Onko lapsenne syntyneet samalla raskausviikolla?

Lissu
Kummatkin käynnistyi rv 39+2, esikoinen vaan venytti yli puolenyön tuloaan pitkän ponnistuksen takia. Kakkonen syntyi rv 39+2. Saman rv:nna ja samana viikonpäivänä käynnistyi synnytykset :) Jos kolmas tulisi, pitäisin sitä varmaan laskettuna päivänä :D
 
Mää
Ei ehkä iah n just samalla viikolla synny, mut aika usein pitää paikkansa se että samalla äidillä synnytykset on esim viikoilla 37-39 ja toisella taas esim 40-42. Ainakin mun tutuilla. Mulla on tähän menessä ollut 41+1 ja 42+0, ja nyt kolmas tulossa 40+5 eikä mitään merkkiä et aikois syntyä..
 
Kaverilla oli siis vaara et lapsi syntyy ennen aikojaan ja siksi oli pitkään vuodelevossa. Soitti sitten kerran sairaalaan kun supisteli, ni silloin kätilö vaan sano ettei se synny kun vasta sillon kun ekakin on syntynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Ei ehkä iah n just samalla viikolla synny, mut aika usein pitää paikkansa se että samalla äidillä synnytykset on esim viikoilla 37-39 ja toisella taas esim 40-42. Ainakin mun tutuilla. Mulla on tähän menessä ollut 41+1 ja 42+0, ja nyt kolmas tulossa 40+5 eikä mitään merkkiä et aikois syntyä..
Kättärillä lääkäri sanoi mulle, että samalla ihmisellä raskaudet kestää saman aikaa.
Meillä eka syntyi laskettuna päivänä ja toinen 38+3 tosin toinen käynnistettiin.
 

Yhteistyössä