasta ei sen takia tuon enempiä ole saatu mitattua. Kyseli sitten tämän exäni vanhempien omaisuuksia...

Yhteistyössä